En sänkning vore fint, men det kommer inte att bli aktuellt tyvärr
Det som är kvar nu som är det väsentliga är att köpa en takvinge. Då takvingen ska in på lack, lackas även ögonlocken. Därefter blir det ljudbygge i skuffen
Om jag ska sänka, så måste jag köpa coilovers, så jag kan höja den under vinterhalvåret isåfall. Och dessa ligger just nu på ca 7000kr vad jag sett. Är lite mycket pengar för tillfället. Kanske kommer jag på bättre tankar under vintern/våren 2015? Det återstår att se, men just nu finns inga planer på sänkning, även om det hade sett riktigt grymt ut
Samma dilemma som för mig. Bilen ska ju användas året om så då fick det räcka med 25mm (även om 25mm kontra 35mm förmodligen inte gör någon som helst skillnad) men jag var definitivt orolig för att få agera plog i vintras - men icke! Nästa bil får det bli coils till men denna får leva på fjädrar.
Ja, en sänksats kostar ju inte så mycket Men de är ju hur låg den blir med 16" vinterdäck?
Visst blir den väl lite lägre än med 19-20", men tror inte att du behöver oroa dig för att agera snöplog bara för du slänger på vinterdäck. Inte med 35-40mm sänk
If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Jag åker ju 19" på sommar och 15" på vintern, i kombination med 25mm sänk. Ska erkänna att jag var orolig för samma sak men har Inte stött på några problem ännu.
Jag reflekterade inte äns över det, det återstår att se Brukar dock inte bli metervis med snö här och dom är rätt pigga på att ploga så är inte så orolig
If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"