söndag idag ja , lite trött o sliten efter igår bilträff i Linköping riktigt bra som vanligt sett mycket fina bilar och mycket trevliga motorer, så tänkte idag åka ut och pilla lite på bilen sitter fortfarande och väntar på delar som är beställda tänkte åka ut o måla bromsoken fram och börja montera av delar.
började med att hissa upp bilen och pang sa det så gick min sketna domkraft sönder samtidigt som det började ösregna och ja bilen sjönk ner han ej få under någon pallbock så fick fara iväg lite snabbt till biltema o köpte mig en riktig låg o bra domkraft tung som aset och stabil fick upp bilen o inga skador skedda det slog aldrig ner i backen som tur var , men samtidigt som jag satt där märkte jag att min bromsskiva fram inte satt helt 100 lite förvirrande vad som kan vara problemet ?
turbon inte blivit hämtad idag tyvärr det funkade inte från båda hållen och kommande vecka jobbar jag fel för att åka och hämta den men jag måste ha den så får lösa det på ett eller annat sätt..
hoppas någon har kunskap om vad det kan vara med bromsskivan jag har inte en aning..
Angry Drift Team