Eftersnack: Helsingborg VOLVO-meet 18/5-13 SWEDOL P-PLATS!

Skaune
18 april 2013 ·

Digital_Kicker skrev:

T-Gul_ skrev:
Gör ett evenemang på facebook och sprid det! smile

Det ska vi göra smile

Edit: nu finns vi på FB också.

Länka och lägg länken i första inlägget!

Mouchie Helsingborg Volvo-Meet Crew
18 april 2013 · 18 Inlägg

Här är en länk till FB Eventet så det kan börja spridas ordentligt

http://www.facebook.com/events/374615525988166/

big_smilebig_smilebig_smile

Helsingborg Volvo-Meet Crew
Digital_Kicker
18 april 2013 · 3 721 Inlägg

Mouchie skrev:
Här är en länk till FB Eventet så det kan börja spridas ordentligt

http://www.facebook.com/events/374615525988166/

big_smilebig_smilebig_smile

Tummen upp! Måste hitta en plats att stå på! Vi får åka runt och börja förhandla lite.

F4S4N CAD-konstruktör
18 april 2013 · 1 392 Inlägg

Bjud in lite folk med. 19 pers inbjudna är inte direkt något att skryta om big_smile

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!
Skaune
18 april 2013 ·

F4S4N skrev:
Bjud in lite folk med. 19 pers inbjudna är inte direkt något att skryta om big_smile

Det e nästan jag som bjudit in alla, rom skapades inte över en dag, om alla hjälps åt istället så blir de ju större! Tack för ordet! cool

Digital_Kicker
18 april 2013 · 3 721 Inlägg

Vi har skrivit i olika forum på nätet också, med länk hit och till FB.

MeRoll88
18 april 2013 · 329 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
Nu är ett datum satt! Hoppas att det inte krockar med för många träffar. Jag och Mouchie letar för fulla muggar efter en bra uppställningsplats. Vill inte ha träffen på dom vanliga platserna som används.

Synd att det är samma datum som EDPS... Vilket jag tyvärr prioiterar före!

MVH

_MoGGe_
18 april 2013 · 19 Inlägg

Tråkigt det krockar med EDPS. Hoppas på fler träffar..

Seat Leon X-Perience "Limited edition" (2016)
Digital_Kicker
18 april 2013 · 3 721 Inlägg

MeRoll88 skrev:

Digital_Kicker skrev:
Nu är ett datum satt! Hoppas att det inte krockar med för många träffar. Jag och Mouchie letar för fulla muggar efter en bra uppställningsplats. Vill inte ha träffen på dom vanliga platserna som används.

Synd att det är samma datum som EDPS... Vilket jag tyvärr prioiterar före!

MVH

Gör du det. Som vi skrivit i beskrivning så är detta ett test på att se hur många som kommer och om det blir stort så vill vi gärna lägga tid på detta och bygga på det så att det blir något stort.

Sätter vi ett datum helgen därefter så är det någon annan träff det kommer att krocka med.
Vad folk prioriterar behövs inte skrivas här.

Jimmaiy
18 april 2013 · 365 Inlägg

kommer troligtvis:)

MeRoll88
19 april 2013 · 329 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

MeRoll88 skrev:

Digital_Kicker skrev:
Nu är ett datum satt! Hoppas att det inte krockar med för många träffar. Jag och Mouchie letar för fulla muggar efter en bra uppställningsplats. Vill inte ha träffen på dom vanliga platserna som används.

Synd att det är samma datum som EDPS... Vilket jag tyvärr prioiterar före!

MVH

Gör du det. Som vi skrivit i beskrivning så är detta ett test på att se hur många som kommer och om det blir stort så vill vi gärna lägga tid på detta och bygga på det så att det blir något stort.

Sätter vi ett datum helgen därefter så är det någon annan träff det kommer att krocka med.
Vad folk prioriterar behövs inte skrivas här.

Bara menar att intresset kanske blir missvisande om många volvo-fantaster sitter på Emmaboda flygfält och kollar snabba bilar istället för att komma till Helsingborg. Men visst, blir de stort nu, så finns det ju verkligen potential till en mycket större träff, när det inte krockar med något annat som är så stort som EDPS!
För det kvittar vilken helg man än väljer under sommaren så krockar de med något, men EDPS är ju rätt stort smile

Jag ville bara framföra lite av mina åsikter, för träffens bästa!

MVH

Digital_Kicker
19 april 2013 · 3 721 Inlägg

MeRoll88 skrev:

Digital_Kicker skrev:

MeRoll88 skrev:

Synd att det är samma datum som EDPS... Vilket jag tyvärr prioiterar före!

MVH

Gör du det. Som vi skrivit i beskrivning så är detta ett test på att se hur många som kommer och om det blir stort så vill vi gärna lägga tid på detta och bygga på det så att det blir något stort.

Sätter vi ett datum helgen därefter så är det någon annan träff det kommer att krocka med.
Vad folk prioriterar behövs inte skrivas här.

Bara menar att intresset kanske blir missvisande om många volvo-fantaster sitter på Emmaboda flygfält och kollar snabba bilar istället för att komma till Helsingborg. Men visst, blir de stort nu, så finns det ju verkligen potential till en mycket större träff, när det inte krockar med något annat som är så stort som EDPS!
För det kvittar vilken helg man än väljer under sommaren så krockar de med något, men EDPS är ju rätt stort smile

Jag ville bara framföra lite av mina åsikter, för träffens bästa!

MVH

Förstår vad du menar. Men vi måste göra detta såfort som möjligt, sommaren börjar närma sig smile

NHansson Musikproducent
19 april 2013 · 79 Inlägg

Dyker nog upp jag med smile

"Bad sound kills good music"
Digital_Kicker
19 april 2013 · 3 721 Inlägg

Härligt! Vi blir nog några stycken smile

TheYellowOne
19 april 2013 · 46 Inlägg

Klart man kommer ner... smile

WANTED
20 april 2013 · 613 Inlägg

Tja på den här länk kan ni med se om olika träffar i Helsingborg och övriga skåne.

https://www.facebook.com/groups/357917487576096/

BMW E90 330ia "WANTED" (2005)
Skaune
20 april 2013 ·

WANTED skrev:
Tja på den här länk kan ni med se om olika träffar i Helsingborg och övriga skåne.

https://www.facebook.com/groups/357917487576096/

Tackar! cool

Digital_Kicker
25 april 2013 · 3 721 Inlägg

Vi har idag lyckats att förhandla oss till en plats att stå på. SWEDOLS parkeringsplats på Garnisonsgatan 14 på Berga i Helsingborg. Vi hoppas nu på att kunna fylla denna parkering med Volvo bilar! smile Ordningsreglerna är enkla och står med på första sidan.
Nu är vi ett steg närmre smile

Mouchie Helsingborg Volvo-Meet Crew
25 april 2013 · 18 Inlägg

Här har ni en liten karta om ni har problem att hitta dit

https://www1.garaget.org/gallery/images/182/181241/181241-27d8ce1c5ff9451aaf827b0d19cdab57.jpg

Helsingborg Volvo-Meet Crew
Digital_Kicker
25 april 2013 · 3 721 Inlägg

Hoppas att vi blir några bilar iaf smile.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang