Kollat igenom hela projekttråden och måste bara säga det att du är välkommen hem till mig då jag ser du är väldigt bra på laga rost! haha nej men väldigt kul att se någon ta hand om en 740 så här pass mycket! kommer följas!
haha man tackar
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
började med kompisens bil redan idag!! Bilder kommer på det
så såg den ut efter krocken
skärmkant som ska riktas så gott de går
änu en bild på sidan
stötfångaren
dörren
riktat lite på innerskärmen elr va de nu heter. blev bra
o så bort med dörra och så såg den ut efter dagens arbete
på onsdag ska vi till skroten o hämta lite saker så som nya dörrar o stötfångare eller ja nya o nya, begagnade. som det ser ut just nu så blir det röda dörrar så länge men vi ska lacka om det sen när det börjar bli lite varmt ute imon ska ja fortsätta med min bil kommer nog en update då
ha de fint
Du är liv
Som en osthyvel på sidan nästan Mycket mickel med det där, men lycka till! Blir spännande
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
ja då den e inga problem att ordna dock kommer sidan förmodligen att vara röd på den ett tag då vi tycker att det känns bäst att lackera om sidan när det börjat bli lite varmt ute
Du är liv
så ja blev så bra så, mycke nöjd, snygga o spelar på bra dock ska ja byta min hatthylla nån gång när ja hittar en blå, är 2 fula hål i den på varje sida..
Gallrena som ska på. men först ska dom med till skolan så jag kan slipa ner dom lite i kanterna så att de passar
allt från mej för idag imon e det kompisens bil som gäller igen!
Du är liv
vart på skroten idag o hämtat ett par rostfria dörrar och en stötfångare. 700kr för all tyckte de var billigt ja. synd att de inte vart så billigt när ja vart där
dörrarna:
stötfångaren
o så bort med bak dörra
så ja va fin den blev ska bli omlack till våren. även ringt te volvo o beställt nytt krom te handtagen på de nya dörrarna
blev bra
kompisen visade även hur man öppnar en burk rubbing om den inte vill
enda rosthålet på den bilen
skärm e också på gång. vi hade sån jävla tur o hitta en på bildelsbasen med samma färgkod o allr. den lacken är ju rätt ovanlig. de va allt för idag
Du är liv