Jag tänkte också norpa bakspoilern från min vita 900:a och sätta på denna. Men före jag börjar montera den så ska jag polera bakluckan. Jag kör bara halva bakluckan för att se om det blir någon skillnad
Denna tråden följes. Väldigt kul att du skriver om både det lilla och det stora
Har en fråga om vingen: satte du den under fönsterlisten eller smackade du den ovanpå? Ska montera vinge själv och mina lister är såpass torra att jag är rädd att dra sönder dem om jag ska trycka in vingens kant där.
Denna tråden följes. Väldigt kul att du skriver om både det lilla och det stora
Har en fråga om vingen: satte du den under fönsterlisten eller smackade du den ovanpå? Ska montera vinge själv och mina lister är såpass torra att jag är rädd att dra sönder dem om jag ska trycka in vingens kant där.
Tackar tackar
Jag monterade min ovanpå gummilisten, vet inte om det gått på något annat vis.
På undersidan av bakluckan sitter att antal hål där det är meningen spoilern skall skruvas.
Nu använde ju jag dubbelsidigt tejp för att inte behöva borra sönder hela luckan, men de två yttersta tror jag inte man kan lämna bort. De är ju de båda som centrerar vingen
Det kan gå att borra igenom luckan från undersidan och få hålen på rätt ställe, men jag kan inte garantera att det lyckas.
Det kan gå att borra igenom luckan från undersidan och få hålen på rätt ställe, men jag kan inte garantera att det lyckas.
Lycka till i alla fall och meddela hur det går
Kanon, tackar. kommer nog göra som du... tänk att jag aldrig ens funderade på att använda en pappers-mockup Meddelar när det är gjort (höst i Göteborg + öppen carport är inte optimala fixar förhållanden). återigen måste jag säga att detta är en kanontråd. bra skrivet också.
Mvh Gustaf
EDIT:
Djo skrev:
JohnWayne skrev:
Djo skrev:
Vita blinkers en då?
Jag liksom gillar de orangea
Okej har ju inte så stor talan själv då jag åker runt med oranga haha.
+1 på att ha orangea blinkers på röd bil förresten.
Lycka till i alla fall och meddela hur det går
Kanon, tackar. kommer nog göra som du... tänk att jag aldrig ens funderade på att använda en pappers-mockup Meddelar när det är gjort (höst i Göteborg + öppen carport är inte optimala fixar förhållanden). återigen måste jag säga att detta är en kanontråd. bra skrivet också.
Mvh Gustaf
EDIT:
Djo skrev:
JohnWayne skrev:
Jag liksom gillar de orangea
Okej har ju inte så stor talan själv då jag åker runt med oranga haha.
+1 på att ha orangea blinkers på röd bil förresten.
Tack vare att Saab har så stora framblinkers så lyser det oreange i dikskanten när man blinkar. Har inte märkt det på någon annan bilmodell. Tyckerdet är ganska trevligt