Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 581 Inlägg
1 februari 2013
JAg blev lika förvänad som du när vi hjälptes åt på förra sidan för ett par veckor sedan, varenda lite "orginlakludd" över skruvskallar mm satt ju kvar där med.
JAg blev lika förvänad som du när vi hjälptes åt på förra sidan för ett par veckor sedan, varenda lite "orginlakludd" över skruvskallar mm satt ju kvar där med.
Intressant projekt. Bilen verkar vara väldigt bra i plåten, endast ytrost. "En ägare"?
Skall följas.
den är i mycket gott skick faktiskt, förhoppningsvis så ska de inte vara nån rost får ja hoppas, ,men de återstår vell att se, är lite orolig på högersidan fram hur de blir efter blästring bild på de.
dom ägare som de varit är killen som tagit hem den från usa och nu jag då, i usa har ja ingen aning faktiskt
ja visst varit lika på dom andra med helt otroligt
Här kommer de bilder på skivbromskitet som har inhandlats och ska monteras på så småning om :-)
Dom andra 2 bilderna är på bakaxel. Ville bara visa att efter över en herrans massa år så ser den fortfarande riktigt fräsch ut och lika så i dörrhålet under instegningslisten där golv och sparklåda är ihopskarvat sen orginal :-)