Ni minns vinterbilen? Den som kom på truck.. Har hållt på med den det senaste nu för att få den klar till vintern! Kan även meddela att jag inte vill åka något lik under vintern.. Så som en liten update med vad jag har hittat på så får ni en bild på 745an
Bytte hela fronten, dörrarna, under helgen så lackas taket o bakskärmar o dylikt om till svart också!
Så fort den är klar o bes, så blir de att fortsätta med 200'an! Det lovar jag er
Har du kvar k-stagen? Kapat upp i balken ovanför den långa drivaxeln så det blir lite mer plats där? Vet att många plockat bort hela krångningshämmaren med stag och allt, testa det!
Jag har haft bortpockade stag.. just nu har jag justerbara.. nee har inte kapat i något.. men det verkar som om bärarmarna tar i precis vid k-hämmarfästet.. får kolla lite på det nån dag... får jag inte ner den mer får de nog bli d2-coils eller nått, tråkiga pengar bara
Det ska gå och få ner den ner med TA! Testa att ta bort stagen helt! Tror det är sol som sätter stopp! Borde ju inte va svårt att få bort dom om du nyss monterat dom!
får la testa å plocka krängningshämmarn helt, kapa lite här å där och om den inte kommer närmre backen får jag la helt enkelt köpa andra coils... Tack för tipsen!
Här har de inte hänt mycket på ett tag,men men.. håller på att leta huv (blir förmodligen en ny, segt att börja svetsa i en ny huv bara).. håller på att Dämpa bilen med Silent Coat och har fått hem ett par Focal PS165 som blir baksystemet i Varianten.. Har fokuserat för mycket på höjden på bilen känner jag, får la ge TA technix en chans å köra in dom så dom får sätta sig först kanske
Har inte varit på humör för att fortsätta med 200'an nu ett tag, men idag hände det lite iallafall.. Snart klar invändigt o då åker de i en skvätt med färg.. bur o stolar blir efter att motorn är färdig då jag anser att den är prio 1 när pengakassan tillåter!
Fick även en dörrsida klar idag.. nästan iallafall.. är lite små pill kvar innan jag är nöjd, så jag bjuder på en bild på den
prem lagd kul med 200a projekt när man har ett själv också! ofc verkar även vw:n ett spännande projekt så följer båda såklart!
Tackar, jo dom verkar väldigt trevliga! har inte hunnit köra min än dock
Mvh D
Sköna bilar helt klart! Fast hann väl köra min i 1 vecka typ :p
Köpte min med toppacknings haveri, så kände att det likaväl var bäst o byta lagrena med! Kan ju säga att dom var inte så fina dom häller, blir väll så när man kör utan oljekyl
Tackar, jo dom verkar väldigt trevliga! har inte hunnit köra min än dock
Mvh D
Sköna bilar helt klart! Fast hann väl köra min i 1 vecka typ :p
Köpte min med toppacknings haveri, så kände att det likaväl var bäst o byta lagrena med! Kan ju säga att dom var inte så fina dom häller, blir väll så när man kör utan oljekyl
Jo exakt, satt inte på min heller o jag körde inte hårt under den veckan jag hade den just för att jag skulle montera oljekyl men började höra något missljud så rev isär skiten o lagrena var ju inte i toppskick :p