Inför: Power Big Meet 2013

zleepy Trucker
25 maj 2013 · 1 392 Inlägg

Vettemannen skrev:

zleepy skrev:

Vettemannen skrev:

Oftast är det så att jobbet måste gå före.

/Benny

Joo, kör dragare så det är ju så, inte så man vill låta någon tattare styra ens bil för man ska ha ledigt utan pröjs direkt, kanske nästa år när jag har betald semester så kanske det kan gå... (eller inte) hahaha!

Bara att hoppas!! smile

Jag har tagit arbetstidsförkortning to-fre och eftersom jag bara jobbar mån-fre så löser det sig.
/Benny

dom flesta jobbar mån-fre wink
hade tänkt från början att dra dit efter kneget på fredagen, men lär sluta runt 15-16 och eftersom man kliver upp 03 så lär man vara lite trötter på kvällen, så tog lördagen iställe smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)
KRNI
1 juni 2013 · 1 Inlägg

Dyker upp, just nu verkar det bli i en Amazon.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
7 juni 2013 · 14 061 Inlägg

KRNI skrev:
Dyker upp, just nu verkar det bli i en Amazon.

En bild tack!!! För övrigt så är det bara 27 dagar kvar idag!!!! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
SweHedis
7 juni 2013 · 238 Inlägg

Ses där alla raggare

JP Samlare
Ford Galaxie 500 "The Champion AirRide" (1964)
Chevrolet Impala "Stella" (1965)
Volvo 945 "JP mk18" (1992)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
7 juni 2013 · 14 061 Inlägg

SweHedis skrev:
Ses där alla raggare

Hoppas att vädergudarna är med oss så kommer det att bli en lika bra upplevelse som det brukar bli.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
JourneymanX
9 juni 2013 · 645 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/178/177408/177408-a8b930238d0857302a7a091bd0fe7bc1.jpg Ska bli trevligt att spana här se om man finner ngt trevligt!

JourneymanX
9 juni 2013 · 645 Inlägg

Hon köpte jag sist på PM :-)  ska ochså följa prisutdelningen som vanligt och kolla in härliga bilar smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/178/177408/177408-373ffc29dc5bc1a8320c5f7e2835182b.jpg

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
21 juni 2013 · 14 061 Inlägg

Nu är det mindre än 2 veckor kvar till PBM!!!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
JourneymanX
21 juni 2013 · 645 Inlägg

Ja,det ska bli grymt trevligt!Se vad man hittar på marknadsgatan..smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/178/177408/177408-0c2abed176a5268b0a65e048a412f459.jpgTokfet cuda!Bilden är från vallåkra 2012 denna har ochså besökt BIG PM-V-ås!

PM -skyltarna har de redan satt upp redo för X antal tusen männskor..smile

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
21 juni 2013 · 14 061 Inlägg

Shockingblue skrev:
Ja,det ska bli grymt trevligt!Se vad man hittar på marknadsgatan..smile
http://www1.garaget.org/gallery/images/178/177408/177408-0c2abed176a5268b0a65e048a412f459.jpgTokfet cuda!Bilden är från vallåkra 2012 denna har ochså besökt BIG PM-V-ås!

PM -skyltarna har de redan satt upp redo för X antal tusen männskor..smile

Den där Cudan såg jag dagen innan PBM när den var hos Persåker och den är likafin i motorrummet, under, inuti och utanpå.

Lite vad Jöran Persåker skrev om den:
Juli 4     
Ballaste Mopar Bilen   
Domare  Professorn  Olof Svenningsson           
Vinnare  Jocke Cedergren  Strängnäs   
Plymouth Cuda 1974  572 HEMI  5 pet                           
FOTNOT   denna Cuda var på Big Meet i Västerås lite senare, råkade VINNA BestIn Show !!!!!   
Frän inredning                                                                         
Bra bakparti 
Vilka Lampor!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
JourneymanX
21 juni 2013 · 645 Inlägg

Denna och en silverfärgad Nova SS var så läckra!(konstigt att inte Novan fick ngt pris)ngn som vet?

Tack för info Benny hörde inte allt på prisutdelningen =/

MeepMeep Finraggare
25 juni 2013 · 2 381 Inlägg

Det är sant! Jag är färdigbyggd för powermeet! Nu jävlar är jag pepp - kom gärna förbi och hälsa!

Vädret säger lite dassigt på morgonen torsdag, sen halvklart. Fredag och lördag strålande sol!

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Decerto
25 juni 2013 · 404 Inlägg

kameramannen skrev:
Det är sant! Jag är färdigbyggd för powermeet! Nu jävlar är jag pepp - kom gärna förbi och hälsa!

Vädret säger lite dassigt på morgonen torsdag, sen halvklart. Fredag och lördag strålande sol!

Åfan ska du dit. När drar du? samåka?

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
MeepMeep Finraggare
25 juni 2013 · 2 381 Inlägg

Vet inte exakt än hur planerna ser ut men jag har inte semester den veckan. Det jag funderar på är om jag orkar köra in på området någon av dagarna eller om jag tänker cruisa och sen hänga på parkeringen...

Hur ser dina planer ut. Menar du samåka = åka bredvid varandra på motorvägen? Eller tänkte du vara i min backspegel? wink

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
tkking
25 juni 2013 · 2 Inlägg

Jag kommer såklart, med 142an å motivlackade husvagnen om den orkar dra den så långt. moppen får hänga med också, förmodligen det snabbaste färdmedlet på kvällen i västerås på power meet

Decerto
25 juni 2013 · 404 Inlägg

kameramannen skrev:
Vet inte exakt än hur planerna ser ut men jag har inte semester den veckan. Det jag funderar på är om jag orkar köra in på området någon av dagarna eller om jag tänker cruisa och sen hänga på parkeringen...

Hur ser dina planer ut. Menar du samåka = åka bredvid varandra på motorvägen? Eller tänkte du vara i min backspegel? wink

Visst om du tänker ha din backspegel i min bil såbig_smile

Ja åka dit samtidigt, drar på torsdag morgon och bor där på hotell till söndag. parkerar inne på området.

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
MeepMeep Finraggare
25 juni 2013 · 2 381 Inlägg

Hotell... vafan, nej inte min grej - bilar hellre mellan faktiskt med kids hemma osv. Och inte för att var "såndär" så har jag åkt snabbre än dig på strippen wink

Senast redigerat av kameramannen (25 juni 2013)

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Decerto
26 juni 2013 · 404 Inlägg

kameramannen skrev:
Hotell... vafan, nej inte min grej - bilar hellre mellan faktiskt med kids hemma osv. Och inte för att var "såndär" så har jag åkt snabbre än dig på strippen wink

Fast min bil har varit rullande 90% mer. Man kör inte ifrån någon med en garage vagn:D

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
MeepMeep Finraggare
26 juni 2013 · 2 381 Inlägg

Oj oj oj - nu blev det lite hår på bröstet här märker jag. Lysande inför Power Meet wink

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Decerto
26 juni 2013 · 404 Inlägg

haha klart man måste brösta upp sig, Du la ju så fint upp smashen.

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang