Audi 80 Coupé V6 2,8 E (Projekt) renovering,styling mm!!!
INFÖR 2018 -BBS-Speedline fälgar som skall renoveras -Competition läpp fram -RS2 Grill -Byta förångaren till AC -Motor service + service av växellådan -Ny svart golvmatta och bagage inredning - Bygga coliovers bak
ja det har du rätt i.. ja det är sant:) ja de var riktigt cleana:)
Vet du om de finns i 4/108 delning?
Tyvärr inte. Varför inte lacka dem du har? de är ju kaxiga de med och med en mörkare ton kommer de nog "poppa" fint tillsammans med det röda. En snabb googling gav mig detta:
Är ju inte samma men det visar att även tunnare ekrar gör sig riktigt bra i mörkgrå.
ja det har du rätt i.. ja det är sant:) ja de var riktigt cleana:)
Vet du om de finns i 4/108 delning?
Tyvärr inte. Varför inte lacka dem du har? de är ju kaxiga de med och med en mörkare ton kommer de nog "poppa" fint tillsammans med det röda. En snabb googling gav mig detta:
aj då.. Men de jag har nu är ju bara 16", vill ha 18" ja det funderade jag med faktist på!! Matt antrasit gråå är jävligt rått asså:) blir att fundera över:) tack för förslagen:)
Någon som är sugen på två röda framskrämar så har jag:) Rost skadade i innerkant.. Riktigt billigt för två skärmar som är i hyfsat skick ändå:) 600kr för båda två:)
Var och shoppade upp mig lite idag på biltema:) För imorgon blir det heldag i garaget:D Ska måla bromsoken röda, fjäderbenen svarta, slipa och rost måla, och ttoligt vis börja glasfiberspackla upp fronten och ta bort och spackla igen hålen för spolarvätskan till lysena fram. tror jag har fått med allt, men kommer uppdatera med massor bilder imorgon när jag kommer hem:) Hörss:)
Den där Audin på videoklippet lät ju allt annat än dåligt iaf! sjukt mysigt ljud! Frågan är om han bara bytt bakre dämparen ?
ja det är riktigt gött ljud! ja precis! tänkte så här att ja köper den bakre dämparen och monterar den och ser hur det låter. Om det inte låter lika gött då så för jag köpa 2"/2,5" rör och bygga mig ett nytt avgas:)
Ska glasfiberspackal igen hålen för spolarvätska i fronten nästa gång tänkte ja, men började demontera fronten idag, tag även bort det fula hönsnätet som förra ägaren hade satt dit, så ska sätta dit original gallret istället:)
Test monterade nya framskärmen som var helt rostfri som hade suttit på en 2,8E Cab:) fick även hem mitt packet idag, är super nöjd... testade även mattorna fram:)
Test monterade nya framskärmen som var helt rostfri som hade suttit på en 2,8E Cab:) fick även hem mitt packet idag, är super nöjd... testade även mattorna fram:)