Eftersnack JKPG StreetMeet 1 27/4 kl 18:00 Jönköping

BoostGuy
28 april 2013 · 953 Inlägg

Här kan vi snacka om de vi gillade och inte=).

Vi i Crew vill tacka alla som kom och att de vart en lyckad kvällen även att en incident inträffade sad vi hoppas dom som gjorde detta tilltag bli identifierade så att saken kan redas ut och att killen som fick boxen mår bra.

Lägg gärna upp filmer och bilder=)

Mvh StreetCrew Jönköping.

kolsvajansson
28 april 2013 · 875 Inlägg

En bra träff! Tråkigt bara att vissa folk inte kan bete sig och växa upp

Cizla Pfffft
28 april 2013 · 906 Inlägg

Jag trodde de skulle vara rena döden att rulla in med passaten på originalfälg. Kanske inte så jävla sexigt, men fick lite tummar upp för min härliga skrap. Det tackar vi för smile

Sen såg jag även filmen på fb med stackarn som blev slagen.
Hoppas på ngt vis att detta kan få folk att förstå hur jävla dumt där är att ta med alkohol när man ska till stora träffar.
Speciellt om man vet att man har en försmak till att spela Allan...

Tack och hej!
/Cizla

Umadbro?
BoostGuy
28 april 2013 · 953 Inlägg

Kul att du kikade ned med Passaten Cizla=) de va tur att alla låga bilar lyckades ta sig in. Nör de gäller den dör incidenten kan vi inget annat än hålla med folk om att det va sorgligt men hoppas killen mår bra efter detta och vill han få tag i oss i crew och berätta mer så är de bara att kontakta mig här på Garaget eller oss på facebook. Sånt hör inte hemma på våra träff och vi vill ej ha de heller.

Cizla Pfffft
28 april 2013 · 906 Inlägg

Driver_85 skrev:
Kul att du kikade ned med Passaten Cizla=) de va tur att alla låga bilar lyckades ta sig in. Nör de gäller den dör incidenten kan vi inget annat än hålla med folk om att det va sorgligt men hoppas killen mår bra efter detta och vill han få tag i oss i crew och berätta mer så är de bara att kontakta mig här på Garaget eller oss på facebook. Sånt hör inte hemma på våra träff och vi vill ej ha de heller.

Jag fuskar visserligen Big time med luftfjädring på min, men de ska fan ta mig köras så lågt de går ändå annars är det ingen sport wink ja jag hoppas verkligen han mår bra. Så ut som han fick en rejäl dänga.... hmm

Men tack igen! Ser fram emot nästa omgång.

Umadbro?
BoostGuy
28 april 2013 · 953 Inlägg

Men det är ju bra att ha luftfjädringen då kan man komma över allt men även köra sjukt lågt smile Ja vi hoppas med att killen må bra och vill gärna komma i kontakt med han för att se om vi kan göra något. Mycket för att visa att vi bryr oss och vi inte acceptera detta beteende.

Vi kommer ut med ny träff  så fort som möjligt.

North
28 april 2013 · 824 Inlägg

Riktigt bra träff.
Vi hade även ganska tur med vädret då det kändes som att regnet inte var långt borta.

Dock tråkigt med killen som blev nitad, sorgligt att sånt ska hända på en bilträff eller över huvudtaget!

Sen blev jag ganska rejält irriterad på väg till Hestra när det kommer en V70 stripad med WSR och ett par andra bilar som kör om mig som idioter på en målad väldigt grusig "Refug" och blästrar hela min nylackade front på miatan, KUL!

Men som sagt träffen var kanon! smile

BoostGuy
28 april 2013 · 953 Inlägg

Kul att du gillade North=) surt de med killen men vi hoppas alla att de löser sig för han. Kul att alla låga bilar kunde komma in på området=) Surt de med din front.

kolsvajansson
28 april 2013 · 875 Inlägg

Driver_85 skrev:
Kul att du gillade North=) surt de med killen men vi hoppas alla att de löser sig för han. Kul att alla låga bilar kunde komma in på området=) Surt de med din front.

Gick bra att komma in på området, var mer skrap och problem att ta sig ut sen på kvällen;)

VinDisel
28 april 2013 · 456 Inlägg

Inga bilder ???

BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
Dirtymike
28 april 2013 · 1 532 Inlägg

Var ej på er träff men var fanns staken i folk när grabben fick en käftsmäll?
Har sätt filmen på YouTube.
Skämms på er som bara tittade på.
Hoppas han gör en anmälan och jag hoppas han mår bra.

Jeep J20 (1978)
Ultimate_M
28 april 2013 ·

allt var bra men en sak jag inte begrep mig på är varför ni hade race 7 mil utanför Jönköping:/?

Cilla_VolvoBrud
28 april 2013 · 302 Inlägg

Ultimate_M skrev:
allt var bra men en sak jag inte begrep mig på är varför ni hade race 7 mil utanför Jönköping:/?

Jag tror de beror på att polisen kommer på 2röda när de får nys om race.
Och att StreetCrew sj i¨nte håller i de utan andra crew´s.
Dock tycker jag at polisen int ska bry sig så möe för dom som har hållit i dom i Jkpg innan ha vart seriösa me avspärrningsband, kontakt i walkitalkie´s så att ingen kommer till skada och sånt. Men tyvär så förstör dom för oss iaf.
Men vi ska ju få e laglig streetraceban i jkpg inom kort om de går enl planerna. big_smile

Volvo 940 "Green Lady" (1995)
milan
28 april 2013 · 63 Inlägg

Cilla_VolvoBrud skrev:

Ultimate_M skrev:
allt var bra men en sak jag inte begrep mig på är varför ni hade race 7 mil utanför Jönköping:/?

Jag tror de beror på att polisen kommer på 2röda när de får nys om race.
Och att StreetCrew sj i¨nte håller i de utan andra crew´s.
Dock tycker jag at polisen int ska bry sig så möe för dom som har hållit i dom i Jkpg innan ha vart seriösa me avspärrningsband, kontakt i walkitalkie´s så att ingen kommer till skada och sånt. Men tyvär så förstör dom för oss iaf.
Men vi ska ju få e laglig streetraceban i jkpg inom kort om de går enl planerna. big_smile

tycker jo synd om de som åkte til exempel från gbg elle nrkpg för att köra ytterligare 1timma för se aktiviteter, kommer aldrig förstå varför, i övrigt var det bra träff många fina bilar.

Audi A6 s6 "Vinterbilen" (2003)
Cizla Pfffft
29 april 2013 · 906 Inlägg

milan skrev:

Cilla_VolvoBrud skrev:

Ultimate_M skrev:
allt var bra men en sak jag inte begrep mig på är varför ni hade race 7 mil utanför Jönköping:/?

Jag tror de beror på att polisen kommer på 2röda när de får nys om race.
Och att StreetCrew sj i¨nte håller i de utan andra crew´s.
Dock tycker jag at polisen int ska bry sig så möe för dom som har hållit i dom i Jkpg innan ha vart seriösa me avspärrningsband, kontakt i walkitalkie´s så att ingen kommer till skada och sånt. Men tyvär så förstör dom för oss iaf.
Men vi ska ju få e laglig streetraceban i jkpg inom kort om de går enl planerna. big_smile

tycker jo synd om de som åkte til exempel från gbg elle nrkpg för att köra ytterligare 1timma för se aktiviteter, kommer aldrig förstå varför, i övrigt var det bra träff många fina bilar.

Jag åkte inte så långt - från Tidaholm. Men man blir ju mindre sugen när man får reda på att man sk åka lika långt till för att koll race för att få dubbla biten tillbaka. Men allt har la sina anledningar, jag slapp se incidenten med killen och jag slapp regn. Allt som allt bra 40min spenderade i Jönköping smile

Umadbro?
-valle-
29 april 2013 · 64 Inlägg

North skrev:
Riktigt bra träff.
Vi hade även ganska tur med vädret då det kändes som att regnet inte var långt borta.

Dock tråkigt med killen som blev nitad, sorgligt att sånt ska hända på en bilträff eller över huvudtaget!

Sen blev jag ganska rejält irriterad på väg till Hestra när det kommer en V70 stripad med WSR och ett par andra bilar som kör om mig som idioter på en målad väldigt grusig "Refug" och blästrar hela min nylackade front på miatan, KUL!

Men som sagt träffen var kanon! smile

menar du den v70 som körde om typ 30 bilar sen nästan smällde med lastbilen?

zhakkee bambam
29 april 2013 · 50 Inlägg

Vet inte vad man ska säga men när sånt här händer tappar man hoppet för bilträffarna i framtiden...
http://www.youtube.com/watch?feature=pl … DNCytPEcrc

I don't drive fast, i just fly low!
BMW e30 320i "pizzaräcern" (1989)
Volvo 855 T-5R "T-Gul" (1995)
North
29 april 2013 · 824 Inlägg

-valle- skrev:

North skrev:
Riktigt bra träff.
Vi hade även ganska tur med vädret då det kändes som att regnet inte var långt borta.

Dock tråkigt med killen som blev nitad, sorgligt att sånt ska hända på en bilträff eller över huvudtaget!

Sen blev jag ganska rejält irriterad på väg till Hestra när det kommer en V70 stripad med WSR och ett par andra bilar som kör om mig som idioter på en målad väldigt grusig "Refug" och blästrar hela min nylackade front på miatan, KUL!

Men som sagt träffen var kanon! smile

menar du den v70 som körde om typ 30 bilar sen nästan smällde med lastbilen?

Det vet jag inte, dom här bilarna körde om strax innan man svängde av nissastigen mot hestra. Det var bara min miata och Honda som dom körde om då.

VinDisel
29 april 2013 · 456 Inlägg

zhakkee skrev:
Vet inte vad man ska säga men när sånt här händer tappar man hoppet för bilträffarna i framtiden...
http://www.youtube.com/watch?feature=pl … DNCytPEcrc

Dom flesta har nog sett den här uttjatade klippet.. de som hänt har hänt .. lämna det bakom oss och försöka förebygga..

Bästa och lättaste kanske är att börja med att lämna alkoholen hemma ,, för bilar och alkohol hör ABSOLUT  INTE ihop !!!

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
TurboTias Permanently Banned
29 april 2013 · 343 Inlägg

VinDisel skrev:

zhakkee skrev:
Vet inte vad man ska säga men när sånt här händer tappar man hoppet för bilträffarna i framtiden...
http://www.youtube.com/watch?feature=pl … DNCytPEcrc

Dom flesta har nog sett den här uttjatade klippet.. de som hänt har hänt .. lämna det bakom oss och försöka förebygga..

Tycker snarare tvärt om. Någon måste ju veta vilka tomtarna som inte kan hålla armarna längs med sidan är... Polisanmäl och lämna in filmen som bevis + att hela högen med vittnen kan gott tillkännage sig också och ställa upp... Ingen vill ju ha sånt här betéende på bilträffar...

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
BMW 330d "M Performance" (2016)
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang