HBass skrev:
it_mutt skrev:
HBass skrev:
Jag är en av dem som förespråkar LED i extraljus och kallar man hela tråden för 18 åringar med dåligt självförtroende så kommer man undan med det? Okej? Bättre att undvika sådana onödiga kommentarer och förolämpningar och hålla sig till vanligt hyfs och konkreta fakta. Man riskerar att bli avstängd då men det kanske du ändå inte bryr dig om eftersom du sa hejda till tråden och oss 18-åringar med dåligt självförtroende?
Men du fattar fortfarande verkligen inte va?!
Det är inte folket i tråden som blir kallade för 18åringar med taskigt självförtroende!
Så, tydligare kan jag nog f*n inte bli. Hur j*vla svårt kan det vara....
Vet inte varför du blir eld och lågor mot mig när det han som spårade ur, även om du tolkar hans oförskämdhet på ett bra sätt gjorde inte jag det. Alla sådana kommentarer är onödiga oavsett vem han siktade på.
Sluta svära och censurera med små stjärnor och låt oss hålla oss till sakfrågan istället för att hacka på mig.
Jag är endast här bidrar med fakta, kunskap och erfarenheter som hör till tråden.
Du glömde "...och för att misstolka."
Det jag blir förbannad över är när folk inte klarar av att läsa en förklaring innantill, utan ska köra vidare på sitt insnöade och felaktiga spår, så som du gjorde.
Nu siktade han inte på någon specifik, alltså var det inte riktat. Du valde däremot tydligen att ta åt dig.
Mina små jä*vla strjärnor stannar iaf (jodå, bara för att givetvis)
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!