Eftersnack: Helsingborg VOLVO-meet 18/5-13 SWEDOL P-PLATS!

spokenratt
25 april 2013 · 3 860 Inlägg

Jag och brorsan funderar på att köra dit, V70N T5 och S60 T5 men vi är inte säkra ännu... Får se när det nu i det närmaste.

Senast redigerat av spokenratt (25 april 2013)

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
Mouchie Helsingborg Volvo-Meet Crew
25 april 2013 · 18 Inlägg

Tycker jag gott ni kan göra spokenratt, alltid trevligt med större uppslutning smile

Helsingborg Volvo-Meet Crew
spokenratt
25 april 2013 · 3 860 Inlägg

Mouchie skrev:
Tycker jag gott ni kan göra spokenratt, alltid trevligt med större uppslutning smile

Ja klart det är!

Kan inte påverka det eventuella "hinder" för fem öre så vi kikar på det när det närmar sig som sagt, någon spec sista anmälningsdag förresten?! Och hur mpnga bilar ca är anmälda idag?

Jag vägrar Facebook nämligen så ser ju inte vad som skriv där tongue

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
NHansson Musikproducent
25 april 2013 · 79 Inlägg

39 har anmält att de kommer på facebook, och det trillar in några nya då och då smile

"Bad sound kills good music"
Mouchie Helsingborg Volvo-Meet Crew
25 april 2013 · 18 Inlägg

Äh, anmälningarna just nu är väl ivf detta året bara till för att se hur uppslutningen blir. Ingenting är bindande och det kommer inte sättas upp en bom för folk som inte är anmälda, alla är välkomna, hoppet är ju dock att det blir en trevlig kväll med bara Volvo bilar
Som NHansson säger på FB är det 39 st som är "anmälda" samt 24 st som "kanske kommer" sen vet man ju inte hur det blir just den valda dagen :-)

Helsingborg Volvo-Meet Crew
spokenratt
25 april 2013 · 3 860 Inlägg

Nä, jag är med på att det inte är bindande! wink
Men va fan, då blir det kanske en bra skara iaf!

Sätt upp 2 st till under "kanske" då wink

S60 T5 - 2006 "autotech" (Elot)

V70N T5 - 2005 "autotech" (Spokenratt)

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
Digital_Kicker
25 april 2013 · 3 721 Inlägg

Ska vi skriva en liten (Vi kommer lista)? smile wink

33Coupe
25 april 2013 · 692 Inlägg

Ni ska inte tro att det bara kommer nyare - häftiga Volvosar....jag kommer med min gamla PV -58 med takräke o resväskor.....haha:)smile

Senast redigerat av 33Coupe (25 april 2013)

Digital_Kicker
25 april 2013 · 3 721 Inlägg

33Coupe skrev:
Ni ska inte tro att det bara kommer nyare - häftiga Volvosar....jag kommer med min gamla PV -58 med takräke o resväskor.....haha:)smile

Just det som vi vill! Blandat! Inte enbart nya smile mycket roligare då. Vi vill helst som skrivits i början att vi ställer bilarna efter modell.

EDIT: Vad tycker ni andra om idén att ställa upp bilarna efter modell? Synpunkter är ett måste så att vi kan förbättra saker och ting, eller tips om grejer vi kanske missat m.m helst efter träffen smile

Senast redigerat av Digital_Kicker (25 april 2013)

33Coupe
25 april 2013 · 692 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

33Coupe skrev:
Ni ska inte tro att det bara kommer nyare - häftiga Volvosar....jag kommer med min gamla PV -58 med takräke o resväskor.....haha:)smile

Just det som vi vill! Blandat! Inte enbart nya smile mycket roligare då. Vi vill helst som skrivits i början att vi ställer bilarna efter modell.

EDIT: Vad tycker ni andra om idén att ställa upp bilarna efter modell? Synpunkter är ett måste så att vi kan förbättra saker och ting, eller tips om grejer vi kanske missat m.m helst efter träffen smile

Klart roligare om det är blandat...bilintresset sträcker sig ju genom alla åldrar...både på bilarna o folket i dessa med....smile

Mouchie Helsingborg Volvo-Meet Crew
25 april 2013 · 18 Inlägg

33Coupe din PV -58 är ju en av bilarna som får mest ögon på sig, härligt att det kommer lite gamla klassiker också smile

Helsingborg Volvo-Meet Crew
spokenratt
25 april 2013 · 3 860 Inlägg

PV är ju skitläcker bil!! P 1800 är snyggare tycker jag men ändå!

Ja, det kanske är trevligt för ev foton och liknande om det är uppställning efter modell, men å andra sidan kan det vara lika trevligt om det är blandat, kanske blir cookie on cookie om det står 40 V70N efter varandra smile

Senast redigerat av spokenratt (25 april 2013)

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
Digital_Kicker
26 april 2013 · 3 721 Inlägg

spokenratt skrev:
PV är ju skitläcker bil!! P 1800 är snyggare tycker jag men ändå!

Ja, det kanske är trevligt för ev foton och liknande om det är uppställning efter modell, men å andra sidan kan det vara lika trevligt om det är blandat, kanske blir cookie on cookie om det står 40 V70N efter varandra smile

40st V70N är ju inte fel tongue

33Coupe
26 april 2013 · 692 Inlägg

Mouchie skrev:
33Coupe din PV -58 är ju en av bilarna som får mest ögon på sig, härligt att det kommer lite gamla klassiker också smile

Tack för det...ser bättre ut på bilderna än i verkligheten - mer åt bruksbilshållet faktiskt.cool

Digital_Kicker
28 april 2013 · 3 721 Inlägg

För att minimera nedskräpning så kommer vi att hänga upp svarta sopsäckar. Släng ert skit i dom. smile vi hade även uppskattat om ni lämnar er alkohol hemma. Vet att sånt brukar förekomma. Polis lär säkert komma och besöka träffen, därför vill vi att detta sköts. Vi vill kunna upprätta ett bra samarbeta med dom. Så att dom vet att våra träffar kommer att skötas.

Har även en liten överraskning (om det går igenom).

Vi letar fortfarande efter någon med DB utrustning.
Som vi skrivit i beskrivningen så är det inget vi lovar för denna gången. Men vi försöker iaf smile. Inte lätt att redovisa antalet bilar då detta är första gången.

Mouchie Helsingborg Volvo-Meet Crew
7 maj 2013 · 18 Inlägg

Hej gott folk!
Idag fick jag ett samtal från Bildeve i Helsingborg, de uttryckte sig väldigt positivt till ett Volvo meet i Helsingborg och har därför valt att ge oss som kommer att delta på träffen lite rabatt i deras webbbutik som ni finner på http://bildeve.se/butik/Default.aspx
Rabatten uppgår till 20% på deras standardsortiment och är det några andra delar/reservdelar ni är ute efter ta kontakt med Gabriel Grandicki per telefon (042-17 25 81) eller mail (gabriel.grandicki@bildeve.se).
Alla beställningar görs till gabriel.grandicki@bildeve.se innan Onsdagen den 15onde Maj, detta för att ni alla ska ha möjlighet att kunna hämta ut era beställningar hos Bildeve i Helsingborg under Lördagen (Butikens öppettider är 10.00 - 14.00), märk mailet "Hbg Volvo meet 2013".
 
Biltemas butik i Helsingborg har även dom gett oss positiv respons och kommer att hitta på någon liten överraskning till oss och har även öppnat upp för eventuellt framtida samarbete om det finns ett intresse att fortsätta hålla dessa träffarna!
 
Mycket nöje!
 
Mvh
Helsingborg Volvo-meet Crew

Helsingborg Volvo-Meet Crew
Digital_Kicker
7 maj 2013 · 3 721 Inlägg

Vi har idag gjort ett stort framsteg! Ett samarbete med Bildeve och Biltema i Helsingborg har påbörjats!
Vi är mycket glada över att två så stora namn tror på oss och vår Volvoträff!

Nu hoppas vi på att alla volvoägare som ser detta kan komma på träffen och stödja oss med många volvobilar. Gamla som nya Volvo bilar är välkomna!

spokenratt
8 maj 2013 · 3 860 Inlägg

Fan va kul!! Då gäller det att alla medverkande sköter sig också så Bildeve o Biltema vill vara med fler gånger!!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
Digital_Kicker
8 maj 2013 · 3 721 Inlägg

spokenratt skrev:
Fan va kul!! Då gäller det att alla medverkande sköter sig också så Bildeve o Biltema vill vara med fler gånger!!

Ja precis, kommer det många bilar och om folk sköter sig så blir det kanske ett bättre samarbete med Bildeve och Biltema, och kanske det blir fler sponsorer som vill lägga tid på Helsingborg Volvo Meet?
Vi vill verkligen att detta ska bli stort! Men mycket hänger på intresset för detta.

Bara att hålla tummarna den 18 Maj smile

Digital_Kicker
10 maj 2013 · 3 721 Inlägg

8dagar kvar gott folk! Vi hoppas på många volvo's!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang