Inför: EPR`S Premiärträff den 11/5 - 2013 ÖoB

Gottefia CREW East Performance Racing
5 januari 2013 · 221 Inlägg

Välkomna till East Performance Racing´s premiärträff den 11/5 Kl 19:00 på ÖoB i Ronneby!

Nu hoppas vi att alla vinterprojekt ska vara på vägarna tills träffen går av stapeln!

Under hösten/vintern så har EPR utökat så vi har regioner i Blekinge, Växjö & Skåne och till region Skåne tillhör nu även Malmö vilket gör att denna träffen förmodligen kommer bli den största i EPRs historia!

Nu hoppas vi att även du vill ta del av kvällen som kommer blir väldigt händelserik och fartfylld!

Vi kommer att ha en finbilsparkering som vanligt fast med begränsade platser så vill du vara med så får du maila marcus_volvo_r@hotmail.com med info och bilder på din bil och sen när det börjar närma sig så kommer vi i Crew att plocka ut de bilar som vi tycker ska få platserna.

REGLER:
ABSOLUT INGET SPEK OCH LEK BLAND BILAR PÅ PARKERINGEN UTAN ENDAST PÅ HÄNVISAD PLATS!
SAMT INGEN NEDSKRÄPNING!! KOMMER ATT FINNAS SOPSÄCKAR PÅ ALLA LYCKSTOLPAR SÅ SNÄLLA ORKA GÅ 4-5 METER FÖR ATT SLÄNGA ERT SKRÄP!

Vi ser fram emot att få träffa er alla igen!
Hälsningar EPR Crew!

En bild från vår avslutning i Växjö!

http://i143.photobucket.com/albums/r154/FiddeE/Grand_zpse21ef2ec.jpg

Senast redigerat av Gottefia (16 februari 2013)

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Saad1
8 januari 2013 · 272 Inlägg

Nej tack till epa träff!

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
Takacs
8 januari 2013 · 6 Inlägg

tack för erbjudandet ! Stannar dock hos Re-loaded skaru veta!

Tubbex
8 januari 2013 · 1 517 Inlägg

kommer med hondan smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
TBergkvist
8 januari 2013 · 48 Inlägg

Fortfarande bara ja som inte har en aning om vad EPR är?

Saad1
8 januari 2013 · 272 Inlägg

TBergkvist skrev:
Fortfarande bara ja som inte har en aning om vad EPR är?

Dom tror fulaste allvar att man ska köra upp till ronneby som är 2 timmar bort och se massor med epa traktor.

Vad fan är EPR? Låter väldigt oseriös?

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
Dj_moonkid
9 januari 2013 · 26 Inlägg

"Under hösten/vintern så har EPR utökat så vi har regioner i Blekinge, Växjö & Skåne och till region Skåne tillhör nu även Malmö vilket gör att denna träffen förmodligen kommer bli den största i EPRs historia"

skåne? malmö? dont think so

och största i eprs historia? hur länge har det funnits o hur lite bilar brukar ni ha egentligen? :S

BMW 325CI "Facelift" (2004)
Pady
9 januari 2013 · 1 Inlägg

Köra 2 timmar till en träff av en grupp man aldrig hört talas om?

Låt Re-Loaded sköta Skåne, det har funkat hittills varför skulle ni behöva komma hit, vi vill inte ens ha er här.

Chevrolet Camaro 2SS "White Shark" (2010)
sk8ville
10 januari 2013 · 653 Inlägg

Brukar va många och feta bilar på deras träffar! Så ni malmöbor med ert "re-loaded" behöver inte va så satans kräsna innan ni vet vad det är.

Jag kommer med e28:an smile förhoppningsvis sitter där coils och ett par riktigt feta fälgar på den då smile

Smoke tires not drugs
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
Ladexteer
11 januari 2013 · 27 Inlägg

Tittar nock inom med Thr 740:in ! smile

Thr
BMW 530D "M-sport" (2003)
BoostGuy
11 januari 2013 · 953 Inlägg

Kommer ett gäng från Jönköping

Tubbex
12 januari 2013 · 1 517 Inlägg

De gånger jag varit på dessa träffar har där varit fina bilar, roligt att variera..smile

Senast redigerat av Tubbex (12 januari 2013)

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
hagge96
12 januari 2013 · 43 Inlägg

Stannar hos Re-loaded för alltid.

Saab 9-3 1.8t "Saab 9-3 Perofrmance" (2009)
BoostGuy
12 januari 2013 · 953 Inlägg

tycker de är lite synd att re.loaded slänger skit på EPR här inne varför inte ta de i PM. Istället för att smutsa ned tråden som handlar om träffen och inget annat. Vi är vuxna människor sandlåds leken kan man ta någon annan stanns.

Senast redigerat av Driver_85 (12 januari 2013)

DRFT_ HH|Photo
13 januari 2013 · 165 Inlägg

Trodde Re-loaded skeppet sjunket för längesen! Varför klanka ner på andra som försöker hålla i en träff? En Administratör bör rensa ut skitsnacket i denna tråden.

Inte omöjligt att jag och HH|Photo tittar förbi när det beger sig. smile

Senast redigerat av DRFT_ (13 januari 2013)

HH|Photo
Är med och håller i Japan vs Germany på Ring Knutstorp. Skicka PM vid frågor.
Honda S2000 (2005)
Volkswagen Polo 6n2 GTI "Brukis.." (2001)
Ladexteer
13 januari 2013 · 27 Inlägg

DRFT_ skrev:
Trodde Re-loaded skeppet sjunket för längesen! Varför klanka ner på andra som försöker hålla i en träff? En Administratör bör rensa ut skitsnacket i denna tråden.

Inte omöjligt att jag och HH|Photo tittar förbi när det beger sig. smile

Det trodde vi alla andra ochså smile

Thr
BMW 530D "M-sport" (2003)
WaoW ClubJDM
15 januari 2013 · 531 Inlägg

Tittar nog förbi. Men är inte ÖoBs parkering lite förliten om ni räknar med så mycket folk

Mitsubishi Evolution X "Work Meister" (2008)
Gottefia CREW East Performance Racing
15 januari 2013 · 221 Inlägg

Tycker att det är onödigt tjabb i tråden. Alla är välkomna och vill ej Re-Loaded komma så är det upp till dom, tycker bara att det är synd i så fall. Men som sagt hoppas på en mycket trevlig träff och många trevliga träffar runt om i sverige med...

//Gottefia Crew @ East Performance Racing
Saad1
15 januari 2013 · 272 Inlägg
Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
Saad1
15 januari 2013 · 272 Inlägg

Bullet--- skrev:

Saad1 skrev:

Bullet--- skrev:

Kommer från rätt person lol Det enda du gjort i denna tråden är...tjae...gnällt. Om du inte vill dra på denna träffen så fine.  Ingen tvingar dig till något.

Ja men snälla du. Tänk efter du också. Jag fattar inte hur dom tänker när dom påstår att epr tillhör malmö fast dom har träffen 2 timmar bort?

Blekinge, Växjö & Skåne och till region Skåne tillhör nu även Malmö
Jag uppfattar det att dem haft träffar i skåne, och att dem ska ha träffar i Malmö nu också då Malmö tillhör skåne. Så uppfattar jag det i alla fall.

ja men afan sherlock att malmö tillhör skåne. men Jag tror inte att dom kommer ha träff i malmö.

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang