Så där, då var växellådsbalken svetsad och klar.
Plockade fram dessa godbitar igår...
![http://i1272.photobucket.com/albums/y394/Chevells1/4f83be1b-45cb-4785-a790-df6b302b0d2e_zps7369e1e9.jpg]()
Inte så trångt mot rattaxeln som jag trodde det skulle bli
![http://i1272.photobucket.com/albums/y394/Chevells1/BCC1E479-605E-4EC2-A71E-0CF6A580D73B-5063-0000070D70BDA60D_zps16a7a8a3.jpg]()
Däremot behöver jag hitta en annan väg att dra bromsrören till frambromsarna
![http://i1272.photobucket.com/albums/y394/Chevells1/8CF9F38E-F1F5-4DC6-AF8C-4198A838E60A-5063-0000070D785D47B8_zps443184f4.jpg]()
Högersidan var det gott om plats på
![http://i1272.photobucket.com/albums/y394/Chevells1/744DAB15-1E3D-484E-8C18-DDAA1E44BB60-5063-0000070D8EE8DE2E_zpsd800af37.jpg]()
Enda orosmolnet är egentligen att headerserna ligger riktigt tight mot golvet.
Dom går fritt, men bara med ett par mm.
Får se om det blir bättre när jag justerat in vinkeln på motorn klart.
På förarsidan ser det ut så här (risig bild tyvärr):
![http://i1272.photobucket.com/albums/y394/Chevells1/13AE74F9-EE6A-4E28-BBB8-6F4DC09B3CE5-5063-0000070D80073497_zps60793277.jpg]()
Provade dit gamla mellan axeln som givetvis inte stämmer exakt i längd, men den är ändå så pass nära att jag kan använda den för att mäta med.
Så det blir nästa steg, justera in alla vinklar i drivlinan.
Hoppas att det löser frigångsproblemet med headers/golv.....
Förresten, är det någon som har koll på om Yoken till 4L60E ska vara längre än den är till en 700R4??
Splinesen är ju helt korrekt men jag får inte 700 yoken att bottna i 4L60E lådan.
Behöver ju senare få den att bottna för att beräkna längden på mellanaxeln......
Ha de