Fick hjälp av
opyx här på Garaget med mitt problem med backljuset, det är inte löst än men fick tips iaf, så ska ge mig på att byta backljuskontakt! Gick ut å tog kort,
![https://www1.garaget.org/gallery/images/92/91787/91787-e046e437c936065200fc4878f7ccd9bb.jpg]()
Den kopparaktiga muttern är väl backljuskontakten? Och den bakom är hastighetsmätaren?
Ser inte alltför svår ut att byta så ska väl beställa hem en å byta, är det inte det som är felet så har jag antagligen nått roligt EL-fel..
Just nu står det rätt så stilla, ska väl bara måla VW emblemet om nån timma sen händer det inte så mycket mer vad gäller bilen.
Tog däremot kontakt med Transportstyrelsen vad gäller trängselskatt, vill ha utdrag från dom vad gäller tider å datum där jag passerat, det gick självklart att få ut, dock när jag frågade om man kan få ut bild så undvek han den frågan, vill mest ha ut bild för att se hur fan kameran tar bilder å hur reg-skylten ser ut osv osv. (NEJ, inte för att lura trängselskatten i framtiden.) Så får nöja mig med datum å tid för mina passager!