3613
Sök

Att festa är överskattat!

ICA-nisse
143 Inlägg
18 november 2006
Enligt min mening så finns det ingen som helst anledning att dricka när man kan få sig en sån bra mycket härligare kick av att köra bil!

Herr
1 722 Inlägg
18 november 2006
Ptja, är väl lite av en alkolist, eller så har jag bara jäävligt roliga polare:) krökar när jag känner fört, prioriterar bärs före ute o åka bil.. fast beror ju givetvis på vad för tillställning det är:) har jävligt många roliga minnen från diverse olika ölslag! :>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Miklen
18 november 2006
Ja tycker d e helt meningslöst å slösa pengar på alkohol till mig själv när man kan slösa ner d i tanken på bilen smile

"Ijenkligen"
788 Inlägg
19 november 2006
ett flak öl just nu hade ju inte skadat direkt..

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

508 Inlägg
19 november 2006
Nästan inga som direkt partar?

Fan jag hade as skoj i går (fredag)
Hade jobbat nästan dygnet runt hela veckan och min enda lediga dag va då.
Jag såg d som att jag förtjäna att dricka lite att gå ut och "se lite folk".
Sluta med att jag dansa på högtalarna och va hemma strax efter två, va uppe i hyfsad tid och sen jobba igen på kvällen. Men jag blir aldrig bakis heller som tur é.

Men sen låter d ju som att man bara kan välja bilen el partyt om man läser här.
Och så är d ju inte...

Don´t drink and drive håller man ju självklart med om!

173 Inlägg
19 november 2006
Trådstartare
Hoho vilken respons! Jovisst gubbar (å nån liten gumma tror jag att det var), visst måste man dricka ibland, men poängen med tråden var att man istället för att åka runt och supa, faktiskt KAN sätte sig i garaget och göra något kreativt. Även om det är Fredag kväll, och jag känner inte att jag missat något - tvärt om! Jag fick bromsarna lagade och hade kul medans jag gjorde det! smile Bonus : Spara pengar, klara sig från baksmälla.

Härligt och se inställningen till rattfylla! Håller själv stenhårt på att inte dricka något om man ska köra bil.

mvh

64 Inlägg
19 november 2006
Skruvar gör man mån-fre kvällar. kanske nån helg. är häligt att komma ut och göra annat, träffa folk och vara sosial.
Menar absolut inte att man måste ta alkohol för att uppnå detta.
Nää nå äre häligt att festa lite då och då och inte kostar det mera än vad man kastar ut på en vanlig dag.
mvh Fredrik

House/Trance diggare
287 Inlägg
19 november 2006
Jo sant, jag jobbar varenda helg nu istället för att kröka, men man kan ha bra kul att festa med, men att tjäna kulor är bättre wink

draminbil.nu
1 382 Inlägg
19 november 2006
Det var det grövsta! Jag trodde ju att jag var den enda här som hällre köper bensin än sprit wink

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
19 november 2006
SpeedFirE skrev:
Enligt min mening så finns det ingen som helst anledning att dricka när man kan få sig en sån bra mycket härligare kick av att köra bil!

Är det nåt race på gång nånstans får nog nattklubben lämna big_smile
Annars är jag gärna ute på diverse nattklubbar och roar mej smile

Smålänning
7 887 Inlägg
19 november 2006
ludde__mannen skrev:
Det var det grövsta! Jag trodde ju att jag var den enda här som hällre köper bensin än sprit wink

Du är inte ensam. Bensin är billigare per liter än vad sprit är;)

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

12 086 Inlägg
19 november 2006
Jag håller med dig.. problemet för mig är att jag har 5-6 pers som tjatar på mig varje helg att de vill röjja.. och om jag klarar mig ur 3 timmars tjat så kommer de o våldgästar mig i min verkstad.. wtf ska man göra? :S

874 Inlägg
19 november 2006
calibra_nox skrev:
Både alkohol och bilar som gäller wink
Är man en festprisse så är man big_smile Dock aldrig bilar och alkohol samtidigt. Det är en sak som jag håller stenhårt på.

Kunde inte skrivit bättre själv !! big_smile

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

524 Inlägg
19 november 2006
"drunk n' driving"

Reparatör
630 Inlägg
19 november 2006
Ostsåsen skrev:
Jepp, så var det fredag i går då. Alla skulle ut och ha roligt. Själv var man taxi ett tag och hade planerat att vara nykter (SJÄLVKLART DÅ MAN KÖR). Efter mycket körande med folk åt alla håll och kanter så släppte jag av idioterna för att sedan bege mig hemmåt och SKRUVA med bilen!

Medan alla mina polare var ute på äventyr så var jag ensam i mitt garage med en volvo 240 och bromsar som behövde renoveras.

Vi har hållt på med bilen ganska länge då allt har jävlats, men nu så gav jag mig faan på att jag skulle bli klar med vraket.

Sista sprinten till pinnbultarna drog jag i klockan 04.30 !!!! Så jävla underbart att ensam skruva med en bil hela natten i stället för att vara ute! Bakfylla slapp man ju också!

Festa är överskatta! Jag ska aldrig mer gå ut! Jag ska stanna hemma och skruva med bilen, det är bra mycket roligare - Håller ni inte med!??!

Mvh Fredric

Har hittat ett perfekt sätt att inte festa på : ) Jobba med den egna verkstaden på veckorna och ha kvar det gamla jobbet på helgerna !! Då hinner man inte med så möe dumheter heller . Blir bara så över vintern nu för te sommarn ska det åkas bil å dricka öl i solen hele tin : )

45 Inlägg
30 november 2006
Det var mina bromsar stackars Ostsåsen ställde sig med.. när jag var ute på äventyr. Mycket creds och stort tack till honom! big_smile Men fylla är allt bra kul, på fredag blir det ut, eller hur Ostsåsen? tongue
Senast redigerat av wahlberg (30 november 2006)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
30 november 2006
Du kunde försökt laga bilen samtidigt som du super. Det är mera skills att lyckas med något då. wink big_smile

237 Inlägg
30 november 2006
instämmer helt och hållet, samma som sömn är det också helt överskattat

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]

192 Inlägg
30 november 2006
Det är ju upp till var och en vad man prioriterar.. Jag har festat minst en gång/helg bra länge, kan nog räkna mina nyktra helger på 2 år på en hand...

Har märkt att de blivit för mycke med de, så nu har ja börjat träna o mår mycke bättre som människa..

men jag anser inte att man bör sluta festa helt.. ibland kan man unna sig de o umgås me folk.. är ju inte så gammal heller.. 21 höstar big_smile

O snart är de fredag igen smile

SSS -12
3 217 Inlägg
30 november 2006
Thommie skrev:
Det är ju upp till var och en vad man prioriterar.. Jag har festat minst en gång/helg bra länge, kan nog räkna mina nyktra helger på 2 år på en hand...

Har märkt att de blivit för mycke med de, så nu har ja börjat träna o mår mycke bättre som människa..

men jag anser inte att man bör sluta festa helt.. ibland kan man unna sig de o umgås me folk.. är ju inte så gammal heller.. 21 höstar big_smile

O snart är de fredag igen smile

Hade jag haft din bil så hade jag aldrig druckit med risk för att man inte skulle få sladda runt dagen efter tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök