Men sluta löjla er !!!

Dunken
12 oktober 2006 ·

Jo men det kanske ligger till såhär att dom har blodet i fel huvud när dom röstar..
Bara en tanke.. Mvh Dunken

MICHAN Bas Connaisseur
12 oktober 2006 · 436 Inlägg

Dunken skrev:
Jo men det kanske ligger till såhär att dom har blodet i fel huvud när dom röstar..
Bara en tanke.. Mvh Dunken

Hahaha, väldigt bra sagt!

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
TeQuilla
12 oktober 2006 · 764 Inlägg

Draedon skrev:
är garaget.org en tävling? jag skiter fullständigt i poängen, jag gillar min bil oavsett vilket "betyg" den får av någon anonym fjant på internet.

Exakt... Bra skrivet... smile

TeQuilla
Saab 9-3 Aero "Fetingen" (2005)
tobi
12 oktober 2006 · 562 Inlägg

fatatr varfär du e sur å så.. men hallå? det är jju bara poäng.. Man vet ju själv med sig vad den är värd en då? ^^

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
Burken Utanlem
12 oktober 2006 · 895 Inlägg

Skriver man i forumet ogillas det alltid av någon = en etta. Men vem bryr sig..  smile jag har ju min feta status på lunaj ist wink

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Miklen
12 oktober 2006 ·

ja har visserligen knappt 9000 besökare men att bara 106 har röstat e ju faktiskt lite klent..Man är ju medlem på denna sidan för att få feedback på bilen (jag är det iaf) å på det man gör..

Poäng,kommentarer å gästboks inlägg är ju bara olika sätt att förmedla feedbacken.. Jag för min del får ju ut 100 gånger mer av en kommentar än ja får av ett betyg.. kanske mycke p.g.a av att ja har en bmw, ganska original bmw osvosv så får man kanske då många ettor.. men d får man väl ta då tongue ..

Viktigaste feedbacken får man ju på träffar osv

Senast redigerat av Miklen (12 oktober 2006)

Psychotic Brum säger bilen.
12 oktober 2006 · 394 Inlägg

Eliza skrev:
gå in å kolla mina betyg, antingen är ja jävligt ful eller så är bilen de. men tro för guds skull inte du får bra poäng för man saknar k*k tongue

Ehhhh ta inte illa up nu men du har ju ett väldigt bra betyg för en i stort sätt "stock" opel.. jag tycker iofs att jag har lite för högt betyg på min egen bil med smile I mina ögon tycker jag en bil i min kaliber borde ligga på 2-3p för betyget på en rikigt het stylad räser bil och en rätt vanlig svensson bil med en bra puts kan ofta vara väldigt nära varandra..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
ludde__mannen draminbil.nu
12 oktober 2006 · 1 382 Inlägg

För er som inte tycker att poängen spelar någon roll: BRA men skit då i sånna här trådar!
Jag vet att jag blir väldigt glad om jag får höga röster. Likaså blir jag precis lika förbannad som baca när man ser en original bil där det står ett tjejnamn eller är en tjej på bilden som har höga röster (Inte många killar med original "bruksbilar" som har över 4 i snitt..


Eliza skrev:
gå in å kolla mina betyg, antingen är ja jävligt ful eller så är bilen de. men tro för guds skull inte du får bra poäng för man saknar k*k tongue

Har inte läst dina kommentarer, men att ha 4.3 i snitt på en bil som är väldigt original är inte jätte vanligt.. Förvisso en fin bil men det är ju inte heller några fantastiska foton som gör den über het smile (hoppas du inte tar illa upp nu bara)

såg nu at det var fler som sagt det samma:)

Senast redigerat av ludde__mannen (12 oktober 2006)

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
12 oktober 2006 · 991 Inlägg

Klart jag inte tar illa upp, men de flesta poäng har ja fått FÖRE ja la upp min avator...

Självklart är de bra betyg när man får många höga poäng men 1 or har ja också fått, sen kan ja självklart tycka folk är idioter när de sätter 1or på grymma showbyggen.
Men men, människorna som ger betygen har inte ens råd med en av fälgarna på bilarna. Verkar ju vara så...

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
Burken Utanlem
12 oktober 2006 · 895 Inlägg

"Eliza" räcker nog för att få 5or...

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
12 oktober 2006 · 3 804 Inlägg

Eliza skrev:
Klart jag inte tar illa upp, men de flesta poäng har ja fått FÖRE ja la upp min avator...

Självklart är de bra betyg när man får många höga poäng men 1 or har ja också fått, sen kan ja självklart tycka folk är idioter när de sätter 1or på grymma showbyggen.
Men men, människorna som ger betygen har inte ens råd med en av fälgarna på bilarna. Verkar ju vara så...

du har fått 9st ettor det är ingenting... tror du på fullaste allvar att du hade fått 50st femmor om du inte varit tjej?

Senast redigerat av UseDubbelTurbo (12 oktober 2006)


Bmw osv..
Machin Fartmissbrukare
12 oktober 2006 · 1 302 Inlägg

Burken skrev:
Skriver man i forumet ogillas det alltid av någon = en etta. Men vem bryr sig..  smile jag har ju min feta status på lunaj ist wink

*ASG*


tycker däremot inte att d är konstigt att tjejer får högre röster än killar med samma bilar...

så har d alltid varit å kommer alltid att vara, men so what... gråt en stund wink

vi lever juh i ett fritt land så alla måste juh ha rätten att rösta som dom vill...
sen om man röstar på en bil för att ägaren har en snygg bil lr är tjej/kille/snygg/rik  bla bla bla... d e väl skit samma ...

Senast redigerat av Machin (12 oktober 2006)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Dockan
12 oktober 2006 · 733 Inlägg

jag är tjej. min bil har inget högt betyg. * den e orginal otråkig* men därimot har hunden fått betyg hmm

men skit samma, jag ger inte betyg till den som äger bilen, ja ger betygen till BILEN. då den e huvudsaken på garaget.org... lr?

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Volvo Amazon Cab "Betty" (1964)
Psychotic Brum säger bilen.
12 oktober 2006 · 394 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

Eliza skrev:
Klart jag inte tar illa upp, men de flesta poäng har ja fått FÖRE ja la upp min avator...

Självklart är de bra betyg när man får många höga poäng men 1 or har ja också fått, sen kan ja självklart tycka folk är idioter när de sätter 1or på grymma showbyggen.
Men men, människorna som ger betygen har inte ens råd med en av fälgarna på bilarna. Verkar ju vara så...

du har fått 9st ettor det är ingenting... tror du på fullaste allvar att du hade fått 50st femmor om du inte varit tjej?

i elizas försvar så ligger hennes bil  inte höger i poäng än de Mv6or med manlig ägare. Men hur som så finns det mycke bättre exempel än just hennes bil.. Sen är inte just tjejer det största problemet med röstningen utan att folk röstar "för snällt" i det stora hela.. Och om jag tex har en Ford Mondeo med lilla motorn och jag tycker att min bil är fin och där med värd en 3-4p  kanske. Sen ser jag en Mondeo ST220 OJ! måste rösta femma..  för den är ju cool.. och sen ser jag en ferrari OJ! femma där med! Ja ni fattar..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
12 oktober 2006 · 605 Inlägg

Det e ju knappast vårat fel att en del killar röstar högt för att vi e tjejer...
Sen tar ju oftast ett gäng 1:or å 2:or å gämnar till 5:orna lite...så i det stora hela så spelar de inte så stor roll...hade ju varit annat om det varit ett fett pris med i spelet...
Men visst värmer alltid ett högre betyg!!smile Även om det e viktigare för mig att fler röstar! Å kommenterar! Sen hade det ju alltid varit kul å veta om jag fått högre betyg om jag lagt upp my nice ass and boobies!wink Hehehe....

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
MilleN
12 oktober 2006 · 9 108 Inlägg

HardcoreHunny skrev:
Sen hade det ju alltid varit kul å veta om jag fått högre betyg om jag lagt upp my nice ass and boobies!wink Hehehe....

Testa lol

MICHAN Bas Connaisseur
12 oktober 2006 · 436 Inlägg

MilleN skrev:

HardcoreHunny skrev:
Sen hade det ju alltid varit kul å veta om jag fått högre betyg om jag lagt upp my nice ass and boobies!wink Hehehe....

Testa lol

Jag skulle ge 5a.. fy mig.

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Dirk Diggler
12 oktober 2006 · 375 Inlägg

Psychotic skrev:
i elizas försvar så ligger hennes bil  inte höger i poäng än de Mv6or med manlig ägare

Kanske inte men jämför antalet röster med dom du kollade på så ser du skillnaden. Dom andra låg på runt 6 röster och hon har 124.


whiper skrev:
jag är tjej. min bil har inget högt betyg. * den e orginal otråkig* men därimot har hunden fått betyg hmm

men skit samma, jag ger inte betyg till den som äger bilen, ja ger betygen till BILEN. då den e huvudsaken på garaget.org... lr?

Tror inte direkt folk får intrycket att du är tjej heller med tanke på ditt namn så dina röster är nog enbart baserade på din bil som det ska vara.

Senast redigerat av Dirk Diggler (12 oktober 2006)

SieRRa_WeeD
12 oktober 2006 · 225 Inlägg

seriöst ganska onödigt inlägg!hur många tjatiga inlägg finns det inte redan om röstningt m,m?
om jag ska hålla med dig som rubriken lyder,,sp måste de ske en del förändringar på garaget,,men de e juh inte jag som styr,,,tycker de e lite tråkigt att det mindre o mindre handlar om bilar,,och mer och mer om,vad har du för mobiltelefon,vika låtar,verkar som folk skriver va som helst bara för att få kontakt,,då kanske man skulle fundera på och logga in på aftonbladet.se och börja chatta med folk istället,,därimot kan ja hålla med dig om att man ser hur folk skriver snygg bil till nån tjej som kör en rostig 240,,det är lågt,,skulle jag icke kunna göra,,brukar inte rösta dessutom,,har man en snygg bil är man medveten om det,utan att folk ska behöva säga det till dig/er,,det är SYND att ett bilforum kan spåra ut så dant,,men är garaget ett bilforum eller en chatt med bilar i bakgrunden....ja det är frågan det

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
Hee-Maan
12 oktober 2006 · 3 113 Inlägg

haha.. okey! Ge kvinnorna högre löner men fan.. inte Gorg rank big_smile (skämt)

Jag tycker tjejer med bilar e respekt.. smile sen är nog chansen att hitta sin "rätta" hör istället för match.com .. jag menar.. här vet man redan att tjejerna gillar bilar!! wink och om man skickar en kontakt-annons hos Match.com får man bara en massa passionerer som ringer hem till en.. det vill inte jag direkt tongue hehehe...

Semper Fi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang