har du plockat bort K-hämmaren? och måste man kapa ur ramen om man ska ha såhär lågt? eller är det bara om man ska köra så idiotlågt på coils som du gjorde tidigare? ^^
har du plockat bort K-hämmaren? och måste man kapa ur ramen om man ska ha såhär lågt? eller är det bara om man ska köra så idiotlågt på coils som du gjorde tidigare? ^^
nej jag har ej plockat bort något än, ska du köra lägre så måste du kapa rambenet och ta bort hämmarna och staget. Det kommer plockas bort senare, allt var borta på min gamla mk4
nej jag har ej plockat bort något än, ska du köra lägre så måste du kapa rambenet och ta bort hämmarna och staget. Det kommer plockas bort senare, allt var borta på min gamla mk4
så om man bara vill köra typ såhär lågt så behöver man inte ta bort hämmarna?
så om man bara vill köra typ såhär lågt så behöver man inte ta bort hämmarna?
det tar i lite ibland så jag får höja upp den några cm. men annars ja
detta är nog första gången jag ser att man kan ställa in på coilsen nedtill med.. få den extra låg med att skruva ner lite extra på coilsen. vi tackar Styling4you för att ni fixade åt mig .
fy fan såna coils har jag inte sett innan:) kommer bli riktigt fint de här
inte jag heller det är därför jag kan få den så låg som den är nu med hjälpfjädrar.. jag har 7cm till godo o sänka. fast jag måste höja 2-3cm till för axeln går i rambenet lite. sen när det har hålborrats så ska jag max sänka den med hjälpfjädrar så ska vi se hur lågt den kommer ner med hjälpfjädrar.