Syftet med denna Volvo amazonen är att Svetsa upp hela karossen. Ska försöka undvika så mycket ekonomiplåt som möjligt och böja och dona själv. Amazonen kommer få en rå b20 maskin när den är klar!
Usch, mår illa när jag ser all rost. Får mig att tänka tillbaka då jag hade en gammal golf 2a, hade rostat i skarvarna bak, trodde det var det enda, sedan när jag plockade av kofångaren bak så var det ännu värre. Den blev inte långvarig här hemma.
Men jag önskar dig lycka till, och skit kul att du gör i ordning en sån här klenod! KÖR HÅRT
jag ska tenna mina kagningar sen på karossen..jobbar ju på en bilplåtsverkstad=)
Amazon_142_Duett skrev:
v8volvo skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=14692&album=30455 några dåliga bilder! men ska ta fler och maila men de är bakskärmar trösklar golvdelar sen är droplisten bort rostad men letar nytt tak till den ;/
I mitt tycke så ser den inte så rostig ut. Jag väntar tills jag får tillräckligt med pengar till Tenn så ska jag tennspackla hela min bil..
jag ska tenna mina kagningar sen på karossen..jobbar ju på en bilplåtsverkstad=)
Amazon_142_Duett skrev:
v8volvo skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=14692&album=30455 några dåliga bilder! men ska ta fler och maila men de är bakskärmar trösklar golvdelar sen är droplisten bort rostad men letar nytt tak till den ;/
I mitt tycke så ser den inte så rostig ut. Jag väntar tills jag får tillräckligt med pengar till Tenn så ska jag tennspackla hela min bil..
Fuskis!
Jag söker jobb just nu som plåtslagare. Men folk vill inte ha en
det är bara att söka..ge inte upp=) vi har nått på jobbet nu med då vi inte får tenna på bilar längre av audi vw skoda tillverkarna.. använder stålspakel..fin fint pulver som blir hårt som plåt=) får spackla om man vill dp 5 cm tjokt hehe=)
Amazon_142_Duett skrev:
Vette_joel skrev:
Amazon_142_Duett skrev:
Fuskis!
det är bara att söka..ge inte upp=) vi har nått på jobbet nu med då vi inte får tenna på bilar längre av audi vw skoda tillverkarna.. använder stålspakel..fin fint pulver som blir hårt som plåt=) får spackla om man vill dp 5 cm tjokt hehe=)
Amazon_142_Duett skrev:
Vette_joel skrev:
Fuskis!
Jo jag har hört det. Brodern min jobbar på motorcenter. Men han sa det är så ytterst lite man spacklar om man är bra på det man gör.
sant så sant men man kanske kanske får lägga nån mm extra ibland för att bugga upp ett vek på skärmkanten..mycket bra skit=)
Amazon_142_Duett skrev:
Vette_joel skrev:
Amazon_142_Duett skrev:
Fuskis!
Jo jag har hört det. Brodern min jobbar på motorcenter. Men han sa det är så ytterst lite man spacklar om man är bra på det man gör.
sant så sant men man kanske kanske får lägga nån mm extra ibland för att bugga upp ett vek på skärmkanten..mycket bra skit=)
Amazon_142_Duett skrev:
Vette_joel skrev:
Tyvärr har inget hänt på amazonen dom senaste veckorna. Har tittat många dagar på den och tänkt. Ska man eller inte? Men som det brukar bli så blir det inget gjort.