Snacka om otrevlig inredning. Tycker du har gjort det bra om du står ut med den där inredningen hela vintern.
Jo. Lite utflippad kanske... Men är nöjd efter en månad. Drar under 0.5 och har rejäl värme!
Inte mainstream direkt, funktionell och luftig känsla med så liten instrumentgrupp samt avsaknad av den i princip obligatoriska från instrumentbrädan nedåtgående -mittbalken- emellan framsätena. Som en kollega sa till mig i dag efter en provtur: "en Japansk Citroën fast med stabil funktion, jag skall också köpa en" Kanonvärme även i min, rena rama bastun om så önskas även om bakdörrarna inte står i lågor.
Snacka om otrevlig inredning. Tycker du har gjort det bra om du står ut med den där inredningen hela vintern.
Jo. Lite utflippad kanske... Men är nöjd efter en månad. Drar under 0.5 och har rejäl värme!
Inte mainstream direkt, funktionell och luftig känsla med så liten instrumentgrupp samt avsaknad av den i princip obligatoriska från instrumentbrädan nedåtgående -mittbalken- emellan framsätena. Som en kollega sa till mig i dag efter en provtur: "en Japansk Citroën fast med stabil funktion, jag skall också köpa en" Kanonvärme även i min, rena rama bastun om så önskas även om bakdörrarna inte står i lågor.
Det gör dom här... Uppe/nere på riktning och mittenläge på fläkt. Inte "AC Auto" alltså.
Funderar starkt på en dinli 450 med lagliga dubbdäck som åk fram o tillbaka till jobbet (3km). Nån som testat??
Dinli 450 har jag haft en (sålde den just) och det är en riktigt välbyggd maskin i sin klass så att säga.
//Brådhis
Haft en jag med förut. Prisvärda som fan beggade. O galet kul oxå hehe.
Har ni haft några problem med era dinli? Har ni kört som galningar?
Jag är sugen på en 450, men kör ju som en jävla dåre, i skog, hoppar och stegrar ja allt man inte ska, det måste hålla. Folk verkar väldigt nöjda med dinli överlag? Bakaxel och sånt måste hålla, Är dom ni hade RWD?
Dinli 450 har jag haft en (sålde den just) och det är en riktigt välbyggd maskin i sin klass så att säga.
//Brådhis
Haft en jag med förut. Prisvärda som fan beggade. O galet kul oxå hehe.
Har ni haft några problem med era dinli? Har ni kört som galningar?
Jag är sugen på en 450, men kör ju som en jävla dåre, i skog, hoppar och stegrar ja allt man inte ska, det måste hålla. Folk verkar väldigt nöjda med dinli överlag? Bakaxel och sånt måste hålla, Är dom ni hade RWD?
Tacksam för svar grabbar
Raptor är lite mycket cash för en vettig
Så hårt körde inte jag med min. Men jag vet att lagrerna i bakaxeln är dåliga original. Finns uppgraderingskit. Men vill du ha rejäl kvalite så satsa på en Suzuki LTR450. Det är en helvetesmaskin kan jag lova ;-)
köpte Audin för att ha som bruksbil/vinterbil. Men man kan ju inte hålla sig så nu sitter de coils på den. Den går ju att köra med nu på vintern men inhandlade mig en rostfri 740 -85a med norrlandsutrsutning enligt säljaren