Första bil som ska få lite värre ljud och ska styla den på de enkla sätt jag kan! Ska se orginal ut i det stora hela, men kommer bli i röd/svart färgkombination, svarta detaljer. Kommer att uppdatera ungefär varannan dag. Hoppas... Visa mer
problemet är att jag har letat som en tok efter dörrsidor, men får inte tag på några.. tänkte först ifall man skulle plasta av original dörrarna istället. men får se vd jag hittar på!
problemet är att jag har letat som en tok efter dörrsidor, men får inte tag på några.. tänkte först ifall man skulle plasta av original dörrarna istället. men får se vd jag hittar på!
Ta en sväng på nån skrot vetja kanske du får nå slags "paketpris" ifall du köper 4st
Ta en sväng på nån skrot vetja kanske du får nå slags "paketpris" ifall du köper 4st
ska genast ta och kolla den lokala skroten ifall de har nått
ska genast ta och kolla den lokala skroten ifall de har nått
Idag har det hänt lite saker med bilen! Men måste nog tyvärr meddela att det bara blir 4 stycken 6.5 kit alltså 8 stycken 6.5 or) Men imorgon kväll kommer en liten överraskning till er!
Var i Borlänge på en bilträff och blev så sjukt sugen att få stå där någon gång och dema med bilen, så jag tog min förnuft till fånga och kände att det var lika bra att slå på stort!
Beställde 2 stycken steg idag SPL Dynamics 150.4 som kommer att vara till fram/baksystemet. Så det blir alltså 8 ST KIT som kommer att anlända någon gång i september! sen får jag se hur länge bygget kommer att hålla på, för som sagt billjud är inte så värst billigt för en studerande men det ska jag nog allt lösa!
Hoppas ni blir kvar och följer tråden fast den kommer hålla på längre än den var beräknad!
Fick hem ett paket idag! 2 steg till mina 8st kit som kommer någon gång i slutet av den här månaden. Har även tänk att lacka om inredningen till någon passade färg. kanske blir på söndag om jag har ork till det!