Arbetsintervju - Att tänka på m.m

SaNelito Fartdåre
17 oktober 2006 · 286 Inlägg

Försäljare på Elgiganten smile

Volvo S40N (2006)
ghost_boy83 CREW
17 oktober 2006 · 2 594 Inlägg

SaNelito skrev:
Försäljare på Elgiganten smile

jasså har en polare som jbbat där han va grymm på att sälja mobiler och grejjer,

då kommer dom säkert fråga om du gillar å sälja
om du är intresserat av elektronik
om du är van att hjälpa människior
om du är en tävlingsmänninskia mm


vad har du jobbat med innan då ??

Volvo_Elin Lastbilschaufför
21 oktober 2006 · 186 Inlägg

Jag tycker bara man ska vara sig själv och inte "göra till sig" bara för att det är en intervju...Man ska vara sig själv, det har då jag lärt mig under dom senaste åren,det kommer man längst med. Men tycker du om mobiltelefoner bör den ju såklart slås av tongue...Så alltså-var dig själv-ljug inte-slå av telefonen-och hoppas på det bästa smile!

Ride Hard-Die Free!
SaNelito Fartdåre
31 oktober 2006 · 286 Inlägg

Länge sen man skrev  här men tänkte bara meddela er som gett mig tips och så att jag fick jobbet! smile Känns så otroligt skönt nu!

Volvo S40N (2006)
ghost_boy83 CREW
31 oktober 2006 · 2 594 Inlägg

SaNelito skrev:
Länge sen man skrev  här men tänkte bara meddela er som gett mig tips och så att jag fick jobbet! smile Känns så otroligt skönt nu!

jasså va kul grattis vad ställde dom för frågor då??

SaNelito Fartdåre
31 oktober 2006 · 286 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

SaNelito skrev:
Länge sen man skrev  här men tänkte bara meddela er som gett mig tips och så att jag fick jobbet! smile Känns så otroligt skönt nu!

jasså va kul grattis vad ställde dom för frågor då??

Tackar! smile

På första intervjun var det ganska mycket såna där varför söker du, hur skulle du göra ifall att, hur hur skulle du reagera ifall att.., sen gjorde dem ett litet test där jag skulle sälja pennor åt en av dem (en blyerts och en bläck). Det var inte så farligt som jag trodde då.

Och på andra intervjun var det chefen man skulle prata med och han ställde bara dem vanliga frågorna varför sökte du hit, vilken avdelning skulle du kunna tänka dig jobba på och vilken skulle du ev. undvika och såna grejer smile

Volvo S40N (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang