Vad kan det kosta?

kahh
28 juli 2013 · 139 Inlägg

Ja annars gör jag så att jag åker till attewiks i jönköping eller till borås o gör det. Så fort du ska göra ett jobb i storstaden så kostar det 2-3k mer. Kommer man lite utanför götet så blir det genast billigare.


gravityone Skulle du kunna ge mig numret till Audi i jönköping e du snäll? ska ringa o kolla med de tänkte jag smile

Senast redigerat av kahh (28 juli 2013)

Crille88
28 juli 2013 · 1 353 Inlägg

http://www.atteviks.se/Personbilar/Anla … Jonkoping/

de tar längre tid att ställa frågan om nr än att googla fram den tongue

Seat Leon Cupra R "Limited Edition nr 496 av 799" (2018)
kahh
1 augusti 2013 · 139 Inlägg

Ringde Atteviks i jönköping om en pris förfrågan. 6450 kr skulle det gå på och byta tändningslås och koda om mina nycklar till den osv. Audi i göteborg landar också på 6k sa de.

Senast redigerat av kahh (1 augusti 2013)

SportPilot Ubåtsingenjör
1 augusti 2013 · 7 234 Inlägg

vad kan det kosta ? jo ett suck and fuck i redlight district amsterdam kostar kanske 500 ?  ska forska mer i det och ge ett mer exakt svar sedan smile

eller det va kanske inte det du ville veta priset på ? gjorde en gissning med tanke på rubriken

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
kahh
1 augusti 2013 · 139 Inlägg

CHEEVA skrev:
vad kan det kosta ? jo ett suck and fuck i redlight district amsterdam kostar kanske 500 ?  ska forska mer i det och ge ett mer exakt svar sedan smile

eller det va kanske inte det du ville veta priset på ? gjorde en gissning med tanke på rubriken

Blev du tappad som liten?

SportPilot Ubåtsingenjör
1 augusti 2013 · 7 234 Inlägg

kahh skrev:

CHEEVA skrev:
vad kan det kosta ? jo ett suck and fuck i redlight district amsterdam kostar kanske 500 ?  ska forska mer i det och ge ett mer exakt svar sedan smile

eller det va kanske inte det du ville veta priset på ? gjorde en gissning med tanke på rubriken

Blev du tappad som liten?

läste du forum reglerna ? smile

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
beta
1 augusti 2013 · 804 Inlägg

CHEEVA skrev:

kahh skrev:

CHEEVA skrev:
vad kan det kosta ? jo ett suck and fuck i redlight district amsterdam kostar kanske 500 ?  ska forska mer i det och ge ett mer exakt svar sedan smile

eller det va kanske inte det du ville veta priset på ? gjorde en gissning med tanke på rubriken

Blev du tappad som liten?

läste du forum reglerna ? smile

Menar du detta?
5§ När du skriver ett nytt inlägg
Det är inte tillåtet att provocera för provocerandets skull. Det kallas "trolling" och kommer att leda till avstängning.

it_mutt Avstängd
1 augusti 2013 · 10 388 Inlägg

beta skrev:

CHEEVA skrev:

kahh skrev:

Blev du tappad som liten?

läste du forum reglerna ? smile

Menar du detta?
5§ När du skriver ett nytt inlägg
Det är inte tillåtet att provocera för provocerandets skull. Det kallas "trolling" och kommer att leda till avstängning.

Jag skulle inte se det som provocerande för promenerandets skull. Det är grymt mycket dåliga rubriker, som inte säger något om vad tråden egentligen handlar om; "Hjälp!" "Hur får jag det att fungera?" och så vidare.

Nu framkom det ju rätt tidigt vad det handlade om, men, det var inte en helt omotiverad känga

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang