4731
Sök

Svalde min piercing!

1 Inlägg
13 november 2006
kan garantera att det inte är någon fara att svälja kulorna till Piercing stavarna, kanske lite svårsmälta big_smile staven därimot kan det vara lite risk för, med tanke på att tarmarna är känsliga delar i kroppen , men tror inte det ska vara nå problem att skita ut den.
Fan folk käkar ju spikar och skruvar för att vara värst i världen så jag tror nog inte att en piercing stav gör så mycket. men som jag sa risken finns.

.......
2 655 Inlägg
13 november 2006
precis de håller ja me om. tongue

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
13 november 2006
Sparris är faktiskt ett riktigt hett tips när det gäller att fixa vassa saker i tarmarna.
Svärfar åt när han var liten (och med god hjälp av sin bror!) upp ett paket småspik. Det var ju inte så lyckat, men läkarna rekommenderade helt enkelt sparris - trådarna lindar sig om spikarna och hindrar dem från att orsaka skador.
Kan ju om inte annat vara bra att veta om det är en värre piercing som ryker någon annan gång... smile

Hoppas ni gillar sparris, svärfar tål inte ens att se sådana längre... wink

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
13 november 2006
Varför ens ha en piercing i tungan? big_smile
Har en kompis som också lyckades svälja HELA sin tungpiercing, men hon klagade inte över några magsmärtor nångång, så knappast är det någon fara för din del heller tongue

SSS -12
3 217 Inlägg
13 november 2006
Trådstartare
pzymon skrev:
tur att din piercare kunde hälpa dig...
men om DU eller NÅGON ANNAN skulle ha oturen igen så får ni skicka ett PM.
Jag äger TRE piercingstudios och kan alltid skicka en, vart som helst i sverige.

www.bodyhole.se

Är det normalt att betala 95 kr för en helt vanlig stav? tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Lastbilschaufför
186 Inlägg
13 november 2006
Äh det är nog ingen vidare fara att svälja den, bara den nu inte är gjord av ett kniv-egg eller liknande haha big_smile! Jag hade tur med mitt favoritsmycke i naveln, kulan lossna men smycket satt som tur var då jag såg det big_smile! PUH!

Ride Hard-Die Free!

Fartglad
336 Inlägg
13 november 2006
pzymon skrev:
tur att din piercare kunde hälpa dig...
men om DU eller NÅGON ANNAN skulle ha oturen igen så får ni skicka ett PM.
Jag äger TRE piercingstudios och kan alltid skicka en, vart som helst i sverige.

www.bodyhole.se

Ser att du har jobbat med Finnze, min gaddare. wink

Jag förstår egentligen inte varför alla piercare tar olika priser för olika ställen. Det är ju ändå samma arbete. Min piercare tar 400:- vart man än piercar sig. smile

En kväll när jag gick till köket och skulle slurka i mig lite mjölk så fastnade jag med ena piercingen i bröstvårtan i kylskpåsdörren när jag stängde igen den, det gjorde ganska ont. tongue Men den lossnade inte iaf. smile
Senast redigerat av TobLju (13 november 2006)

Power without Quattro is useless!

9 108 Inlägg
13 november 2006
Fuckface skrev:
Min piercare hade som tur var en annan stav sålänge och sa att det skulle lösa sig om jag åt ett par bullar!

haha bullar är bästa lösningen på många saker smile

FreddeK
13 november 2006
MilleN skrev:
Fuckface skrev:
Min piercare hade som tur var en annan stav sålänge och sa att det skulle lösa sig om jag åt ett par bullar!

haha bullar är bästa lösningen på många saker smile

Jo fast en bulle i ugnen kanske inte är så lyckat alla gånger=)

9 108 Inlägg
13 november 2006
Freddeponken skrev:
Jo fast en bulle i ugnen kanske inte är så lyckat alla gånger=)

Nä hellre en piercing i magen i så fall wink

med lem
1 147 Inlägg
13 november 2006
lova att inte använda den igen när den kommer ut!

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

383 Inlägg
13 november 2006
Freddeponken skrev:
är den vass? annars tror jag du skiter ut den om några dagar...

Min stav är 18cm men den har jag inte lyckats svalt!

Pervo tongue
Senast redigerat av cutlass (13 november 2006)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Fisketokig
2 997 Inlägg
13 november 2006
Fuckface skrev:
Såklart handlar det om en tungpiercing och inget annat Ps.

Haha. Tror fortfarande att din flickväns intima piercing lossnade och du råkade bara vara på fel ställe vid fel tillfälle...

Edit: Om man nu kan kalla det för fel ställe...
Senast redigerat av Martin 9-3 (13 november 2006)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

kontorsråtta
231 Inlägg
13 november 2006
TobLju skrev:
En kväll när jag gick till köket och skulle slurka i mig lite mjölk så fastnade jag med ena piercingen i bröstvårtan i kylskpåsdörren när jag stängde igen den, det gjorde ganska ont. tongue Men den lossnade inte iaf. smile

i kylskåpsdörren? det var duktigt gjort smile
jag lyckades få min att fastna i en tröja en gång när jag skulle ta av den.. mindre skönt..

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
13 november 2006
Jag känner en som har fått en fiskefluga i örhänget. Kan inte vara så jätte skönt att känna de rycket när man ska kasta ut flugan tongue
Senast redigerat av THEBADGUY (13 november 2006)

Allt för den där jävla hatten!

Fartglad
336 Inlägg
13 november 2006
Draedon skrev:
TobLju skrev:

i kylskåpsdörren? det var duktigt gjort smile
jag lyckades få min att fastna i en tröja en gång när jag skulle ta av den.. mindre skönt..

Jo men jag har stav så den hakade fast sig i dörren på något sett. tongue

Power without Quattro is useless!

383 Inlägg
13 november 2006
Det närmsta i piercing väg jag kommit va när jag *var liten* och sydde symaskinsnålen genom hela tummen...trodde jag lärde mej då att man ska hålla fingrarna i styr,men icke big_smile

What I want in a guy...
and hell in his eyes.

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
13 november 2006
cutlass skrev:
Det närmsta i piercing väg jag kommit va när jag *var liten* och sydde symaskinsnålen genom hela tummen...trodde jag lärde mej då att man ska hålla fingrarna i styr,men icke big_smile

Ajajaj XD....de måste har gjort hyfsat små ont tongue

Allt för den där jävla hatten!

FreddeK
13 november 2006
cutlass skrev:

haha illa illa=)

383 Inlägg
13 november 2006
THEBADGUY skrev:
cutlass skrev:

Ajajaj XD....de måste har gjort hyfsat små ont tongue

mja...det gjorde bara så där fantastiskt halvont!! det va nästan värre när tråden skulle dras igenom.

What I want in a guy...
and hell in his eyes.

Sök