trevligt , mjo antar att vridet kommer käka upp lådan man får tänka sig lite för bara hur man växlar så men det var jag ju medveten om när jag köpte saab också..
men annars verkar det som en riktigt bra turbo till mitt mål för att få en förbannat rolig bil med tidigt ladd som går bra !
fixa lådan bara! behöver ju inte direkt lägga 60, men runt 10-15 kommer du nog undan med.
Räkna med en 17-20 för en nyrenoverad låda med quaife diff av johan h.
Ska du upp i dessa effekter kommer du käka sönder lådor. Men visst finns dom som byter lådor ett par gånger per år än o slänga upp cash för en förstärkt låda.
Men o trimma till dom effekterna o snåla på en låda är väl rätt dumt iaf!
sant men min bil spinner redan på 2 hjul så den kanske är förstärkt så , jag vet tyvärr inte så mycket om bilen o letat info om den men inte hittat något vettigt dom verkar ändå lagt ner lite pengar på den !
Tycker faktiskt ändå att 9000 lådorna håller hyfsat bra, min e lite förstärkt o den har fått tugga växelskrap,dumpad koppling mm o den pinnar på fin fint än
Tycker faktiskt ändå att 9000 lådorna håller hyfsat bra, min e lite förstärkt o den har fått tugga växelskrap,dumpad koppling mm o den pinnar på fin fint än
min håller faktiskt bättre än väntat o jag lägger iaf en lakris per dag när jag kör kan ju inte låta bli så att säga.. o inget skrap eller något bara en koppling som tickar lite men vad ska man begära hehe
Nej, inte nu.. Dom skulle höra av sig om det var så att det behövdes efter semestern så den som lever får se
fasen så träligt får hoppas det går upp lite o behövs mer folk , jag har iaf semester ett tag till sen tillbaka, men som sagt det visar sig ju om du kommer eller inte när resten av bolagen som gett sig in i det kommer allt öka massor du behöver nog inte vara orolig ^^
Nej, inte nu.. Dom skulle höra av sig om det var så att det behövdes efter semestern så den som lever får se
fasen så träligt får hoppas det går upp lite o behövs mer folk , jag har iaf semester ett tag till sen tillbaka, men som sagt det visar sig ju om du kommer eller inte när resten av bolagen som gett sig in i det kommer allt öka massor du behöver nog inte vara orolig ^^
Gör inte allt för mycket även om jag inte skulle få komma tbx då plugget drar igång 19e aug, även om det skulle vara fint att få jobba lite mer!
Du lyckades lura i mig SAAB iaf.. Blir bilköp i veckan
Gör inte allt för mycket även om jag inte skulle få komma tbx då plugget drar igång 19e aug, även om det skulle vara fint att få jobba lite mer!
Du lyckades lura i mig SAAB iaf.. Blir bilköp i veckan
skönt det iallfall men lite jobb skadar aldrig pengar behöver vi alla
skönt det iallfall men lite jobb skadar aldrig pengar behöver vi alla
se där ja vad blir det för något då
Med lite tur en 9-3a 2.0t -99 med 12.000mil på mätaren
Kollat lite på 9-5orna men avskräcks lite av oilsludge problemen på de tidiga modellerna.. Dessutom vill jag ha en lågmilare då jag kör ca 180 mil i månaden
Blir ju skit bra de här Slänger en prem på tråden och hakar på
absolut , låter bra det , tyvärr går det lite sakta med montering o trimdelarna tar tid , saknas pengar och sätta in lite saker då och då känns meningslöst måste ha allt innan jag slänger i allt och mappar , då jag har bilen o åker till jobbet med
Blir ju skit bra de här Slänger en prem på tråden och hakar på
absolut , låter bra det , tyvärr går det lite sakta med montering o trimdelarna tar tid , saknas pengar och sätta in lite saker då och då känns meningslöst måste ha allt innan jag slänger i allt och mappar , då jag har bilen o åker till jobbet med
men roligt att fler följer !
kanske kommer upp ett filmklipp ifrån streetracet igår där jag körde mot en av våra Angry drift team´s skyline 500hk+ och en steg 6 - 9-3a o fick äta endel skit så att säga..