3489
Sök

Långsam hedin bil verkstad

65 Inlägg
2 december 2013
Trådstartare
hej jag hade små krockad min bil 2 månader sedan och bilen kördes till hedin bil, jag ringde och frågade förra veckan om min bil var klar snart men dom hade inte ens börjat med den, bilen har suttit dår nästan 2 månader nu, kan dom göra så? får man begära skadestånd? jag fick inte ens lånebil..

450 Inlägg
2 december 2013
Ska du ha skadestånd för att hedin bil har mycket jobb och din kanske inte går först i kön så fort den kommer in.

har ni ett avtal där din bil ska åtgärdas inom en viss tid och hålls inte de har du rätt till ersättning: om inte kan du nog inte begära något.

sen är de väl lättare att fråga dem.

65 Inlägg
2 december 2013
Trådstartare
vi snackar om hedin bil sveriges största bilhandlare du kankse inte vet det.. dom borde väl fixa det snabbare 2 månader är överdrivet långt tid

450 Inlägg
2 december 2013
suzukiboy skrev:
vi snackar om hedin bil sveriges största bilhandlare du kankse inte vet det.. dom borde väl fixa det snabbare 2 månader är överdrivet långt tid

Spelar ingen roll vad jag vet och inte vet, men om de är viktigt för dig så kan jag tala om att jag vet vilka hedin bil är ja.

saken är den att du lägger ut en tråd och ställer en fråga, du fick ett svar av mig men argumenterar emot de jag tycker om saken, om nu du själv har rätt i allt så vänd dig direkt till verkstaden istället.

och vad dem borde och inte borde har med all säkerhet inget med deras storlek att göra, du kan ju testa fråga de, du kommer säkerligen få samma svar där.

65 Inlägg
2 december 2013
Trådstartare
det du skrev är inget svar utan argumenterar emot själv alla säger att hedin bil suger men du säger att dom kankse har mycket göra låter som du jobbar för hedin eller något

2 751 Inlägg
2 december 2013
haha fail

Who Djaa bless no man curse

65 Inlägg
2 december 2013
Trådstartare
vadå fail?

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
2 december 2013
Enklast är ju absolut att ringa och fråga dom smile

450 Inlägg
2 december 2013
suzukiboy skrev:
det du skrev är inget svar utan argumenterar emot själv alla säger att hedin bil suger men du säger att dom kankse har mycket göra låter som du jobbar för hedin eller något

Ta dig i kragen och ring verkstaden istället för att starta meningslösa trådar
Senast redigerat av Henrik-N (2 december 2013)

Muttley
2 december 2013
Är du konflikträdd och inte vågar prata med ansvarig på plats?

Om de nu är sveriges största bilfirma så är de väl inte så märkligt om de kanske har fruktansvärt mycket att göra.

Nej du kan inte få några skadestånd för du har inte blivit drabbad av något brott från deras sida.
Du kan däremot ringa ditt försäkringsbolag och be om en lånebil om du nu har de i försäkringen.

65 Inlägg
2 december 2013
Trådstartare
idioter finns det gott om på garaget klart har jag pratat med dom va fan tror ni? jag ringde dom och dom hade inte ens kontaktat med försäkringen än och sa att dom väntar på någon expert från försäkringen som ska kolla på skadan, dom har ju för fan slarvat för mycket, och orka med era jävla patetiska svar get a life liksom..

640 Inlägg
2 december 2013
Om inte försäkringsbolaget kollat på bilen än så är det klart dom inte börjat laga den, det får dom inte göra. Låter ju mer som om du borde ligga på ditt försäkringsbolag. Det är inte bilfirmans ansvar att tjata dit någon från ditt försäkringsbolag.

Muttley
2 december 2013
Ring konsumentverket.   Alternativet ring fb och fråga om varför de tar tid.   

De är vad vi kan hjälpa dig med.

2 751 Inlägg
3 december 2013
suzukiboy skrev:
vadå fail?

Du ställer en fråga och sedan svara på den själv, samtidigt håller du inte med någon annan och kallar oss för idioter.

Är inte det fail så vet jag inte vad som är det.tongue

Who Djaa bless no man curse

4 767 Inlägg
3 december 2013
Tycker det är försäkringsbolaget du ska ringa och fråga vad som händer. Det är ju dom som är uppdragsgivare åt verkstaden.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

450 Inlägg
3 december 2013
suzukiboy skrev:
idioter finns det gott om på garaget klart har jag pratat med dom va fan tror ni? jag ringde dom och dom hade inte ens kontaktat med försäkringen än och sa att dom väntar på någon expert från försäkringen som ska kolla på skadan, dom har ju för fan slarvat för mycket, och orka med era jävla patetiska svar get a life liksom..

Idiot kan du vara själv. Jävla pajjas

65 Inlägg
4 december 2013
Trådstartare
käften cunt

3 354 Inlägg
4 december 2013
Som skrivet tidigare.
Varför spy Galla över verkstaden när det är ditt F-bolag som inte gjort sin del.

Sen personangrepp och vara ful i munnen kommer du garanterat ingenstans här på G.org

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

5 710 Inlägg
4 december 2013
Ja jag säger då det....
Hänger på feta hänglåset.

//Moderator

MVH Jonas
..............

Sök