-Stockman- skrev:
Varför drar du in ett annat ämne, som inte hör till det som jag påpekade om?!
Foton postas i tråden. Lika instälningar anser jag och tydligen fler, ÄR relevant för tråden.
-Stockman- skrev:
Det är kanske för att du inser vad jag ville ha sagt och att du MÅSTE bara klanka ner på något annat så då tog du chansen om att klanka ner på att jag var sponsrad av HUMANHABIT.SE
"Klanka" började du med, offentligt i tråden. Är det nått som borde tagits i PM så borde du tagit det i PM med mej och Partyvan, istället för att sabba tråden. (Om du nu är så stolt över att vara sponsrad av HH.SE, varför tog du då bort det från BMWn?)
-Stockman- skrev:
Varför inte bara ta åt er av kritiken över att ni avgick från ämnet, som skulle lätt ha kunnats tagits via ett PM istället. Eller lagts upp på första sidan...
Foton postas i tråden, mao avgick vi INTE från ämnet!
-Stockman- skrev:
Sen så är det ju inte så svårt att tex googla fram foto kunskaper via INTERNET för den som verkligen vill VETA.
Det är heller inte svårt att låta bli att börja med denna pajkastning i tråden och du kunde tagit dina åsikter i PM istället.
Det går inte att googla fram gemensamma inställningar. Det är nått vi måste komma överens om, om vi kan...
-Stockman- skrev:
Jag är inte här för att sabba, om det är någon som är det så är det du, eftersom du drog upp med något annat än vad jag kritiserade.
Du sabbar tråden precis nu! För var inlägg DU gör, kommer tråden närmare låsning
Vad gör mitt förslag på gemensamma inställningar för nytta i PM till EN användare???
--------------------------------------------------
XenonPowerFreak skrev:
Vad hör det till om han är sponsrad (av ja vem då), seriöst hur svårt är det att skriva ut det?
Vad har det med saken att göra? INTE ETT DUGG!
Be TS skriva detta om kamera inställningarna på första sidan istället för att skriva 4-6 st inlägg om det här.
Och på tal om inställningarna så varierar det mellan de kameror som finns på marknaden samt vilket ljuskänsligt objektiv man har.
Kollade precis förstasidan,där står inte "posta bilder". Men du postar mängder med bilder och videor också...
Har du kollat med TS om det är OK? ... Ser du vad fjantigt det blir?
Du som är "fotograf". Du borde ju om någon, uppskattat min lilla förklaring till andra, hur det fungerar. Men din kommentar om olika ljusstarka objektiv får mej att tvivla på dina egna kunskaper i ämnet. (Det är inget personligt påhop, bara konstaterar att du inte verkar veta att ett ljusstarkt objektiv går att blända ner till samma nivå som ett inte så ljusstarkt objektiv.)
Det var just pga olika ljusstarka objektiv, som jag föreslog en gemensam bländar öppning, som är så liten (=Ljus svag) att även billigare optik kan prestera det...