Men sluta löjla er !!!

dusty Living in the fastlane
12 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

jag håller faktiskt me

Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
12 oktober 2006 · 991 Inlägg

faaaaktiskt..... så är de så att de har varit en del som inte fatta att ja va tjej innan ja la upp avator. så de så. Eliza va tydligen inget som gjorde att de ringde klockor...

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "Supercharged.se" (2006)
SieRRa_WeeD
13 oktober 2006 · 225 Inlägg

Eliza skrev:
faaaaktiskt..... så är de så att de har varit en del som inte fatta att ja va tjej innan ja la upp avator. så de så. Eliza va tydligen inget som gjorde att de ringde klockor...

ja det liknar juh lite elias så...haha näärå

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
baca Os Difuntos
16 oktober 2006 · 1 822 Inlägg

Betyget kan faktiskt betyda en hel del för sånna som letar spons

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Burken Utanlem
16 oktober 2006 · 895 Inlägg

baca skrev:
Betyget kan faktiskt betyda en hel del för sånna som letar spons

Ja sant! Bayerische Motoren Werke mailade mig igår.. hade jag haft en stjärna till hade de skänkt mig en ny M6 att börja bygga på!.. satana faan!...

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
ryttersson
16 oktober 2006 · 454 Inlägg

HardcoreHunny skrev:
Det e ju knappast vårat fel att en del killar röstar högt för att vi e tjejer...
Sen tar ju oftast ett gäng 1:or å 2:or å gämnar till 5:orna lite...så i det stora hela så spelar de inte så stor roll...hade ju varit annat om det varit ett fett pris med i spelet...
Men visst värmer alltid ett högre betyg!!smile Även om det e viktigare för mig att fler röstar! Å kommenterar! Sen hade det ju alltid varit kul å veta om jag fått högre betyg om jag lagt upp my nice ass and boobies!wink Hehehe....

Men ge dig nu, det är ingen som sagt att det är ert fel ?

dyGGz V70D5
16 oktober 2006 · 199 Inlägg

Varför reta upp sig på det? killar tycker om tjejer och får väl skriva/rösta, vad dom vill till dom?

Man lever bara en gång
baca Os Difuntos
1 november 2006 · 1 822 Inlägg

dyGGz skrev:
Varför reta upp sig på det? killar tycker om tjejer och får väl skriva/rösta, vad dom vill till dom?

Men när det går ut bara för att ragga så känns det lite väl patetiskt,, eller?? du kanske raggar här själva vad vet jag?

Senast redigerat av baca (1 november 2006)

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
MrTurbo Better than God \o/
1 november 2006 · 1 882 Inlägg

Burken skrev:

baca skrev:
Betyget kan faktiskt betyda en hel del för sånna som letar spons

Ja sant! Bayerische Motoren Werke mailade mig igår.. hade jag haft en stjärna till hade de skänkt mig en ny M6 att börja bygga på!.. satana faan!...

Byt till MB då om du vill ha en stjärna...  O_O (same shit diffrent name)

Fattar inte, är det sååå konstigt att folk vill ha seriösa röster på sina bilar?

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
sir_daniel www.kudoz.se
1 november 2006 · 3 802 Inlägg

tycker att om man ska rösta så kan man ju lämna en kommentar som ger en vink varför man röstat som man har och inte bara slänga dit en röst o gömma sig bakom tangenterna.

Teres
1 november 2006 · 175 Inlägg

Ja detta var intressant. 
Jag tycker inte jag har fått speciellt många röster.  visst jag har hysade betyg. men jag har eller inga vrak bilar. Sätt många andra Bmw som ser ut som skit mot för min som har mycket bättre betyg. Men de flesta betygen jag har fått är av Bmw folk. Många andra som har fördomar mot folk som har Bmw.

Ni kan ju ta er en titt på mina bilar. så får jag höra om jag har för höga betyg.

Senast redigerat av Teres (1 november 2006)

Intel
1 november 2006 · 130 Inlägg

Kan ju inte påstå att rösterna är precis representativa över lag.
80% av bilarna här är ju original med nån liten micro/biltema detalj på och hur dom kan kamma hem 300 röster och typ 4.3 i snitt fattar jag inte, kanske för att klubben för inbördes beundran är rätt stor.

Om man har 4785643 volvo/saab att välja mellan så faller ju rösten onekligen på den som sticker ut liiite mer än nån annan.... är det då en tjej med i bilden så.

Personligen bryr jag mig inte ett smack om betygen här... jag vet vilken bil folk kollar in på gatan.

Har dessutom själv sett ett ANTAL fejkbilar upplagda här som igentligen tillhör folk i USA eller Tyskland och inte alls ägs av den som nu påstår det. Ofta räcker det med ett par påpekanden om bilens ursprung i deras gästbok så försvinner bilen efter en dag eller två.

Maizer
1 november 2006 ·

haha 4.37 på den opeln big_smile Jag ska lägga upp en rostbrun 240 och ta nån playmate som avatar och kolla om jag kan komma upp på topplistan, behöver ju ett klistermärke till Lancian wink

Teres
1 november 2006 · 175 Inlägg

Maizer skrev:
haha 4.37 på den opeln big_smile Jag ska lägga upp en rostbrun 240 och ta nån playmate som avatar och kolla om jag kan komma upp på topplistan, behöver ju ett klistermärke till Lancian wink

Jag är då inte med på nån topplista wink  och jag lär ju inte komma in på den heller.

OverBoosted AUTOBAHNRASER
1 november 2006 · 3 804 Inlägg

Eliza skrev:
faaaaktiskt..... så är de så att de har varit en del som inte fatta att ja va tjej innan ja la upp avator. så de så. Eliza va tydligen inget som gjorde att de ringde klockor...

haha tänker du på mig? ;P


Bmw osv..
Malmoe SSS -12
1 november 2006 · 3 217 Inlägg

Vi är nog en bunt rövhål hela högen helt enkelt, på ett eller annat sätt... Tycker att det borde förbjudas människoposer vid bilar tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
E30Tompa Rörpulare
1 november 2006 · 1 453 Inlägg

hehe såg några shyssta ex om inte de e olagligt på nått sett ? på dom hetaste bilarna just nu http://www.garaget.org/?car=12555 http://www.garaget.org/?car=22976 Fast bilarna e mkt fina också men ja sett andra också och dom har inte hälften så många kommenterer och poäng smile

Senast redigerat av nissan 200sx (1 november 2006)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Malmoe SSS -12
1 november 2006 · 3 217 Inlägg

Girlie Girl's "posebild" var ganska oskyldig... Men RacingBunny var ganska sexigt framförd! No offence Girlie Girl... tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Maizer
1 november 2006 ·

haha va roligt det är att läsa alla kommentarer... ut på krogen istället för fan wink

Hee-Maan
1 november 2006 · 3 113 Inlägg

Maizer skrev:
haha va roligt det är att läsa alla kommentarer... ut på krogen istället för fan wink

"och ta en öl" skulle du väl säga hehe big_smile

Semper Fi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang