Digital_Kicker skrev:Som rubriken lyder så vill jag kolla intresset för en stående Bilträff i helsingborgsområdet för oss med Amerikanska bilar.Är intresset stort så vill jag gärna starta upp en sådan träff. Med start innan sommaren 2014, (när vädret börjar att tillåta detta )Skriv gärna om detta är något du skulle kunna tänka dig att komma på med din bil.
Vettemannen skrev:Digital_Kicker skrev:Som rubriken lyder så vill jag kolla intresset för en stående Bilträff i helsingborgsområdet för oss med Amerikanska bilar.Är intresset stort så vill jag gärna starta upp en sådan träff. Med start innan sommaren 2014, (när vädret börjar att tillåta detta )Skriv gärna om detta är något du skulle kunna tänka dig att komma på med din bil.Bra initiativ! Hoppas du lyckas fixa detta. /Benny
Ibanezman skrev:Något sådant har jag väntat på länge.Jag kommer definitivt!
Digital_Kicker skrev:Ibanezman skrev:Något sådant har jag väntat på länge.Jag kommer definitivt! Kul att höra!
Ibanezman skrev:Digital_Kicker skrev:Ibanezman skrev:Något sådant har jag väntat på länge.Jag kommer definitivt! Kul att höra! Jag hoppas att fler nappar
Digital_Kicker skrev:Ibanezman skrev:Digital_Kicker skrev:Kul att höra! Jag hoppas att fler nappar Det hoppas jag också finns ju många som kör Amerikanare, så det borde ju bli en del bilar tycker man
Ibanezman skrev:Digital_Kicker skrev:Kul att höra! Jag hoppas att fler nappar
Digital_Kicker skrev:Kul att höra!
Ibanezman skrev:Digital_Kicker skrev:Ibanezman skrev:Jag hoppas att fler nappar Det hoppas jag också finns ju många som kör Amerikanare, så det borde ju bli en del bilar tycker man Absolut, så länge folk törs ta ut sina dyrgripar Något jag skulle vilja se är dieseljänkare, om det finns någon rullande i Skåne
Digital_Kicker skrev:Ibanezman skrev:Jag hoppas att fler nappar Det hoppas jag också finns ju många som kör Amerikanare, så det borde ju bli en del bilar tycker man
Ibanezman skrev:Jag hoppas att fler nappar
Digital_Kicker skrev:Ibanezman skrev:Digital_Kicker skrev:Det hoppas jag också finns ju många som kör Amerikanare, så det borde ju bli en del bilar tycker man Absolut, så länge folk törs ta ut sina dyrgripar Något jag skulle vilja se är dieseljänkare, om det finns någon rullande i Skåne Många som läst tråden men inte lika många som skrivit,.. Aja, en bil är till för att köra så klart dom törs
Ibanezman skrev:Digital_Kicker skrev:Det hoppas jag också finns ju många som kör Amerikanare, så det borde ju bli en del bilar tycker man Absolut, så länge folk törs ta ut sina dyrgripar Något jag skulle vilja se är dieseljänkare, om det finns någon rullande i Skåne
Digital_Kicker skrev:Det hoppas jag också finns ju många som kör Amerikanare, så det borde ju bli en del bilar tycker man
Ibanezman skrev:Kanske det även finns intresse för träff för året runt- eller vinterjänkare?
Digital_Kicker skrev:Ibanezman skrev:Kanske det även finns intresse för träff för året runt- eller vinterjänkare?Så jädrans kallt bara
Digital_Kicker skrev:Hade hängt på men är inte hemma
Digital_Kicker skrev:Hade varit intressant å veta vad folket här tycker om denna idén med US-bil träffar?? Många som läst men inte så många svar...
Ibanezman skrev:Digital_Kicker skrev:Hade varit intressant å veta vad folket här tycker om denna idén med US-bil träffar?? Många som läst men inte så många svar...Javisst, vädret var fint i lördags, men bara två kladdilackar syntes ute i hbg.Bättre kan folket