2995
Sök

Den STORA Xenon & Led tråden

2 624 Inlägg
19 januari 2013
XenonPowerFreak skrev:
Jaha då har man sålt Skodan, och en lite nyare bil ska inhandlas nästa vecka smile

Denna har rails så att jag kan ha LED rampen på taket som planerat, och jag kommer endast ha 3 st NBB i fronten.

http://www1.garaget.org/gallery/images/37/36462/36462-d19cb57d5b40f32bd0f9ddb4c8c5258e.jpg

Fin 9-3 smile

Blir fint och se va du hittar på med denna!

GL77
19 januari 2013
martinn skrev:
XenonPowerFreak skrev:
Jaha då har man sålt Skodan, och en lite nyare bil ska inhandlas nästa vecka smile

Denna har rails så att jag kan ha LED rampen på taket som planerat, och jag kommer endast ha 3 st NBB i fronten.

http://www1.garaget.org/gallery/images/37/36462/36462-d19cb57d5b40f32bd0f9ddb4c8c5258e.jpg

Fin 9-3 smile

Blir fint och se va du hittar på med denna!

Ja, det blir nog mer LED än xenon iaf. Det räcker med 3 st NBB istället för 5 som jag hade på min RS.

392 Inlägg
19 januari 2013
XenonPowerFreak skrev:

nice smile fint me rails

1 265 Inlägg
19 januari 2013
Har nån tips på en bra och billig sökarlampa på ca 35watt HALOGEN.
Ska sitta på en skoter UTAN batteri

GL77
19 januari 2013
Fillppa skrev:
XenonPowerFreak skrev:

nice smile fint me rails

Ja, det blir kalas bra med tanke på den LED rampen som jag har liggandes smile

4 Inlägg
19 januari 2013
Någon som vet vad det ska sitta för lampor i skyltbelysningen på en Passat 3B kombi? Funderar på att byta till LED.

Har googlat själv utan resultat och titta i instruktionsboken är ingen idé då jag inte kan tyska.

7 488 Inlägg
19 januari 2013
xidde skrev:
Någon som vet vad det ska sitta för lampor i skyltbelysningen på en Passat 3B kombi? Funderar på att byta till LED.

Har googlat själv utan resultat och titta i instruktionsboken är ingen idé då jag inte kan tyska.

är väl bara å knalla in på bilcentralen å fråga wink wink

GL77
19 januari 2013
Shit va sur jag blev nu då, säljaren har lagt upp en annan bil på blocket än vad den han säljer, enda skillnaden är att den saknar rails den jag har bokat, men den har dimljus (till vilken nytta). Men den har ISOFIX fästen för takräcke iaf, så det funkar ju det med förstås, men ändå... sad

1 749 Inlägg
19 januari 2013
XenonPowerFreak skrev:
Shit va sur jag blev nu då, säljaren har lagt upp en annan bil på blocket än vad den han säljer, enda skillnaden är att den saknar rails den jag har bokat, men den har dimljus (till vilken nytta). Men den har ISOFIX fästen för takräcke iaf, så det funkar ju det med förstås, men ändå... sad

I sånt läge skulle jag struntat i affären helt.

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

1 863 Inlägg
19 januari 2013
XenonPowerFreak skrev:

Snygg bil, kollar på en sån jag med.
Det är Canbus på saabarna.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

GL77
19 januari 2013
patrikke skrev:
XenonPowerFreak skrev:

Varför?

grön aktivist
846 Inlägg
19 januari 2013
XenonPowerFreak skrev:
Är det CANBUS på en Saab från 2006?

Ja.

XenonPowerFreak skrev:
patrikke skrev:
XenonPowerFreak skrev:

Varför?

Jag hade tagit det som att den försäljaren hade ljugit för mig och därmed även antagit att han kommer ljuga igen om mer saker.

GL77
19 januari 2013
Confide skrev:
XenonPowerFreak skrev:
Är det CANBUS på en Saab från 2006?

Ja.

XenonPowerFreak skrev:
patrikke skrev:

Varför?

Jag hade tagit det som att den försäljaren hade ljugit för mig och därmed även antagit att han kommer ljuga igen om mer saker.

Det e en privatperson... Men sak samma jag har prutat ner bilens pris ytterligare så det känns rätt bra ändå.

grön aktivist
846 Inlägg
19 januari 2013
Ok, då kanske man kan motivera det med att montera eget isåfall wink.

GL77
19 januari 2013
Confide skrev:
Ok, då kanske man kan motivera det med att montera eget isåfall wink.

E inte det dyrt?

grön aktivist
846 Inlägg
19 januari 2013
http://www.takbox.se/butik/791-thule-la … rofil.html

Det där är ju en lösning som inte är förbannat blodig och som passar på bilar utan rails wink.
Imo så ser 9-3 kombi så jävla mycket snyggare ut utan rails än med!

GL77
19 januari 2013
Confide skrev:
http://www.takbox.se/butik/791-thule-lasthallare-saab-9-3-sportcombi-2005-2008-fyrkantsprofil.html

Det där är ju en lösning som inte är förbannat blodig och som passar på bilar utan rails wink.
Imo så ser 9-3 kombi så jävla mycket snyggare ut utan rails än med!

Tackar mannen, jo jag kan nog hålla med dig om det smile

4 Inlägg
19 januari 2013
granadadr skrev:
xidde skrev:

Jo, det är klart men enklast hade varit om någon visste smile så slipper man hälsa på hos motorskandalen...

grön aktivist
846 Inlägg
19 januari 2013
xidde skrev:
granadadr skrev:
xidde skrev:

Jo, det är klart men enklast hade varit om någon visste smile så slipper man hälsa på hos motorskandalen...

Årmodell på tysken smile?

EDIT : kollade upp och både faceliftad kombi samt den äldre kör med 35mm spollampor... dvs 36mm spollampor (C5W även kallat, mått måste man däremot ha med sig).
Senast redigerat av Confide (19 januari 2013)

4 Inlägg
19 januari 2013
Confide skrev:
xidde skrev:
granadadr skrev:

Årmodell på tysken smile?

EDIT : kollade upp och både faceliftad kombi samt den äldre kör med 35mm spollampor... dvs 36mm spollampor (C5W även kallat, mått måste man däremot ha med sig).

Äntligen så fick man reda på det, garaget kan man lita på wink Det är en -98 förövrigt!

Sök