hyndan luktar illa

haccent
9 oktober 2006 · 21 Inlägg

börjat lukta illa i bilen(hyundai accent)...varit så i några månader. står den några dagar e de ingen höjdare att sätta sig i den. på besiktningen så tyckte han som kollade den att jag borde göra nått åt det. för han hade aldrig kännt nått sånt förr. o då har han nog suttit i rätt så många bilar!! frågan då e va jag ska göra åt det?? skruva isär den?? lämna in på rekond?? beskriva lukten e svår...men den e inte pga att den e gammal!

alla tips på va jag kan göra e välkommna!!

Drönirettab
9 oktober 2006 · 21 761 Inlägg

Luktar det ruttet på något sätt? Då kan det kanske vara en död mus eller liknande som ligger någonstans, tex i ventilationen.

zortep
9 oktober 2006 · 911 Inlägg

Har du typ nån gammal Lukt grej i bilen ?
min kusin hade en luktgran som luktade persika ,   FYFAN vad äckligt det lucktade ! " Den var gammal" !   ush !

pic up the phone, wazzzaaa
PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
9 oktober 2006 · 271 Inlägg

lämna in den på invändig rekond...kom bara överens om ett fast pris innan...

dusty Living in the fastlane
9 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

sjukt att jag märkte precis samma problem i min bil idag och det är en 04a. svårt att säga va det luktar en del säger att det luktar som någon lagt en snus i bilen men det tycker jag inte riktigt att det luktar det är sjukt svårt att beskriva men gott luktar det inte

StiFf Wankel
9 oktober 2006 · 1 080 Inlägg

är det så illa så skulle jag tippa på det som drönirettab sa, nåt dött djur nånstans

MDS Västerås
haccent
10 oktober 2006 · 21 Inlägg

e säkert nått litet djur...gäller bara att hitta fanskapet!

haccent
17 oktober 2006 · 21 Inlägg

källan till lukten e hittad! va en kompis matlåda som stod under framstolen. vette fan hur länge den stått där...men skulle gissa på 2005 nångång. iallafall stått där tillräckligt länge för att den ska gå igenom lådan!! fy fan va illa de luktade när jag öppnade locket!!!

precision
17 oktober 2006 · 2 652 Inlägg

hahaha big_smile

THEBADGUY Gorgilus addictus
17 oktober 2006 · 4 736 Inlägg

haccent skrev:
källan till lukten e hittad! va en kompis matlåda som stod under framstolen. vette fan hur länge den stått där...men skulle gissa på 2005 nångång. iallafall stått där tillräckligt länge för att den ska gå igenom lådan!! fy fan va illa de luktade när jag öppnade locket!!!

HAHAHA....trevligtXD

Btw...blev lite vilse led av rubriken big_smile...."hyndan luktar illa" tongue

Senast redigerat av THEBADGUY (17 oktober 2006)

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Lindgren_
17 oktober 2006 · 2 644 Inlägg

HAHAHAHHAHAHA dagens big_smile

Johan Lindgren
Drönirettab
17 oktober 2006 · 21 761 Inlägg

Haha, den var bra. Då behövde du väl inte ta bort lådan, den gick väl iväg själv.

Fredrik.Gustavsson
17 oktober 2006 · 2 123 Inlägg

Haha, jag som vart på dåligt humör hela dagen och nu fick jag mig iaf ett gott skratt big_smile
När jag var mindre och spelade bandy hade jag en matlåda med pannkakor till sista matchen.
Vi vann matchen och tog hem bronset i serien så det blev käk på sibylla så pannkakorna blev kvar. Sen pkte man hem och slängde upp alla kläder i tvätten men så klart glämde man pannkakorna kvar till nästa säsong. sisodär 7 månader senare.
Gissa vad god det luktade när man skulle packa och inte fatta vad det var för nånting.
Jag var tvungen att köpa en ny även fast jag hade badat den med schampo. Tvättat den i maskin och för hand och använt lacknafta för att få bort skiten men stanken satt ändå kvar.

colt czt "Transporter"
18 oktober 2006 · 45 Inlägg

hhhaaaaaaa hahahahahah Mooohhaaaahahahahahahahahahahaha

"Kör Aeron och Honda cbr 600F"
Germax
18 oktober 2006 · 12 086 Inlägg

Sälj skiten o köp en riktig bil dom luktar inte

Murvald Knegare
18 oktober 2006 · 718 Inlägg

Hahah! Mysigt big_smile

William 2009-02-20
BBR
18 oktober 2006 · 348 Inlägg

haccent skrev:
källan till lukten e hittad! va en kompis matlåda som stod under framstolen. vette fan hur länge den stått där...men skulle gissa på 2005 nångång. iallafall stått där tillräckligt länge för att den ska gå igenom lådan!! fy fan va illa de luktade när jag öppnade locket!!!

Tackar för dagens bästa skratt! smile

Flashrider Drinking Buddy
18 oktober 2006 · 89 Inlägg

hahahhaha tror inte ja skrattat så mkt på länge big_smile förresten ursäkta om ja stjäl tråden lite..tänkte bara fråga hur man själv kan ta bort konstig lukt i bilen ? har provat med ättika men vet inte om ja gör rät....tips ? tongue

Lämna ditt bakomflutna före dej.
Codreanu
20 oktober 2006 · 50 Inlägg

haha.. jag hade chansat på fukt! när det blir fuktigt i hyndan så blir det en lite sur lukt ju.

VictorD Med Jetplan i generna
20 oktober 2006 · 413 Inlägg

Flashrider skrev:
hahahhaha tror inte ja skrattat så mkt på länge big_smile förresten ursäkta om ja stjäl tråden lite..tänkte bara fråga hur man själv kan ta bort konstig lukt i bilen ? har provat med ättika men vet inte om ja gör rät....tips ? tongue

Ett fat med ammoniak ska hjälpa.


Mvh. Victor

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang