wowow nu får ni mig att känna skuldkänslor.
Alltså hela bilen är stabil. att jag gjort två hål har inte påverkat någonting. Jag känner mig för och allting känns likadant, samma tryck mot sätenena och lika svårt få bort dom osv. Jag har inte flyttat nån vital del utan alla muttrar å skruvar sitter kvar jag har bara tagit bort tunn plåt. den tjocka sitter där den ska. ni skrämmer mig när ni säger sånt.
Bullo - Jag fick en demostration av 2st 12" bashögtalare AudioTop som jag anger ovanför. Den kvalitén är jag nöjd med. och då kan jag ju ha 2st för att få ännu mer bas

alltså inte en som är dyrare utan två sådanna blir skitbra.
gurenius - jag mena inte att rätta dig, skrev bara vadjag läst. Men bra då har du förklarat d lite bättre för mig iaf. Att alla dom har bra dunk

gurenius - Jag ska först få hålen exakt runda. Sen ska jag sätta ihop allting så det blir stadigt sen har jag snickrat en cirka 4cm tjock skiva med 2 stycken 25cm diameters hål som jag placerar exakt över så allt hamlar rätt. Ska borra fast den på flera ställen. Det kommer bli väldigt stabilt därav skruvar jag fast högtalarna i den.
Problemet är väl att jag inte vet vilken diameter högtalarna kommer ha så därför gör jag 25cm så jag kan göra det större sen när jag köpt högtalarna.
Urbansläke - Vad menar du driva basarna med HU:n ? jag ska köpa slutsteg. Dra lågnivåsladdar från stereon och strömsladd från batteriet genom hela bilen till högtalarna

vilket jobb jag har framför mig.
funderar på placera ett extra batteri till endast stereo, slutsteg och högtalare någon som har tips om vart man placerar batteriet och på bästa sätt det fungerar?
Ey killar ta d lungt med mig jag e amatör, min första bil jag vill ha bra bas hyfsat kvalite. Jag vet vad jag gör med hålen tro mig, däremot e jag keff på slutsteg å batterier å högtalare.