Tja , ser snyggt ut, där du målat med svart färg, jag har åxå funderat lite på men inte vågat måla än hört att det inte ska vara så bra, heter det navet där det är målat? ja låt oss kalla det , iaf hör att det ska bli mindre friktion mellan navet och emot fälgen när det ligger ett lager färg där vilket kan resultera i att hjulmuttrarna lossnar och att hela fälgen flyger av ??
Har du kollat upp det, någon som vet , för är själv sugen på att måla där
Tja , ser snyggt ut, där du målat med svart färg, jag har åxå funderat lite på men inte vågat måla än hört att det inte ska vara så bra, heter det navet där det är målat? ja låt oss kalla det , iaf hör att det ska bli mindre friktion mellan navet och emot fälgen när det ligger ett lager färg där vilket kan resultera i att hjulmuttrarna lossnar och att hela fälgen flyger av ??
Har du kollat upp det, någon som vet , för är själv sugen på att måla där
Det ska ente vara något problem för isf e man klen som ente kan spänna muttrarna eller så har man en värdelös mutterdragare! ^^ men om man lägger överdrivet med färg så e det en annan femma, för man behöver jue ente stå och spruta/måla all färg där! MVH//
Sådär ja, lite paket ramlade in idag! Inget super speciellt!
I det ena var det en försenad födelsedags pressent av AKR Performance söta! Wakaba beginner märken från password JDM, ena är med sugkopp att ha i rutan, och andra är magnet!
Och sen var det dags att byta ut min fula röda silikonbit mellan valkuken å spjällhus!
Frisk å kry igen, jobbar på! Dock inte hunnit till garaget! Hunnit bli arg som satan över att mina fälgar inte är klara än! så ska åka å hämta i slutet på veckan å smälla på dom själv med startgas! Fått lite paket iaf!
Behövde en ny fläkt, då mitt grenrör har lite vågade former så fick de inte plats tillsammans med originalfeta fläkten
Paket nummer två!
Ahh! Xenon, men inte vilket som utan rooooooosa! Haters gonna hate! beställde även ett 6000k kit för att kunna byta om det skulle tjuras ifrån våra vänner i målade bilar! :3