-] AQ / Spl Väggbygge 2013 - 2014! [-

-
  • 5 Följare
  • 2 393 Visningar
  • Projektet avslutat 14 oktober 2018
AntonLJ
13 augusti 2013 · 164 Inlägg

Halloj!,

Nu är det tänkt att snart dra igång med ett riktigt bygge, big_smile Är ett par killar som länge funderat på detta och nu skall vi äntligen dra igång ! Tipps och idéer är mycket välkommna.

Bilen vi skulle ha har tyvärr gett upp ( Passat variant cl -89 ) Så just nu letar vi efter ny bil, Antingen en volvo 855 eller golf 2/3 ? Va tycker ni? Kanske har en tillsalu ? Bess o skattad är ett krav..

I väggen kommer det sitta 2x Aq Hdc315 och 2x Spl ice 3500 och batteribanken är oklar
Framsystemet kommer att bestå av Spl Dynamics..

Om allt går som planerat så är det tänkt att göra lite mera med bilen än bara proppa in den med fullt i ljud, Men återkommer till det längre fram tongue

Så mata på med tips om vilken bil som är lämpligast, Tema osv osv,

Mvh

Airasmaa
14 augusti 2013 · 73 Inlägg

Build_it_loud skrev:
Halloj!,

Nu är det tänkt att snart dra igång med ett riktigt bygge, big_smile Är ett par killar som länge funderat på detta och nu skall vi äntligen dra igång ! Tipps och idéer är mycket välkommna.

Bilen vi skulle ha har tyvärr gett upp ( Passat variant cl -89 ) Så just nu letar vi efter ny bil, Antingen en volvo 855 eller golf 2/3 ? Va tycker ni? Kanske har en tillsalu ? Bess o skattad är ett krav..

I väggen kommer det sitta 2x Aq Hdc315 och 2x Spl ice 3500 och batteribanken är oklar
Framsystemet kommer att bestå av Spl Dynamics..

Om allt går som planerat så är det tänkt att göra lite mera med bilen än bara proppa in den med fullt i ljud, Men återkommer till det längre fram tongue

Så mata på med tips om vilken bil som är lämpligast, Tema osv osv,

Mvh

Preem lagd smile

Golf 2 eller 3 tycker jag smile

AntonLJ
15 augusti 2013 · 164 Inlägg

Airasmaa skrev:

Build_it_loud skrev:
Halloj!,

Nu är det tänkt att snart dra igång med ett riktigt bygge, big_smile Är ett par killar som länge funderat på detta och nu skall vi äntligen dra igång ! Tipps och idéer är mycket välkommna.

Bilen vi skulle ha har tyvärr gett upp ( Passat variant cl -89 ) Så just nu letar vi efter ny bil, Antingen en volvo 855 eller golf 2/3 ? Va tycker ni? Kanske har en tillsalu ? Bess o skattad är ett krav..

I väggen kommer det sitta 2x Aq Hdc315 och 2x Spl ice 3500 och batteribanken är oklar
Framsystemet kommer att bestå av Spl Dynamics..

Om allt går som planerat så är det tänkt att göra lite mera med bilen än bara proppa in den med fullt i ljud, Men återkommer till det längre fram tongue

Så mata på med tips om vilken bil som är lämpligast, Tema osv osv,

Mvh

Preem lagd smile

Golf 2 eller 3 tycker jag smile

Kul! smile

Ja lutar nog åt det wink

davidklang
15 augusti 2013 · 908 Inlägg

Golf 2  tkr jag. Denna gillar jag där dem byggt vägg smile http://www.garaget.org/?car=161977

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang