jag ska fixa till bilen lite, och styla den diskret med lite små detalj förändringar. Har lite ideér men fler ideér och tips är välkommet! Lite ideér: - Fixa bort all rost så lacken blir fin - tona bakrutorna... Visa mer
Rengjorde det mesta i motorhuset och skulle även passa på och plocka bort o rengöra vevhusventilationen men fastnade vid sista skruven och saknade förlängningar och rätt hylsa till spärrskaftet så det blev att skruva tillbaka allt.. får bli en annan dag helt enkelt
måste även fixa så att trippmätaren och vägmätaren fungerar igen, har hört att det ska va nån kugg som man byter ut. nån som har nån erfarenhet av byte av sådan?
Men använde du spray? Jag tänkte använda nån form av flaska med en "pensel" eller liknande turschpenn udd typ ? hehe svårt att förklara men polarn har nått i garaget som han använder till sina lister ^^
Men använde du spray? Jag tänkte använda nån form av flaska med en "pensel" eller liknande turschpenn udd typ ? hehe svårt att förklara men polarn har nått i garaget som han använder till sina lister ^^