Men sluta löjla er !!!

Maizer
1 november 2006 ·

haha big_smile

Malmoe SSS -12
1 november 2006 · 3 217 Inlägg

AkkE skrev:

Maizer skrev:
haha va roligt det är att läsa alla kommentarer... ut på krogen istället för fan wink

"och ta en öl" skulle du väl säga hehe big_smile

A fan? Är det vad man gör på krogen? tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Owzer Rallykalle och kabeltattare
1 november 2006 · 422 Inlägg

Jag ska fan posa halvnaken framför min bil iförd hotpants, röstar ni 5:or på mig då?tongue

BMW 520i E28 "tvåliters raketen" (1984)
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
1 november 2006 · 605 Inlägg

Owzer skrev:
Jag ska fan posa halvnaken framför min bil iförd hotpants, röstar ni 5:or på mig då?tongue

Gör det!! Av mig får du 6-poäng!!! *ASG*

Skulle oxå vilja säga att det e ju ganska vanligt med killar som har sin bild i avataren å som posar vid sin ögonsten....även ni kanske får högre poäng än vad bilen i sig förtjänar!!wink
Funderar på det ni......hehe...

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Phaetoon
1 november 2006 · 8 156 Inlägg

Hmm... Jag kanske borde posa lite framför bilen?
Nja. Ska nog ha en lite tuffare bil då.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
1 november 2006 · 605 Inlägg

Draedon skrev:
är garaget.org en tävling? jag skiter fullständigt i poängen, jag gillar min bil oavsett vilket "betyg" den får av någon anonym fjant på internet.

Det var iaf intressant å se hur du själv har röstat på andras bilar......31% 1:or....men men jag antar att du snubblat över många skitbilar å få snygga på garaget.org....wink

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
Hee-Maan
2 november 2006 · 3 113 Inlägg

Fuckface skrev:

AkkE skrev:

Maizer skrev:
haha va roligt det är att läsa alla kommentarer... ut på krogen istället för fan wink

"och ta en öl" skulle du väl säga hehe big_smile

A fan? Är det vad man gör på krogen? tongue

nej klart inte, vem har sagt det? tongue

man står ju med ett fiskespö och väntar på att man ska få godis av personerna på andra sidan duken big_smile

Semper Fi
Krucial VW-driver
2 november 2006 · 291 Inlägg

Väldigt sant. Tydligen har alltid bilar och tjejer kopplats ihop, speciellt i modellsammanhang. Det är totalt patetiskt att försökta ragga genom att sätta betyg på henne istället för själva bilen.

"Het bil och het brud" ser jag ofta som en kommentar på en bil vars ägare är en tjej.

Rent idiotiskt! Varför ragga på en bilsida? Här är det ju bilar som är i fokus och inte tjejer.

Rekommenderar xnxx.com eller snyggast.se om ni är ute efter finare stuket.

il duce
2 november 2006 · 69 Inlägg

jag håller med baca. sluta fjantar är det här är ingen kärleks hemsida.

mazda 323 gtr
-K-
2 november 2006 · 88 Inlägg

il duce skrev:
det här är ingen kärleks hemsida.

haha det där lät för jävla roligt big_smile

..men jag håller med dig, jag håller med baca wink


Peace

BMW 320i F31 M-sport "LCI RWD" (2019)
Mavric
5 november 2006 · 176 Inlägg

har med stört mig på detta.. de e jy en bil sida å ingen raggnings sida... ja la märke till de så fort min flickvän la in en bil där hon står å tvättar bilen.. (ingen porrbild) så va dom flästa komentarerna "så fin ägaren är" lr liknande. ja sj sitter inte å e avundsjuk men ja personligen tycker de vissar en viss mognad, de e mitt tycke å ja står för de. vill folk drägla över nättet på min flickvän låte dom göra de, de e ja som spenderar dagarna med henne smile

/Mavric\ :)
baca Os Difuntos
15 november 2006 · 1 822 Inlägg

Fan man fick med sig lite folk ändå.. jag som trodde det var jag mot världen. Tack ni som håller med det finns hopp.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Fredrik.Gustavsson
15 november 2006 · 2 123 Inlägg

whiper skrev:
jag är tjej. min bil har inget högt betyg. * den e orginal otråkig* men därimot har hunden fått betyg hmm

men skit samma, jag ger inte betyg till den som äger bilen, ja ger betygen till BILEN. då den e huvudsaken på garaget.org... lr?

Kanske inte så konstigt efter din rövarhistorie om den Mclaren F1 du skulle få av din pojkväns gamla flickvän : /

tibbe Låt aldrig bilen stå still..
15 november 2006 · 112 Inlägg

När jag äntligen kom med på topp 250 så fick jag 2st ettor och så var det me den listan..

Var inte FÖR optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
Alecci
15 november 2006 · 2 014 Inlägg

Jag har då fan inte fått fler röster sedan jag själv råkade komma med på en bild jag la upp... Hehe, skämt åsido.

Håller med om vad som sagts tidigare, man röstar på bilen och inte på ägaren. Vill man kommentera ägaren så finns ju faktiskt en GB att använda sig av.

Det enda jag inte håller med om är att man inte kan/bör/ska ragga här... Finns ju inget bättre ställe att hitta bilintresserade tjejer om man nu är ute efter en sådan. Men åter igen, ragga i GB och röst på bilen (inte ägaren).

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
HardcoreHunny Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
15 november 2006 · 605 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

whiper skrev:
jag är tjej. min bil har inget högt betyg. * den e orginal otråkig* men därimot har hunden fått betyg hmm

men skit samma, jag ger inte betyg till den som äger bilen, ja ger betygen till BILEN. då den e huvudsaken på garaget.org... lr?

Kanske inte så konstigt efter din rövarhistorie om den Mclaren F1 du skulle få av din pojkväns gamla flickvän : /

Kan ju även ha att göra med att hon rattar en orginal Volkswagen Passat TDi (2000)!?... Inte så mkt att betygsätta lr kommentera....men hunden e ju söt iaf......
Därimot så e jag iaf nyfiken på vad det e för ngn bil hon ska fixa med i vinter å söker garageplats till....upp med den ist!smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!
zaraz Biltokig flicka
15 november 2006 · 126 Inlägg

ska man tjäna på att var tjej, när det gäller röstningen så tror jag att man måste vara snygg=)
alltså är mina poäng "äkta" wink

Opel Calibra 4x4 Turbo "Zalibra - Revival" (1994)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
15 november 2006 · 3 804 Inlägg

zaraz skrev:
ska man tjäna på att var tjej, när det gäller röstningen så tror jag att man måste vara snygg=)
alltså är mina poäng "äkta" wink

Nja killar här inne verkar villa ha allt som rör sig utav det motsatte könet... så tongue

Sen om du är snygg eller inte får nån annan av göra.

Senast redigerat av UseDubbelTurbo (15 november 2006)


Bmw osv..
OverBoosted AUTOBAHNRASER
15 november 2006 · 3 804 Inlägg

baca skrev:
Oj vad mitt betyg på bilen kommer rasa efter detta inlägg men det skiter jag fullständigt i för nu e jag så jävla trött på er otroligt fjantiga killar på denna sida (Chrizz jag menar inte att sidan suger för det gör den inte, helt klart den bästa sverige baserade bilsidan) Det som gör mig så förbannad är det att ni (killar/pojkar) automatiskt sätter en 5a på en bil som ägs av en tjej å lägger in en lam jävla kommentar om hur snygg bilen är och ägarinnan till den trots det är en högst medioker bil som inte skulle få mer än en 2-3 om den ägdes av en kille. tack för mig. Om ni ska nu hålla på flirta å fjanta er prova www.match.com jag lovar att ni kommer finna större lycka där . Tack för mig

Alltså seriöst nu mannen, tror jag skrivit detta förut i denna tråden... men seriöst hur fan orkar man bry sig om, om andra får bra röster eller ej? så avensjuk får man inte bara va...

Jag förstår att folk blir sur för att man får en massa ettor utan anledning men att andra får 5or? fan vad glad för deras skull iställe... PALLA klaga


Bmw osv..
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
15 november 2006 · 153 Inlägg

Ta emot kommentarerna istälelt för rösterna... Avundsjuka folk, nätraggare, fejkare osv. finns det överallt.. inte mkt att göra nåt åt... skit i rösterna och lyssna istället på dom som har något vettigt att säga...

Senast redigerat av Kaliber_ (16 november 2006)

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang