Lillkanto skrev:
Fint som snus blir det! varför inte sätta lite färg på tillvaron och ha röda stag?
tackar

nä

svart tror jag blir bra, det viktiga för mej är inte vilken färg det är bara rosten håller sej borta och det är fräscht
sawier skrev:
Vilket jobb!
Känns som du bor sjukt nära denna skroten? Du är ju där precis hela tiden

1,5 kilometer har jag dit

sen ligger min praktikplats 400 heter därifrån typ

Mack skrev:
sawier skrev:
Vilket jobb!
Känns som du bor sjukt nära denna skroten? Du är ju där precis hela tiden

Känns nästan som att han faktiskt bor där..haha.
Mitt andrahem

rockabilly-rebell skrev:
Ser grymt ut som vanligt! Sorry för att man vart kass på o kommentera.. Finns nästan aldrig tid

Gött jobb o renovera framvagn, gjorde samma procedur på min 945a förra året, va lite kul faktiskt!
Ett färgtips, använd inte biltemas hammarlack! Rena skiten! O glöm inte o lägga på lite underredsmassa! Du kommer tacka dig själv om 30 år

Keep on the good work!!
tackar

javisst är det roligt

Nä, jag har hammerites hammarlack den är fin den.
nja tror knappast underredsmassan behövs, då epoxy o hammarlack ger ett jävligt bra skydd

hade jag kört med bilen på vintern så hade jag klabbat på underredsmassa. funderar dock på att köpa tunnflytande genomskinligt rostskydd o spraya på alla nya bultar o sånt i framvagnen så det håller sej fint

Hjullager skrev:
Bra jobbat!
tackar tackar
Blir riktigt taggat att plocka ner min framvagn och blästra+lackera alla stag

hehe det är bara o börja
Jiiimmie skrev:
Hur mycket har du gjort på ett ungefär egentligen? Jag menar efter så här många sidor på detta projekt så borde du ju ha fixat en hel del av bilens delar och inte ha allt för mycket kvar om man jämnför från då du starta ?

Fast en bil finns det ju alltid jobb med och man blir inte klar brukar ju vissa säga men de är väl upp till var o en? ^^
jadu vad har jag kvar?

det som jag håller på med nu, sen renovering av bakvagn o en hellack, sen är ja nog typ klar tror jag, men det blir inte än iaf

volvo740grabben skrev:
Följer denna tråd med glädje detta är väldigt seröst bygge !!
det gör du rätt i

tack så mycket roligt att läsa