Förslag på ny bilstereo (huvudenhet) som ersättning för Kinamaskin

munkenpetersen
18 oktober 2012 · 288 Inlägg

Emilius skrev:

tujbo skrev:
Är trist att det endast jagas lägst pris idag, kunnandet som finns i branschen kommer dö sakta men säkert tack vare detta.

Amen.

Man bör söka efter det absolut dyraste man har råd med, om inte dyrare, för att sedan spara en liten stund till wink

sant, men är man arbetslös och behöver en stereo inom kort så är det inte mkt att göra åt saken

BMW e34 M5 (1992)
Nitromast Dr. Scanner
18 oktober 2012 · 2 167 Inlägg

munkenpetersen skrev:

Emilius skrev:

tujbo skrev:
Är trist att det endast jagas lägst pris idag, kunnandet som finns i branschen kommer dö sakta men säkert tack vare detta.

Amen.

Man bör söka efter det absolut dyraste man har råd med, om inte dyrare, för att sedan spara en liten stund till wink

sant, men är man arbetslös och behöver en stereo inom kort så är det inte mkt att göra åt saken

Som jag förstår det är du rätt så ny inom bilstereo. Skulle då inte du uppskatta hjälp från en riktig bilstereofirma trots att det kan kosta någon hundring mer?

munkenpetersen
18 oktober 2012 · 288 Inlägg

Som jag förstår det är du rätt så ny inom bilstereo. Skulle då inte du uppskatta hjälp från en riktig bilstereofirma trots att det kan kosta någon hundring mer?

jo stämmer väl till viss del tongue Söker väl inte direkt hjälp av en kunnig bilstereofirma utan frågar vad ni har för rekomendationer av stereoapparater.

BMW e34 M5 (1992)
turbodeath
19 oktober 2012 · 2 452 Inlägg

munkenpetersen är bara o komma förbi mig o lyssna på både jvc som dom flesta skrivit om samnt lyssna på pioner eller kenwood har ju ett par apparater själv liggande...

döden kommer tillbaka
TT-Avant
19 oktober 2012 · 6 851 Inlägg

TT-Avant skrev:
Kenwood KDC 3254U är en maskin som är klart värt pengarna, ca 1000:- eller KDC 3354U för ca 1300:-

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang