Eftersnack: Linköpingsträffen #5 31/8-13

Mickius
1 september 2013 · 4 670 Inlägg

Vad tyckte ni då? Vädret blev ju skapligt ändå dock rätt mycke fylla med glas och burkar på backen. Annars helt okej avslutningsträff.

Upp med bilder nu gått folk! big_smile

Dirtymike
1 september 2013 · 1 532 Inlägg

Blev rätt mkt bilar ändå fast det kom några skurar.
Tyvärr lite mkt fylla.
O dessa förbannade idioter som kör som svin inne mellan bilar, folk, barn o barnvagnar sluta med det förfan.

Jeep J20 (1978)
Foorsii
1 september 2013 · 65 Inlägg

Blev ju bra som sagt med tanke på regnet! Många fina bilar fanns det att titta på smile dirtymike hoppas att inte jag är inräknad?

Chevrolet Camaro "Whiplash Camaron" (1967)
Volvo 242 DL "Webervässlan" (1975)
mejmotorsport
1 september 2013 · 366 Inlägg

Va detta sista träffen för detta året??

Dirtymike
1 september 2013 · 1 532 Inlägg

Foorsii skrev:
Blev ju bra som sagt med tanke på regnet! Många fina bilar fanns det att titta på smile dirtymike hoppas att inte jag är inräknad?

Nepp det är du inte för du gasa där man ska med ditt ögon/öron godis :-D

Jeep J20 (1978)
Accelsson
1 september 2013 · 240 Inlägg

Den biten där stanceträffen börja va ju kanon, massa trevligt folk och knappt något skräp. Sen är det vissa som envisas med att komma och dricka öl och stå och skräpa ner hela kvällen, ser alltid förjävligt ut runt dessa efteråt och det är i regel uppkäftiga när man försöker prata med dom.. Jag kan verkligen inte förstå vad dessa gör på bilträffar!

Street Knight
BMW 320d (2011)
Dirtymike
1 september 2013 · 1 532 Inlägg

Accelsson skrev:
Den biten där stanceträffen börja va ju kanon, massa trevligt folk och knappt något skräp. Sen är det vissa som envisas med att komma och dricka öl och stå och skräpa ner hela kvällen, ser alltid förjävligt ut runt dessa efteråt och det är i regel uppkäftiga när man försöker prata med dom.. Jag kan verkligen inte förstå vad dessa gör på bilträffar!

Tänk om nån träff kunde få vara just en bilträff och inte en supa/fjortisträff :-/

Jeep J20 (1978)
Caffe
1 september 2013 · 1 436 Inlägg

Dirtymike skrev:

Accelsson skrev:
Den biten där stanceträffen börja va ju kanon, massa trevligt folk och knappt något skräp. Sen är det vissa som envisas med att komma och dricka öl och stå och skräpa ner hela kvällen, ser alltid förjävligt ut runt dessa efteråt och det är i regel uppkäftiga när man försöker prata med dom.. Jag kan verkligen inte förstå vad dessa gör på bilträffar!

Tänk om nån träff kunde få vara just en bilträff och inte en supa/fjortisträff :-/

Nykvarn?

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
syabo
1 september 2013 · 1 278 Inlägg

Mycket trevligt folk, lyckad stanceträff, tråkigt med regnet och väldigt tråkigt med allt skräp. I fortsättningen så kommer vi spärra av lite mer än vad vi gjorde igår och släppa in bilar som är i finare skick, så  man får de samlade på ett och samma ställe + att vi bara kommer få städa halva parkeringen!

Och för er som undrar så blir det en September träff också, som vanligt! Dock missar man själv den:(

Street Knight
__AleXx_ oijoij-society.com
1 september 2013 · 774 Inlägg

Får passa på att tack för förtroendet om en till träff för oss som hålls med Stance. wink

Verkar ju även som att det var bra mycket mindre skräp på platsen då man åkte förbi mellan skurarna senare på kvällen. smile

Klii
1 september 2013 · 195 Inlägg

Blev överraskad av så mycket folk trots det lite ostabila vädret. Men bra är väl det, mycket trevlig träff! smile

Foorsii
1 september 2013 · 65 Inlägg

Dirtymike skrev:

Foorsii skrev:
Blev ju bra som sagt med tanke på regnet! Många fina bilar fanns det att titta på smile dirtymike hoppas att inte jag är inräknad?

Nepp det är du inte för du gasa där man ska med ditt ögon/öron godis :-D

Kul som fan att höra att någon uppskattat det man gör smile

T-Andersson
1 september 2013 · 347 Inlägg

Blev en trevlig kväll!
som tur va så va ju värsta vädret innan träffen! :-)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
kaiserr
1 september 2013 · 67 Inlägg

hörde att det sluta olyckligt för en bmw m3

Mobeerg carzy
1 september 2013 · 461 Inlägg

Såg någon bmw cab i diket i Öb rondellen senare på kvällen, oflyt..

Men är det inte en jävel som tar bilder? Kul o se ifall man missat någon schysst bil osv, eller allt kanske sparas i privata album man kollar på när man blir 100+? smile

Team BSG
Noiseprojekt
1 september 2013 · 1 523 Inlägg

Dirtymike skrev:
Blev rätt mkt bilar ändå fast det kom några skurar.
Tyvärr lite mkt fylla.
O dessa förbannade idioter som kör som svin inne mellan bilar, folk, barn o barnvagnar sluta med det förfan.

Därför inte jag varken arrangerar eller ens åker på träffar längre.
Så förbannat trött på det.

Mickius
1 september 2013 · 4 670 Inlägg

Ingen som fotat nått på träffen? Kanske dags man skaffar sig en systemkamera! smile

nimoz
1 september 2013 · 385 Inlägg

De första ja såg när ja svängde in var att det blixtrade till framför mig och det var ingen fartkamera;) så bilder borde det finnas .

syabo
1 september 2013 · 1 278 Inlägg

För er som ska på sista träffen i Norrköping på Lördag så fixar vi i SKC en karavan!
https://www.facebook.com/events/4277121 … 2/?fref=ts

Street Knight
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang