Åkte till Nora, en bit utanför Örebro och hämtade en Vw Jetta Mk1 -83 Har alltid gillat mk1, sen kom denna upp billigt på blocket så slog till dagen efter jag såg annonsen. Planerna är inte att renovera direkt, den är... Visa mer
Varit utan dator nån månad så har inte kunnat updaterat tråden då! Men här kommer det lite bilder vad som har hänt! Bilder ifrån Katrineholms träffen: Sedan efter det så var det dags att polera inför Bugrun! Polaren som polerade så därav bildtexterna på bilderna... Och så stötte jag på en orginal polare med Vart även till att knäcka till en låda o ha bensindunken bak, bultade dit den i orginal fästet till kofångaren Och inna Bugrun så fick det bli meck med lite diversa saker, en cool bild tyckte jag det vart iaf när man inte ser domkraften Sedan vart det av mot Bugrun på Mantorp park! Vi drog dit på Torsdagen och börja knäppa öl Packningen fick bli på retro takkorgen Bild på brorsan golf etta (lassefagerstad) här på G.org Sedan fick det bli en flytt från party campingen, folk började ställa ölburkar på våra bilar o hade sig så fick bli att stå vid strippen ungefär Väl ute på utställningen Och vårat bugrun åk fick nån bild på, han i Junkyard tshirten är väldigt snygg iallafall
Jag har även kopplat in ett 4kanals slutsteg o kopplat in lite högtalare Men alla kabeldragningar är inte klara därför det ser ut som en 12 åring har dragit kablarna! Och även 6x9or bak, ska dit 2 till så man fyller hålen
Och den mesta tiden just nu går att trimma min Volvo, men det hör väl inte till i denna tråd men ni får se en bild iaf
Eftersom jag har åkt denna bil varje dag runt 8mil om dan sen April så tröttnar man lite på hur den ser ut varje dag så kände att det var dags för ett lite ryck Även 42" ledramp på taket bara för att Och en bonus bild hur det ser ut när man städar o hittar alla fälgar man har
Nuså, nu har man blitt med dizzeeel Kände att jag inte var man nog, så det fick bli en turbodiesel Jag har länge letat efter en td motor. Och nu i somras när vi var på Gatebil Rudskogen i Norge så började vi grilla o dricka öl med grannen på campingen från och kom fram till att vi både var Volkswagen fantaster Han var en diesel nörd och han hade en motor stod, så vi bytte nummer med varandra och nu för några veckor sedan så åkte jag och hämtade den i Uppsala 20mil bort
Senast redigerat av ericfagerstad (30 augusti 2015)
Nu säljer jag hjulen för att sponsra andra byggen! Tänkte mig runt 5tusen, prutmån finns! Taget från Styling4u " DR-54 är Drag Wheels nya låg-offset fälg med en riktigt bred polerad fälgbana.
Info om fälg: Storlek: 15x8.25 tum Färg: Svart med polerad läpp. Bultcirkel: 4x100 och 4x114.3 ET: 15 Bredd på läpp: Ca 3.5" "
Senast redigerat av ericfagerstad (25 oktober 2015)