Saab 9-5 Sportcombi 2006 (Plasti dip Camo grön. + coilovers + nya inredning )
Dags att starta nytt projekt med ny bil som planeras att ha länge nu ;) rätt fint utgångs objekt som det finns mycket planer för ny front ska byggas med 9-3 Aero 2008 som grund. lister på dörrar o fram skärm håller på läggas... Visa mer
Ser väldigt bra ut nu både dörrarna och sidokjolarna. Detta är då orginalfärgen på sprayburk som du köpte samt klarlack, blev ett riktigt bra resultat. Får börja på mina ställen som ska bättras nu.
Tack till C_Lazer, C Sutt, Robertfab, Peter_Eriksson och alla andra.
Tommy Out.
Ser väldigt bra ut nu både dörrarna och sidokjolarna. Detta är då orginalfärgen på sprayburk som du köpte samt klarlack, blev ett riktigt bra resultat. Får börja på mina ställen som ska bättras nu.
jag blev väldigt bra... trodde inte det skulle vara så bra... man ser inte att det är lackat med spray burk.
men framdörr o skärm är lite kvar o göra på bakdörr ska nog klossas ner lägga grund igen sen bör den vara klar
Ger det där "lilla" verkligen 280 hk och 420 nm ? :o Annars härligt projekt !
har bytt mer saker sitter aero turbo på och aero koppling med. så det är gjort innan.
annars ger det lilla så mycket
afan någon kunskap om vart man kan få tag på sådana? måste ge ett ordentligt krafttillskott? vill så gärna hitta ett vettigt trim med rikligt med kraft till min 2.0 BP..
Ger det där "lilla" verkligen 280 hk och 420 nm ? :o Annars härligt projekt !
har bytt mer saker sitter aero turbo på och aero koppling med. så det är gjort innan.
annars ger det lilla så mycket
afan någon kunskap om vart man kan få tag på sådana? måste ge ett ordentligt krafttillskott? vill så gärna hitta ett vettigt trim med rikligt med kraft till min 2.0 BP..
menar du programmet eller det andra ? ja dom är väldigt trötta original