Men sluta löjla er !!!

baca Os Difuntos
11 oktober 2006 · 1 822 Inlägg

Oj vad mitt betyg på bilen kommer rasa efter detta inlägg men det skiter jag fullständigt i för nu e jag så jävla trött på er otroligt fjantiga killar på denna sida (Chrizz jag menar inte att sidan suger för det gör den inte, helt klart den bästa sverige baserade bilsidan) Det som gör mig så förbannad är det att ni (killar/pojkar) automatiskt sätter en 5a på en bil som ägs av en tjej å lägger in en lam jävla kommentar om hur snygg bilen är och ägarinnan till den trots det är en högst medioker bil som inte skulle få mer än en 2-3 om den ägdes av en kille. tack för mig. Om ni ska nu hålla på flirta å fjanta er prova www.match.com jag lovar att ni kommer finna större lycka där . Tack för mig

Senast redigerat av baca (11 oktober 2006)

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
THEBADGUY Gorgilus addictus
11 oktober 2006 · 4 736 Inlägg

Ja jag håller me dig där fullt ut! De är inte riktigt klokt igentligen. Att de ska behöva vara så... sad

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
LocKtar Herr
11 oktober 2006 · 1 722 Inlägg

Heh:) förstår irritationen, men poäng hit o dit,e det verkligen så viktigt me alla dessa siffror? sålänge man själv är nöjd med bilen och folk ger komplimanger på den så är det väl endå det som räknas.. Finns och kommer alltid finnas folk som är avundsjuka på andras bilar och vill därmed ge ett lägre eller "fjäska" till sej ett högre betyg hos någon:O) bara lite tankar kring de hela!

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
kl0mp3n
11 oktober 2006 · 186 Inlägg

Härligt skrivet av dig.
På dom bara. Tror dom flesta är inne på ditt spår wink
Ha det bra.

B M W
BMW 325 (1992)
thompagbg
11 oktober 2006 · 21 Inlägg

Håller helt med dig baca.
Det är ju trots allt en sajt för bilintresserade människor.
Jag tror inte heller att alla tjejer tycker att det är så roligt och få en 5:a för att dom är med på bild.

Chris_Allmighty
11 oktober 2006 · 115 Inlägg

Ähh.. Låt dom fjäska. Tycker det är ganska roande faktiskt.
Varför låter du något sånt provocera dig?

Draedon kontorsråtta
11 oktober 2006 · 231 Inlägg

är garaget.org en tävling? jag skiter fullständigt i poängen, jag gillar min bil oavsett vilket "betyg" den får av någon anonym fjant på internet.

kl0mp3n
11 oktober 2006 · 186 Inlägg

För vissa har poängen betydelse. Annars skulle det inte finnas en ranking lista..

Mvh / Micke

B M W
BMW 325 (1992)
StiFf Wankel
11 oktober 2006 · 1 080 Inlägg

håller med dig, och dom flesta andra som svarade..
självklart är det ganska fjantigt att rösta 5 bara för att det är en brud som äger den, men personligen bryr jag mig inte så mycket...
jag vet själv att min bil inte är i toppen, om man säger så..kommer iaf inte bli bland dom högst rankade bilarna, sen så uppskattar jag hellre kommentarer än röster på min bil...
en röst säger inte mycket, men positiva kommentarer är alltid roligt och konstruktiv kritik kan ge en nya ideer till bilen osv...
kort sagt, är man själv nöjd med bilen så har man lyckats, oavsett vad man får för röster

MDS Västerås
MICHAN Bas Connaisseur
11 oktober 2006 · 436 Inlägg

har lagt märke till det jag med, och tjejer har mage att snacka om jämställdhet!

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
11 oktober 2006 · 991 Inlägg

gå in å kolla mina betyg, antingen är ja jävligt ful eller så är bilen de. men tro för guds skull inte du får bra poäng för man saknar k*k tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
11 oktober 2006 · 2 009 Inlägg

JAg röstar alltid på bilen kan man inte hålla hormonerna i styr får man väl låta bli att rösta.
Angående trådskaparens bil tycker jag inte den har värst dåligt betyg.
Jag gillar den inte alls men tar hänsyn till arbetet som är nerlagt och väljer därför att inte rösta alls på den har tittat på den flertalet ggr nämligen men låtit bli av den anledning jag nämner.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
MICHAN Bas Connaisseur
11 oktober 2006 · 436 Inlägg

Eliza skrev:
gå in å kolla mina betyg, antingen är ja jävligt ful eller så är bilen de. men tro för guds skull inte du får bra poäng för man saknar k*k tongue

det slår ju mitt betyg tongue

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Dirk Diggler
11 oktober 2006 · 375 Inlägg

Eliza skrev:
gå in å kolla mina betyg, antingen är ja jävligt ful eller så är bilen de. men tro för guds skull inte du får bra poäng för man saknar k*k tongue

Ja du kan väl inte påstå att 4,37 är dåligt för en helt vanlig Omega med 17" hjul.
Inget illa menat men det finns betydligt mer påkostade och ovanligare bilar med betydligt sämre betyg.
Söker du dessutom på Omegor mellan 95-03 så ligger alla andra på runt 6-7 röster utom en som skrapat ihop 26 röster och du har 115. Igen inget illa menat men jag tror knappast det beror på att din är mycket snyggare än dom andra.

FreddeK
11 oktober 2006 ·

baca skrev:
Oj vad mitt betyg på bilen kommer rasa efter detta inlägg men det skiter jag fullständigt i för nu e jag så jävla trött på er otroligt fjantiga killar på denna sida (Chrizz jag menar inte att sidan suger för det gör den inte, helt klart den bästa sverige baserade bilsidan) Det som gör mig så förbannad är det att ni (killar/pojkar) automatiskt sätter en 5a på en bil som ägs av en tjej å lägger in en lam jävla kommentar om hur snygg bilen är och ägarinnan till den trots det är en högst medioker bil som inte skulle få mer än en 2-3 om den ägdes av en kille. tack för mig. Om ni ska nu hålla på flirta å fjanta er prova www.match.com jag lovar att ni kommer finna större lycka där . Tack för mig

Du tacka för dig två gånger=)

Spawner
11 oktober 2006 · 505 Inlägg

Ja, och inte bara det som baca beskriver, jag tycker det röstas dåligt här i över huvudtaget.  Jag har 5 röster. Känns knepigt när jag tittar på hur många som varit inne på den. nästan 300 st för tillfället.

Jag röstar NÄSTAN på alla som jag går in och kikar på, kan jag inte bestämma mig för tillfället och se hur mycket tid och jobb det är på bilen gjort och hur den faller mig i smak så låter jag bli just denna gång till jag kanske kan bestämma mig för ett rättvist betyg;)

MVH Matte!

Calibra Turbo 4x4
opelmtx
12 oktober 2006 ·

Spawner skrev:
Ja, och inte bara det som baca beskriver, jag tycker det röstas dåligt här i över huvudtaget.  Jag har 5 röster. Känns knepigt när jag tittar på hur många som varit inne på den. nästan 300 st för tillfället.

Jag röstar NÄSTAN på alla som jag går in och kikar på, kan jag inte bestämma mig för tillfället och se hur mycket tid och jobb det är på bilen gjort och hur den faller mig i smak så låter jag bli just denna gång till jag kanske kan bestämma mig för ett rättvist betyg;)

MVH Matte!

känner igen det utav 18-1900 som kollat på min bil har bara 13 röstat hehe måste bero på att det är en gammal rostig opel:) Men som någon skrev så jag skiter i vad jag får för betyg för I LÖV MY CAR:)

MilleN
12 oktober 2006 · 9 108 Inlägg

hehe håller med trådskaparen lite, men det är jävligt kul att läsa alla raggningsförsök bland tjejernas bilder wink

angående hur många som röstar så verkar det vara knappt en på hundra i snitt.. Närmar mig 40.000 besökare nu big_smile

hyperion
12 oktober 2006 · 305 Inlägg

jag själv har då aldrig fått nån röst men jag gnäller inte wink.

Men är det så viktigt med rösterna så får man väl göra så att killar inte kan rösta på tjejer längre för tror inte de går att lösa genom en sån här tråd. tongue

Honda S2000 (2000)
BMW 330XD (2009)
MICHAN Bas Connaisseur
12 oktober 2006 · 436 Inlägg

HyPeRiOn skrev:
jag själv har då aldrig fått nån röst men jag gnäller inte wink.

Men är det så viktigt med rösterna så får man väl göra så att killar inte kan rösta på tjejer längre för tror inte de går att lösa genom en sån här tråd. tongue

Du har ju typ 50 röster? tongue

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang