Angående: Underground Träffarna/garage träffar vinter och sommar (Borås/Göteborg) officiell tråd EVENEMANG 13/4/2013

Moonfury UNDERGROUND
9 februari 2013 · 649 Inlägg

blir full fart ikväll

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
M_Nilsson
9 februari 2013 · 41 Inlägg

Vart är alla just nu?

mikegbg
9 februari 2013 · 181 Inlägg

I soffan med tuborg smile

BMW 325d "tull fluktaren" (2009)
M_Nilsson
9 februari 2013 · 41 Inlägg

Silken träff

Moonfury UNDERGROUND
9 februari 2013 · 649 Inlägg

Chellen skrev:
Vart är alla just nu?

vi körde till viared å sladdade runt

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
BoostGuy
10 februari 2013 · 953 Inlägg

Roligast ikväll va ju vakten som va lite surer. Tummen upp för ikväll=)

M_Nilsson
10 februari 2013 · 41 Inlägg

Vi kom ett gäng från Göteborg vid 11tiden då va det typ inga kvar !

BoostGuy
10 februari 2013 · 953 Inlägg

Vid 23 tiden var vi och snurrade vid ellos

Stoffex
10 februari 2013 · 14 Inlägg

Varför kom ni 11 när det var sagt 9? SÅ roligt är det inte att stå ute i kylan på en parkering wink

Hjulet snurrar men hamstern är död
BMW 320D "M-Sport" (2005)
Moonfury UNDERGROUND
10 februari 2013 · 649 Inlägg

synd att ni kom så sent ^^ men skön kväll blev det iallfall big_smile tack för en skön kväll ! va skoj att sladda runt ! big_smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
M_Nilsson
10 februari 2013 · 41 Inlägg

Byte bakaxel och motor osv då blev sena med vi va vid Ellos vid typ 23tiden men när blir nästa träff dåsmile?

Moonfury UNDERGROUND
10 februari 2013 · 649 Inlägg

Chellen skrev:
Byte bakaxel och motor osv då blev sena med vi va vid Ellos vid typ 23tiden men när blir nästa träff dåsmile?

nästa kommer jag hålla i mars big_smile tänkt den 2dre mars big_smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
M_Nilsson
10 februari 2013 · 41 Inlägg

Okay wink

BoostGuy
10 februari 2013 · 953 Inlägg

tråkigt att det är den 2 mars då har vi annat för oss=(

Moonfury UNDERGROUND
10 februari 2013 · 649 Inlägg

Driver_85 skrev:
tråkigt att det är den 2 mars då har vi annat för oss=(

skrev doc tänkt

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
OUTLAW1
11 februari 2013 ·

trodde du skulle ha en bilträff simon..inte ett sladdparty..

Nu var jag inte på plats pga sjukdom men hade jag kommit och insett att det var sladda på parkeringen event du hade skapat hade jag vänt direkt..

Trodde du ville skapa ett seriöst träffområde med uppställda bilar,gott folk,god stämmning..för att senare under kvällen kanske dra vidare någonstans på en väl genomförd körafortraktfram tillställning ..

Men att åka runt o sladda på en parkering och reta upp vakter tar bara bort detta evenemang helt om det fortsätter så här.
Det är ju tacka vare sånt här som "vi" är svartmålade och hatade lite överallt..

Trodde du kunde bättre...

Moonfury UNDERGROUND
11 februari 2013 · 649 Inlägg

tyckte doc det va väl planerat ! vi stog å hadde riktigt trevligt dom det brukade vara ! sen så va det många som frös så vi åkte ut till en stor parkering och hadde lite kul! tyckte de inte va så farligt å båda g4s och poisen gjode inget för att göra det tråkigt för oss. så med det va det nog ganska lungnt å skön stäming ändå ! men alla har olika åsikter ! jag håller dock inga race. så länge folk inte klantar sig å gör helt dumma grejer så är det ok tycker jag ! alla vill ju roa sig smile

blev också lite crusning som vanligt  smile

Senast redigerat av Moonfury (11 februari 2013)

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Moonfury UNDERGROUND
11 februari 2013 · 649 Inlägg

Vart fall !!inget mer efter snack på denna tråd!! här lägger jag upp info om komande evenemang och dom som kommer kan skriva men inget efter snack ! då görs nu tråd smile

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
OUTLAW1
11 februari 2013 ·

Moonfury skrev:
tyckte doc det va väl planerat ! vi stog å hadde riktigt trevligt dom det brukade vara ! sen så va det många som frös så vi åkte ut till en stor parkering och hadde lite kul! tyckte de inte va så farligt å båda g4s och poisen gjode inget för att göra det tråkigt för oss. så med det va det nog ganska lungnt å skön stäming ändå ! men alla har olika åsikter ! jag håller dock inga race. så länge folk inte klantar sig å gör helt dumma grejer så är det ok tycker jag ! alla vill ju roa sig smile

blev också lite crusning som vanligt  smile

ok fick uppfattningen att det var en ren utställning med lite cruising..och att det sedan spårade ur med sladdning överallt ..
men ok vi ger det en ny chans i mars..

Moonfury UNDERGROUND
11 februari 2013 · 649 Inlägg

Nästa evenamang skall hållas den 9 onde Mars

Saab 9-3 Aero 2.8 "Blackpearl" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang