blåsnings annons!

Mavric
6 oktober 2006 · 176 Inlägg

fick äntligen svar av han.... han sa att han hade skickat de å hade kvitto på att han hade gjrot de. men när min flickvän skicka till han fråga om de va kvar så hade han det så hon fråga att hon hade en vän till som va intresserad å fråga om han hae fler än ett (bara för veta om hangjuter dom sj) då svara han "jag har ett men kan nog be en vän gjuta av de så man kan få två" de vissa att han abra hade ett.. sen skickar han till mig å säger att han flera stycker för ja satte hårt mot hårt för ja sa till han antinge får ja scoopet lr pengarna tillbaka!

/Mavric\ :)
E30Tompa Rörpulare
6 oktober 2006 · 1 453 Inlägg

Åk dit imorrn och så säger du att de e din "kille som redan betalat för varan" men inte fick och se va säger..

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Mavric
6 oktober 2006 · 176 Inlägg

nissan 200sx skrev:
Åk dit imorrn och så säger du att de e din "kille som redan betalat för varan" men inte fick och se va säger..

jag bor nere i ystad å enligt annonsen han i örebro ganska långt att köra för de tyvärr =/

/Mavric\ :)
MICHAN Bas Connaisseur
6 oktober 2006 · 436 Inlägg

Fifflare har alltid funnits och kommer alltid att finnas. Borde va skottpengar på dem.

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
E30Tompa Rörpulare
6 oktober 2006 · 1 453 Inlägg

Mavric skrev:

nissan 200sx skrev:
Åk dit imorrn och så säger du att de e din "kille som redan betalat för varan" men inte fick och se va säger..

jag bor nere i ystad å enligt annonsen han i örebro ganska långt att köra för de tyvärr =/

Tänkte mer på hardcore bunny eftersom hon hade skickat till hon att hon kunde hämta de imorrn eller nått tänkte kanske att hon bodde i närheten??

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Mavric
6 oktober 2006 · 176 Inlägg

nissan 200sx skrev:

Mavric skrev:

nissan 200sx skrev:
Åk dit imorrn och så säger du att de e din "kille som redan betalat för varan" men inte fick och se va säger..

jag bor nere i ystad å enligt annonsen han i örebro ganska långt att köra för de tyvärr =/

Tänkte mer på hardcore bunny eftersom hon hade skickat till hon att hon kunde hämta de imorrn eller nått tänkte kanske att hon bodde i närheten??

menade du att hon skulle var snäll å hämta de å skicak de till mig lr hon skulle sticka ditt å lura han sen i sj verket blir ja lurad igen?

/Mavric\ :)
E30Tompa Rörpulare
6 oktober 2006 · 1 453 Inlägg

Ne för om hon hämtar de och han ger henne de för att hon säger att hon redan betalt "du alltså" sen får hon de gratis sen tar hon och skickar pengar till dej du får pengarna tillbaka och eftersom hardcorebunny va intresserad hon me får hon de hon ville ha vart lite inveklat men hoppas du förstårsmile  Fina bilar btw

Senast redigerat av nissan 200sx (6 oktober 2006)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
laazy vorsprung durch teknik
6 oktober 2006 · 886 Inlägg

nissan 200sx skrev:
Ne för om hon hämtar de och han ger henne de för att hon säger att hon redan betalt "du alltså" sen får hon de gratis sen tar hon och skickar pengar till dej du får pengarna tillbaka och eftersom hardcorebunny va intresserad hon me får hon de hon ville ha vart lite inveklat men hoppas du förstårsmile  Fina bilar btw

Tror inte hardcorehunny var intresserad av scoopet utan responsen från snubben som vill sälja det.

Senast redigerat av laazy (6 oktober 2006)

HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
6 oktober 2006 · 605 Inlägg

Jag svarade endast på annonsen för att se om han var en bluffare! Bor själv långt därifrån å inte intresserad av att hämta det...
Hade det varit mig han hade blåst så hade jag anmält honom direkt! Å om paketet dyker upp under kommande vecka så e det ju bara att dra tillbaks anmälan!
Men det kanske finns ngn i Örebro trakten som kan hjälpa dig?!

Desutom passar det illa på min Miata.....hmmwink

Senast redigerat av HardcoreHunny (6 oktober 2006)

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
E30Tompa Rörpulare
6 oktober 2006 · 1 453 Inlägg

Mm tänkte att de kunde vara så också... men då vet ja tänkte bara på nått för att kanske få de att fixa sig för dej:) men då vet ja!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Renjägarn
6 oktober 2006 · 638 Inlägg

Jag antar att du polisanmält detta och rapporterat det till Blocket så dom kan ta hand om problemet?

Sen får du skylla sig själv i det här fallet då du gått med på förskottsbetalning.

Senast redigerat av Renjägarn (6 oktober 2006)

Kommer väl nånting här snart!
Mavric
6 oktober 2006 · 176 Inlägg

Renjägarn skrev:
Jag antar att du polisanmält detta och rapporterat det till Blocket så dom kan ta hand om problemet?

Sen får du skylla sig själv i det här fallet då du gått med på förskottsbetalning.

ja vet att de va dut att förskottsbetala....

ja har inte anmält de inu. för ja fick mail av han innan där de stod att han va paff över att ja inte fått de inu å att de va skickat, å att han hade kvitto på att de va skickat.. ås ja bad om en kopia på kvittot å då fick ja inget svar tillbaka.. så en anmälan kommer att komma ja..

/Mavric\ :)
TeQuilla
6 oktober 2006 · 764 Inlägg

Använd er av http://www.internetgirot.se/betala i fortsättningen så minimerar ni problemen ordentligt.

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
Luddtussen Rally ludde
6 oktober 2006 · 213 Inlägg

Vill jag inte, jag förutsätter att det som står i annonsen är det man säljer....

Men kan du skicka snart då? Så betalar jag när jag tagit emot och synat så allt är rätt?



--------------------------------------------------------------------------------
Subject: Re: Ang. Styling scoop "F50"
Date: Fri, 6 Oct 2006 22:20:38 +0200


Då kan du ju slänga ut 1900 på realcar.se
----- Original Message -----
From: Magnus L
To: Benny 
Sent: Friday, October 06, 2006 10:19 PM
Subject: RE: Ang. Styling scoop "F50"


Vem tusan är Daniel? Nej jag vill ha ett original om jag skall betala, inget sjaskigt hemma bygge...



--------------------------------------------------------------------------------
Subject: Re: Ang. Styling scoop "F50"
Date: Fri, 6 Oct 2006 22:18:48 +0200


Hälsa daniel..
Visst jg kan höra med polaren om han kan gjuta ett..
----- Original Message -----
From: Magnus L
To: Benny 
Sent: Friday, October 06, 2006 10:16 PM
Subject: RE: Ang. Styling scoop "F50"


Ett till mig? Låter som du har flera? På annonsen så står det att du bara har en?

--------------------------------------------------------------------------------
> Subject: Re: Ang. Styling scoop "F50"
> Date: Fri, 6 Oct 2006 22:15:43 +0200
>
> ja visst det finns ett till dig!
> ----- Original Message -----
> Sent: Friday, October 06, 2006 9:57 PM
> Subject: Ang. Styling scoop "F50"
>
>
>
> Hejsan Benny! Skulle vilja köpa din scoop...
>  Finns den kvar? Hoppas på snabbt svar...
>
> Annonsen finns på http://www.blocket.se/view/9390733.htm
> ---------------------------------------------------------------------
> Brevet skickades via ett webb-formulär på www.blocket.se angående
> din annons "Styling scoop "F50"".
>
> Personen som kontaktade dig känner alltså inte till din e-postadress
> förrän du svarar på detta brev. Observera att vi inte kan veta
> om avsändarens e-postadress () är korrekt angiven.
>
> Utskicket gjordes klockan 21:46:47 den 6/10
> 2006
> Webbläsare som användes var: "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT
> 5.1; SV1)"
> ---------------------------------------------------------------------
> www.blocket.se | Sveriges största Köp & Sälj marknad
________________________________________________________________________________

Det som står längst upp skrev jag sist, men nu vart han inte lika snabb att svara. Undrar varför tongue
Men verkar som puckot vet om att Daniel säger som det är tongue
Ändå håller han på med skiten....

Hahahahaa. Detta är ju skoj big_smilebig_smilebig_smile

Senast redigerat av Luddtussen (6 oktober 2006)

////////RallyLudde////////
Mavric
6 oktober 2006 · 176 Inlägg

Luddtussen skrev:
Vill jag inte, jag förutsätter att det som står i annonsen är det man säljer....

Men kan du skicka snart då? Så betalar jag när jag tagit emot och synat så allt är rätt?



--------------------------------------------------------------------------------
Subject: Re: Ang. Styling scoop "F50"
Date: Fri, 6 Oct 2006 22:20:38 +0200


Då kan du ju slänga ut 1900 på realcar.se
----- Original Message -----
From: Magnus L
To: Benny 
Sent: Friday, October 06, 2006 10:19 PM
Subject: RE: Ang. Styling scoop "F50"


Vem tusan är Daniel? Nej jag vill ha ett original om jag skall betala, inget sjaskigt hemma bygge...



--------------------------------------------------------------------------------
Subject: Re: Ang. Styling scoop "F50"
Date: Fri, 6 Oct 2006 22:18:48 +0200


Hälsa daniel..
Visst jg kan höra med polaren om han kan gjuta ett..
----- Original Message -----
From: Magnus L
To: Benny 
Sent: Friday, October 06, 2006 10:16 PM
Subject: RE: Ang. Styling scoop "F50"


Ett till mig? Låter som du har flera? På annonsen så står det att du bara har en?

--------------------------------------------------------------------------------
> Subject: Re: Ang. Styling scoop "F50"
> Date: Fri, 6 Oct 2006 22:15:43 +0200
>
> ja visst det finns ett till dig!
> ----- Original Message -----
> Sent: Friday, October 06, 2006 9:57 PM
> Subject: Ang. Styling scoop "F50"
>
>
>
> Hejsan Benny! Skulle vilja köpa din scoop...
>  Finns den kvar? Hoppas på snabbt svar...
>
> Annonsen finns på http://www.blocket.se/view/9390733.htm
> ---------------------------------------------------------------------
> Brevet skickades via ett webb-formulär på www.blocket.se angående
> din annons "Styling scoop "F50"".
>
> Personen som kontaktade dig känner alltså inte till din e-postadress
> förrän du svarar på detta brev. Observera att vi inte kan veta
> om avsändarens e-postadress () är korrekt angiven.
>
> Utskicket gjordes klockan 21:46:47 den 6/10
> 2006
> Webbläsare som användes var: "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT
> 5.1; SV1)"
> ---------------------------------------------------------------------
> www.blocket.se | Sveriges största Köp & Sälj marknad
________________________________________________________________________________

Det som står längst upp skrev jag sist, men nu vart han inte lika snabb att svara. Undrar varför tongue
Men verkar som puckot vet om att Daniel säger som det är tongue
Ändå håller han på med skiten....

Hahahahaa. Detta är ju skoj big_smilebig_smilebig_smile

jag har nämt för han att en vän till mig har svart på hans annons med s¨nu tror han väl att du e en av mina vänner som kollar lägget hehe. hade de inte varit för de e ja som hade betalt pengarna hade ja kunnat tycke de va roligt med.. men de e kul att så många skriver i detta forum smile

/Mavric\ :)
Luddtussen Rally ludde
6 oktober 2006 · 213 Inlägg

Som sagt, aldrig kul att bli blåst sad

////////RallyLudde////////
Albertoo
6 oktober 2006 · 538 Inlägg

jag bor i örebro,undrar om man ska dra iväg ett mail o säga att jag kan komma o hämta den wink o fråga vart i örebro den finns så kankse man kan träffas! big_smile

Psychotic Brum säger bilen.
6 oktober 2006 · 394 Inlägg

Gör som så att be någon tex. nån här på garaget som bor i närheten ta lite bilder på hans hus/hyres hus..  som på dörr postlåda osv.. sedan skickar dom bilderna till dig.. Du skickar några (inte alla) bilerna till killen och skriv nått som typ " synd att du inte var hemma" smile om han sedan svarar typ "hotar du mig" eller nått annat begåvat så skickar du bara ytligare en bild osv.. det kan vå vissa att bli mindre kaxiga.. och ja det har testats med gott resultat.. smile se bara till att du inte skriver något klockrent hot.. Du kanske inte får tillbaka pengarna men du har iallfall get killen lite att fundera på smile

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
Albertoo
6 oktober 2006 · 538 Inlägg

drog iväg ett mail nu,får man se om han svarar! big_smile

Mavric
6 oktober 2006 · 176 Inlägg

Psychotic skrev:
Gör som så att be någon tex. nån här på garaget som bor i närheten ta lite bilder på hans hus/hyres hus..  som på dörr postlåda osv.. sedan skickar dom bilderna till dig.. Du skickar några (inte alla) bilerna till killen och skriv nått som typ " synd att du inte var hemma" smile om han sedan svarar typ "hotar du mig" eller nått annat begåvat så skickar du bara ytligare en bild osv.. det kan vå vissa att bli mindre kaxiga.. och ja det har testats med gott resultat.. smile se bara till att du inte skriver något klockrent hot.. Du kanske inte får tillbaka pengarna men du har iallfall get killen lite att fundera på smile

de lät jätte bra smile snacka om att bli sugen hehe... frågan e bara vem skulle ställa upp på de? hmm

/Mavric\ :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang