4722
Sök

Svalde min piercing!

SSS -12
3 217 Inlägg
12 november 2006
Trådstartare
Tjena, hehe!

Satt och åt en kebab med en polare när jag upptäckte något sjukt hårt, tänkte att det var ett vanligt fall av att man råkar bita lite lätt i sin piercing men sen fick jag ut den jävla kulan... Det som värre var!

Vart fan tog staven vägen? Jag skojar inte om jag sökte genom hela käften efter den satans staven, den ligger med all säkerhet i magen nu!

Nu till frågan...

Hur farligt kan det vara att råka svälja staven på ca 1 - 1½ cm? Hur stor risk är det att den hamnar på sniskan och skär upp tarmarna för mig? tongue För det vore trots allt inte så kul...

Min piercare hade som tur var en annan stav sålänge och sa att det skulle lösa sig om jag åt ett par bullar!

Tack på förhand

Fuckface

Ps. Såklart handlar det om en tungpiercing och inget annat Ps.

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

.......
2 655 Inlägg
12 november 2006
hehe du e inte ensam, har oxo i tung piercing ja satt å käka godis å upptäckte inte när ja svalde min utan kände bara att den va borta plötsligt. , men de va flera månader sen å de hände inge spec, den for nog ner i dass nångång tongue

SSS -12
3 217 Inlägg
12 november 2006
Trådstartare
beemern skrev:
hehe du e inte ensam, har oxo i tung piercing ja satt å käka godis å upptäckte inte när ja svalde min utan kände bara att den va borta plötsligt. , men de va flera månader sen å de hände inge spec, den for nog ner i dass nångång tongue

Men du kände aldrig av den under tiden? Man blir ju ändå lite orolig!

Men hur gjorde du med staven sålänge då? Det läker ju igen ganska snabbt...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

144 Inlägg
12 november 2006
är din stav bara 1cm? aja.. vet inte hur bra det är att ha den i magen men jag kan ju berätta om något annat som hände mig på semestern.. skulle till sambons släkt i norge åh då bytte jag till en finare tungstav med smile.. (första gången jag använde den staven).. det man inte tänkte på var att det var som en bricka som var inkapslad i staven eller vad man ska säga.. så någon dag efter så lossna bara den brickan med smilen å kvar var staven å överst en ihålig vass sak.. åh inte tog jag med mig extra stavar så när jag kom hem hade jag skavsår i hela gommen.. så nu åker jag nog aldrig på semester utanextra smycken.. wink

.......
2 655 Inlägg
12 november 2006
näe blev väl lite orolig i början men efter typ 2 dagar tänkte ja nästan inte på de längre tongue, sen hade ja läkstaven liggande så ja använde den tills ja köpte en ny,,,
Senast redigerat av beemern (12 november 2006)

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
12 november 2006
det är nog ingen fara... den lär åka med skiten ut! inget att oroa sig för.

man lever bara en gång så lev väl!

FreddeK
13 november 2006
är den vass? annars tror jag du skiter ut den om några dagar...

Min stav är 18cm men den har jag inte lyckats svalt!

.......
2 655 Inlägg
13 november 2006
hmm ook 18cm, då kan man ju undra va du menar för stav tongue,

845 Inlägg
13 november 2006
Hmm hur fan får du in en 18 cm lång stavi munnen?tongue haha big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 november 2006
hm han skrev väll inte att de va just en stav man ska ha i munnen? HAHA!!!  nä skämt å sido men jag tror nog han menade 18mm big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

FreddeK
13 november 2006
hoonken skrev:

Inte jag som får in den utan tjejen...

.......
2 655 Inlägg
13 november 2006
hahahaha...

1 256 Inlägg
13 november 2006
Käka sparris!

Biltokig flicka
126 Inlägg
13 november 2006
hade också en sån där med smile på, som gubben lossna... aaj vad ont det gjorde...

.......
2 655 Inlägg
13 november 2006
hehe de störigaste me att ja svalde min va att först så började de me den översta kulan vilket ja märkte, tänkte bara happ de va väl inge å göra åt. typ 5-10 min senare upptäcker ja att staven å allt e borta tongue så ja lyckades svälja en hel piercing nästan utan att lägga märke till den haha.

562 Inlägg
13 november 2006
Tror du inte är ensam, händer nog mellan varven, och du! Jag tror inte det är någon fara att den skär upp dina tarmar!...

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

busare
157 Inlägg
13 november 2006
Freddeponken skrev:
hoonken skrev:

Inte jag som får in den utan tjejen...

.... behövs detta kommenteras  :o

Calibra <3

egen företagare
630 Inlägg
13 november 2006
tur att din piercare kunde hälpa dig...
men om DU eller NÅGON ANNAN skulle ha oturen igen så får ni skicka ett PM.
Jag äger TRE piercingstudios och kan alltid skicka en, vart som helst i sverige.

www.bodyhole.se

3 113 Inlägg
13 november 2006
nypon.. det rensar magen wink

tur att du hade en extra iaf.. skulle vart mindre roligt att leta i sitt eget skit roll

Semper Fi

kontorsråtta
231 Inlägg
13 november 2006
AkkE skrev:
nypon.. det rensar magen wink

tur att du hade en extra iaf.. skulle vart mindre roligt att leta i sitt eget skit roll

kul att stoppa tillbaka den genom tungen efter att ha fiskat upp den ur toan och grävt fram den ur en korv :o

jag svalde min i sömnen en gång, vaknade och tyckte det kändes konstigt i käften.. något som saknades tongue

Sök