Vad kostar ditt garage och när brukar man ställa av sommarbilen?

_Milli_
12 november 2006 · 144 Inlägg

Fick för några veckor sen tag på ett kallgarage 1,7 mil härifrån wink kostar 1500 fram tills maj.. nu är jag nyfiken på vad garageplats brukar ligga på för pris? vad ger du?
När brukar man ställa av bilen? Kompisarna har redan ställt av sina stylade bilar åh jag Borde ha gjort det.. men ska besikta bilen nu till veckan å först nästa helg får jag vinterbilen så då blir det väl att vi ställer av den denna veckan.. hur har ni gjort? *nyfiken*

Zander88
12 november 2006 · 30 Inlägg

Min fars garageplats på Södermalm i sthlm kostar 1000kr/mån. Låst värmegarage.

falloutboy
12 november 2006 · 1 723 Inlägg

jag hyr ett vanligt kallgarage tillsvidare (bilarna står två och två), 188 kr i månanden. Ställer av bilen när snön kommer.

dallelito med lem
12 november 2006 · 1 147 Inlägg

ställde av min bil idag, står i 20gradigt garage gratis hela vintern.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
beemern .......
12 november 2006 · 2 655 Inlägg

har inge garage sad , bilen blev avställd för en månad sen, pga motorn ska renoveras å trimmas inför sommarn wink

MilleN
12 november 2006 · 9 108 Inlägg

Vårt garage kostar 3000 delat på fyra polare så det blir 750 per bil. Utan värme och el tyvärr.

Man ställer av den så fort saltbilarna ens vågar visa sina fula nunor.

P_Svensson Svetsare
12 november 2006 · 80 Inlägg

ställde av min för en månad sen ungefär! står ii ett varmgarage med gott om plats hela vintern!

Det ska va TYSKT!!!
axmark Bussförare
12 november 2006 · 97 Inlägg

Delar garage med 3 andra larmat varmgarage 2000/kvart/p.p

Jag är inte full, jag är beautiful
Linden_
12 november 2006 · 26 Inlägg

Ska ställa av min på tisdag, vet ej vad jag får betala men står hos en kompis så blir nog inte så farligt smile är både värme, toa å fika rum ;D

onej84
12 november 2006 · 1 854 Inlägg

jag pröjsar 450 för varmgarage med el och vatten
Får plats med bilen + lite till.

Malmoe SSS -12
12 november 2006 · 3 217 Inlägg

Garage till villan där päronen bor! Passar utmärkt... Men vi behöver knappt det ändå! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
ghost_boy83 CREW
13 november 2006 · 2 594 Inlägg

betalar 250 för varmgarage ink el vatten och förråd får plats med både bubblan och v70in
och det besat är att det bara är ca 60m från där jag bor=)

Norsken
13 november 2006 · 121 Inlägg

Gratis för det ingick liksom i husköpet. Min Opel har ca 50 kvm för sig själv. Det är inte uppvärmt när jag inte mekar pga uttorkande bussningar osv. Men torrt....

Att komma två är att förlora!
Volvo V70 (2006)
Opel Vivaro (2008)
cutlass
13 november 2006 · 383 Inlägg

350kr/mån för varm garage...dock utan vatten.

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
tibbe Låt aldrig bilen stå still..
19 november 2006 · 112 Inlägg

Jag skulle ha betalat 500kr för ett kallgarage me ca5 grader men hade turen att komma in i en lada som det inte vart några djur i på ca15år så det är fint iordning ca 7grader.Han som har den platsen ville åka med mig i bilen tillsommaren så jag får ha den där gratis i vinter..

Var inte FÖR optimistisk, ljuset i tunneln kan vara ett tåg!
Karlzzon The One Evolution
19 november 2006 · 1 627 Inlägg

pappas verksta med värme när man är där annars strax över plus. el  kompressor svetts allt som behövs.

Fäll ner pungen och landa
n00kie
19 november 2006 · 3 Inlägg

Betalar 1750:- + El för värme och lyse delat på 5 pers.
Med vatten, toa, fikarum och två pelarlyft.
Ända nakdelen är 2 mil ditt så det gäller att ha med sig vad man ska
annars blir det ett jäkla flängande fram å tillbaka

Finns inget substitut för KubikTum!
Chevrolet Camaro z28 "RPO G92" (1995)
Injen Husägare
19 november 2006 · 268 Inlägg

vet inte vad en får betala, står hemma hos morsan o hennes gubbe i ett stoooort lastbilsgarage, med värme o alla verktyg en kan tänkas behöva. Ställde av den i början av denna månaden

Senast redigerat av Injen (19 november 2006)

no turbo shit just real power
Kenan22
19 november 2006 · 11 Inlägg

500kr i månaden?! de va dyrt jag betalar 250 i månaden och då e de varmgarage, de jag kan rekomendera de att söka vidare

Mvh

Tzatziki
19 november 2006 · 452 Inlägg

Jag fick leta som en dåre i sista sekund ..
Två första samtalen ville ha 1.250:-/mån och den andra 1.000:-.
Det slutade med att jag tog ett garage för 750:-/mån.
Helt klart dyrt men det var ganska bråttom och stötte bara på sjuka priser ..
750:-/mån vart det billigaste .. om man bortser från alla polare som ville hyra ut till
mig till en billigare peng efteråt .. men kontrakt var redan fixat så ingen återvändo.

Jag ställde in bilen för 2 veckor sedan .. den fick genomlida lite snö här nere men som tur ingen salt!! Skall hämta ut den på onsdag kväll. Skall iväg och besikta den på torsdag sen får den hänga med på julbord och till jobb och sen tillbaka till garaget för vintervila på fredag.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang