hur ser ni på att köpa färdigstylad bil?

Roggan
18 oktober 2006 · 37 Inlägg

Det beror ju på hur stylad den är och på vilket sätt. Vad vill du ha för styling? Hur tycker du en stylad bil ska se ut? T.ex. Den jag nyss har köpt mig är "stylad" med sänkning och volvos originalkjolar på. (Självklart papper på allt) Sen har jag själv bytit fälgar på den. Hade jag köpt en helt original bil så hade jag nog slutat på ungefär samma reslutat som min nu "färdigstylade" bil ser ut så då tycker jag det är ok. Sen kan man alltid ändra på små detlajer för att få det exakt som man vill ha det. Så brukar jag göra Mvh

Senast redigerat av Roggan (18 oktober 2006)

MICHAN Bas Connaisseur
18 oktober 2006 · 436 Inlägg

Tycker det är helt ok att köpa en färdigstyleadbil!
Som folk säger att det är surt med folk som köper och sedan tar åt sig äran för den det är ju helt fel. Men du verkar ju inte vara sån!

Däremot så kan jag ju hålla med om att stoltheten att man har på ett eller annat sätt gjort allt själv eller iaf köpt alla delar slår allt! Jag rekommenderar starkt att du köper en bil och stylear själv! Men en bra tips då, eftersom att du verkar ändå vilja ha det ganska lätt för dig, är att köpa en bil som har mkt delar till! Så det ej blir som för mig, att det inte finns ett jävla skit! Utan om du har en bil där delar är lätt tillgängliga så flyter ju allting på ganska snabbt om du är sparsam och målmedveten smile

MVH// Michel

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<
Hoffmeister2
19 oktober 2006 · 467 Inlägg

Nångång skulle jag vilja köpa en bil o styla iordning själv..Men då blir d väl nå lättare styling, typ kjolar som e lätta o montera, lite andra fälgar o tona rutorna. Visst skulle d va kul o styla iordning en fet fast and the furious-bil men d känns avlägset eftersom jag inte vet mycket om motorer eller atyling arbeten, så som spackling lagning mekning lackning=(...Men hade inte tänkt köpa nån råstylad bil..mer en lätt stylad en som man kan göra nåt mer me..typ tona rutorna o lite små detaljer så man känner att bilen e personlig.
Nu har jag en kadett (ingen bild tyvvär) Men den lackade jag ju på stötfångarna svarta o gjorde om grillen o tona rutorna o lite småfix. Visst d e ju inget proffsjobb men bilen blir mycket fräschare och den känns ju mer som ens egen=)...nåt sånt hade ja tänkt mig. Göra bilen personlig helt enkelt...Ska bara ha in lite stålar först....

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang