Nu när vingen sitter på så ska jag grubbla lite över om sänkningen ska på härnäst eller det blir lackeringen som ska fixas. Vad tycker ni att jag ska gå på?
Behöver lite smakråd!!! Tycker ni att jag ska köpa DRL strålkastarna? Ska det i så fall vara dom med kromad insatts eller med svart insatts? Eller jag ska behålla mina befintliga strålkastare? Plasten på dom befintliga börjar bli lite sunkig.
Är ju ett billigare alt tills man bestämt sig om inte annat.. Jag tror nog att de klara DRL lyktorna kan se bra ut mot en vit bil!
Har inte testat att polera dom, stor risk för att dom blir värre? Ville lackera insattserna till vitt, men ingen som vågar ge sig på det jobbet eftersom det är svårt att få av plast glasen. Ja jag tror också att DRL strålkastarna med krom hade säkert passat bättre
Är ju ett billigare alt tills man bestämt sig om inte annat.. Jag tror nog att de klara DRL lyktorna kan se bra ut mot en vit bil!
Har inte testat att polera dom, stor risk för att dom blir värre? Ville lackera insattserna till vitt, men ingen som vågar ge sig på det jobbet eftersom det är svårt att få av plast glasen. Ja jag tror också att DRL strålkastarna med krom hade säkert passat bättre
Inte polerat mina själva, men man gick över lyktorna lite lätt när bilen polerades och det blev skillnad, fick gjort det på förra bilen me, kostade mig nån hundring..
Men det är inte säkert det blir bättre, beror lite ppå hur illa det ser ut nu ju..
Finns någon guid på nätet om hur man gör, tror jag sett en hel film på youtube om det!
Har precis bytt ut gångjärnet till tanklocket. En lite sak men ack så skönt att få det gjort! Inte kul när tanklocket lever sitt egna lilla liv. Slut på det!