Tråkigt med grävlingen, skönt att det gick någorlunda bra med bilen! Hur mår grävlingen idag? Mör som fan gissar jag på.
Mer info om din mätarhållare till handsfacket tack!
Grymt!
Mvh Pontus
Ja det kunde ju blivit mycket värre. Den mår nog jätte bra så som den sprang iväg ! Det kommer fler bilder och info om den när jag kommit lite längre på den
Personligen så tycker jag inte om compacter för 5 öre, men den här blir ju frän! Angående dom rostiga framskärmarna så hade jag likadant på min (E36 coupé). Verkar vara en syndrom på alla E36:or Kämpa på!
Personligen så tycker jag inte om compacter för 5 öre, men den här blir ju frän! Angående dom rostiga framskärmarna så hade jag likadant på min (E36 coupé). Verkar vara en syndrom på alla E36:or Kämpa på!
Tack ska du ha Ja det är nog så. Tur att det var billigt att byta tror jag gav 360:- per skärm
Tack ska du ha Ja det är nog så. Tur att det var billigt att byta tror jag gav 360:- per skärm
Vilket lyx! Köper man sprittans nya får man ju ge 1000kr + för en skärm
Vilket lyx! Köper man sprittans nya får man ju ge 1000kr + för en skärm