här kommer äntligen (hoppas jag?) lite update igen fast på saker jag fixat för ett tagsen men inte pallat lägga upp förns nu
Först fick hon sig ett litet Xenon kit 6000k
Sen inhandlade jag mig en twin loop dämpare
Men blev lite bökigt och ville inte kapa sönder mitt fina rostfria skunk2 system så fick bygga lite själv och skarven hjälpte pappa mig att rita i cad program så fick jag den utskuren i laserskärningen på jobbet TACK för det
och sen hamnade den på bilen (A)
OCH SÅHÄR LÅTER DEN NU!! (ganska orättvis film men kommer kanske bättre fram över )
lite fix gjort ena bussningen i länkarmen fram va heeelt slut så jag bytte den och när jag va där och rev runt så gled drivaxeln ur inre knuten så blev tvungen att skruva bort den med och då såg jag att dammaskerna va helt slut så det blev total axelrenovering
kommer mer bilder när axeln är klar att monteras
har även fixat mer med moppen XD (A) dock inget ni vill läsa om kanske men tänkte bara göra lite reklam för hur sjuukt nöjd jag är med biltemas spray färger!!
Fet finnish för att vara sprayburk
har även skruvat med motorn och det är ett ganska tråkigt kapitel fick i veven och det blir awsome men sen skulle jag dra i kolvarna och drog på kolvringskompressen som va GAY så en liten ring i "oljeskrapan" kröp ut och vek sig och repade cylindern så hoppas fan att det går hona bort det annars bryter jag typ ihop o säljer allt jag äger o köper en färdig bil att bo i XD